Першапачаткова публікацыя з'явілася ў таблоідзе The Sun — выданне без спасылак на крыніцы напісала, што ў «сакрэтных службаў ёсць доказы, што адзін з пуцінскіх шпіёнаў скраў звесткі». Пазней артыкул перадрукавалі некаторыя іншыя таблоіды, у тым ліку Daily Express, піша Meduza.io.

Расійскі фонд прамых інвестыцый (РФПІ), які курыруе вытворчасць «Спутніка», 11 кастрычніка выпусціў афіцыйную заяву, у якой назваў версію The Sun «чарговым прыкладам fake news» і патлумачыў розніцу паміж структурай «Спутніка» і AstraZeneca.

Пасля гэтага таблоід Daily Express выдаліў перадрук арыгінальнага артыкула The Sun і апублікаваў прабачэнні і каментар РФПІ. У самой The Sun выбачацца не сталі, толькі дадаўшы ў канцы артыкула ўдакладненне, што РФПІ лічыць інфармацыю ілжывай.

У афіцыйным акаўнце «Спутніка V» вечарам 11 кастрычніка з'явілася зацвярджэнне, што папрасіць прабачэння быў вымушаны «цэлы шэраг брытанскіх жоўтых газет». Пры гэтым там не прыводзіцца канкрэтных даных аб якіх-небудзь іншых выбачэннях акрамя Daily Express.

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?