Комментарии к статье

Позняк: И режим Лукашенко, и псевдооппозиция — это одно и то же

  • Мх
    07.06.2025
    Альгерд, гэта вы прапануеце зрабіць у краіне, дзе любая дзейнасць праз інтэрнэт адсочваецца, большая частка смартфонаў - бюджэтныя Xiaomi, і карыстальнікі, умоўна кажучы не мега айцішнікі?
  • Альгерд
    07.06.2025
    Імперскай мове ад Пушкіна да Дугіна і Навальнага, а беларусскамоуныя дзе пабудавали демакратычную дзяржаву?
    • Імя
      07.06.2025
      Альгерд, нідзе, маскаліку. Бо трывалую нацыянальную дзяржаву будуе нацыя, а не яе асобныя, няхай нават найсвядомейшыя, прадстаўнікі.

      Праклятыя нацыяналісты, выкарыстаўшы гістарычныя абставіны, паднеслі насельніцтву БССР незалежную дзяржаву на талерачцы. І дзе яна?

      Тое ж самае і ў той жа час зрабілі летувіскія нацыяналісты. Дзе зараз іхняя дзяржава? У ЕЗ і НАТА, прытуляе ўцеклых "дзімакрацізатараў" з Поўдня, якія і ў выгнанні не ў стане развітацца з русскім міром.
      • Альгерд
        07.06.2025
        Імя, если почитаете выше я тоже за построения национального государства, в конечном итоге.
        Хотя есть примеры когда например асимилированные народы с оружием в руках отстаивали независимость,например Ирландци.
        Причем они особа не хотят говорить по Ирландский,поскольку английский высоко катируется на международной арене. У нас другая ситлуация,русский не английский.
        • Імя
          07.06.2025
          Альгерд, > я тоже за построения национального государства,

          Дзе ўсё мовай акупанта і жыццё як у Фінляндыі? Недзе я гэта ўжо чуў...
          • Альгерд
            07.06.2025
            Імя, а акупант это белорус?
            • Імя
              07.06.2025
              Ясна. Не напружвай галаву. Як навогул канікулы праходзяць?
    • ВКЛ, БНР, нават РБ , ПРАДУКТ БНФ
      07.06.2025
      Альгерд,

      з омска сам? ВКЛ, БНР, нават РБ , ПРАДУКТ БНФ !
  • Июнь_месяц
    07.06.2025
    Эх, Зенон Станиславович, Зенонон Станиславович, годы...
    Люстрация неотъемлемая часть справкдливлсти, прививка от неповторения в будущем. Но за 30 лет преступной власти люстрировать придется миллионы - от вертикали, ментов, журналистов, членов изберкома до самих судей, среди которых не осталось ни одного не замазанного.
    Наиональное возраждение очень важно и оно обяэзательно будет после смены преступного режима в РФ и РБ. А кретиковать тех, кто хоть что-то пытается делать - дело нехитрое, которое стало делом Позняка
    • А што зрабіў сам Пазняк
      07.06.2025
      Июнь_месяц, паедзе да віруса на схадняк мабыць. Вось гэта сапраўдная справа. З лукой няма часу змагацца дзядулі. Зусім. Не памятаю нічога, што супраць лукі за апошні час зрабіў Пазняк
  • Папараць
    07.06.2025
    Калі чакаць віншаваньні ад Зянона да дня народзінаў спадарыні прэзыдэнткі? Калі ўжо ўсе аднолькавыя, дык ня варта аддаваць агл перавагі ў віншаваньнях.
  • А што зрабіў сам Пазняк
    07.06.2025
    Дзядуля ганаровы, ок.
    Толькі пытанне, а дзе быў Пазняк са сваёй "нацыянальнай элітай" у жніўні 2020?
    Проста адмоўчваўся.
    У першыя некалькі дзён магчыма было шмат вырашыць.
    І кожны раз, калі патрэбна рабіць, Зянон знікае.
    Што замінае яму зараз рэалізоўваць нешта.
    Ціханоўскай нічога на талерачцы не падняслі. Яна мела смеласць стаць кандыдатам і перамагчы. І працягвае прадстаўляць беларусаў.
    Зянон жа нейкімі сняданкамі корміць, але нічога не робіць, хаця менавіта зараз вырашаюцца пытанні аб будучым краінаў у рэгіёне, аб рэгіянальнай архітэктуры бяспекі.
    Нават украінскія ўлады на яго не паставілі ў выніку, як на магчымага лідара, хаця шукаюць для сябе падкантрольных палітыкаў беларускіх.
    Менавіта тактыка падзяляй і разводзе срач - гэта адвечная тактыка гэбні, Зянон.
  • А што зрабіў сам Пазняк
    07.06.2025
    Ну архівы ж кагбэ не кожнаму з уліцы адчыняюць для даследванняў
    • Пытаннечка
      07.06.2025
      А што зрабіў сам Пазняк, а што зрабіў ты?
  • Гарамбуш
    07.06.2025
    Что самое смешное, что окажется, что как раз гэбисты управляют адептами Позняка, ибо сейчас вся их деятельность направлена против оппозиции и они пытаются демонизировать или разрушать всё что не нравится режиму
  • Барадзед
    07.06.2025
    Зянон Станиславович Звездняк. И скрыпиць, и гудзе Станислававич идзе.
  • позор вам
    07.06.2025
    а что смог изменить Позняк, учитывая тот факт, что политика - его основное и единственное ремесло? абсолютно ничего. зависть и сплетни уничтожат всю нацию
  • Давайце шчыра
    07.06.2025
    Ок, Пазняк персанальны вораг некага з рэдактароў Нашай Нівы. Але ж вы самі на сваіх старонках паказваеце, што ў гэтым пытанні ён мае рацыю. Усе гэтыя Чалы, Ментусава, Краўцоў, Цапкалы, Мартынава, Шрайбман, Карач і іншыя - гэта ж па сутнасці рускія людзі.

    Што з таго, што рускія людзі з Беларусі маюць розныя фракцыі, які ў плане культуры і палітычнай арыентацыі яны за адно - расейскае.

    А памятаеце тую Бабінцаву, якая на беларускім апазіцыйным кангрэсе ўжо пасля пачатку поўнамаштабнай вайны сказала "наш враг не Россия"? Нават Фрнак тады крытычна выказаўся пра тыя словы і заявіў, што Пазняк меў рацыю.
    • псэўдаПазьняк
      07.06.2025
      Давайце шчыра, зь пералічаных ментусавых і чалых у рэальнасьці няма нікога з расейскай мэнтальнасьцю. Яны ўсе проста не расейцы паводле сьветапогляду, нават калі хто ў Расеі і нарадзіўся, але вырас у Беларусі -- усе яны асіміляваліся ў беларусаў. І расейская мова ў гутарцы -- зусім ня штамп расейскасьці ў мысьленьні. Там няма відавочных прыкметаў расейскасьці: імпэрскасьці, мэсіянства, мілітарызму, шавінізму, расізму і ксэнафобіі.

      Калі чапляцца да расейскае мовы ў вуснах і трымаць яе за першы і найбольш важкі маркёр расейскасьці (а яшчэ і імпэрскасьці!) -- то гэта аўтаматычна запісваць у расейцаў усіх жыхароў Беларусі, бо ўсе ж у нас па-расейску ўмеюць... І тое якраз базавая ідэалагічная тэза маскоўскіх імпэрцаў (Sic!).

      Ясна дзеля чаго гэтая тэза маскоўцам -- яна абгрунтоўвае нібыта "натуральнасьць" непазьбежнасьці маскоўскага кантролю над усімі беларусамі -- як "расейскамоўнымі" і, адпаведна, "расейцамі".

      А вось беларускім нацыяналістам навошта гэтая тэза? Калі насамрэч перад нацыяналістамі-дзяржаўнікамі стаіць задача аб'ядноўваць усіх беларусаў дзеля захаваньня сувэрэнітэту Беларусі насуперак намаганьням маскоўцаў -- то найперш важны крытэр -- беларускі сьветапогляд, беларусацэнтрычнае мысьленьне на ўсіх даступных мовах, у тым ліку і па-расейску.

      Пра Франака і гаварыць няма чаго -- той вырас зь беларускаю моваю і БНФ-ам у галаве амаль ад нараджэньня.

      З Бабінцавай, канечне, трэба ўдакладняць -- што яна мела на ўвазе ў тых сваіх словах, ня ўсе могуць заўжды ясна і поўна выражаць свае мысьлі. Выглядае, што тыя словы троху так вырваныя з кантэксту. Калі яна мела на ўвазе, што Расея (як краіна) нам ня вораг, а вораг -- расейскі (маскоўскі) імпэрыялізм і пуцінская крымінальная дыктатура, якія ворагі нават самім народам Расеі, -- то гэныя словы, напэўна, даме можна і прабачыць. Бо, каб заваліць маскоўскі (расейскі) імпэрыялізм, трэба размаўляць і дамаўляцца з усімі магчымымі хаўрусьнікамі ў гэтай справе -- у тым ліку і з адпаведнымі расейцамі, на расейскай мове.
      • Аёй
        07.06.2025
        Невероятная каша ў галаве.

        Дзеля хвіліннай перавагі часам варта дамаўляцца аж з чортам. Гэта называецца правільная тактыка.

        Але ж ці можна пабудаваць нешта вартае з чортам? Пытанне рытарычнае, будаваць з чортам нічога не варта. Гэта называецца правільная стратэгія.

        Вы не адрозніваеце стратэгію ад тактыкі. Гэтыя енкі пра "нінада нас дзіліць па языку" мы чуем ужо пяць год. Яны можа й былі слушнымі недзе ў жніўні 20-га, але праз пару месяцаў ад моманту - ужо не. Пагатоў цяпер, на чацвёрты год сапраўднай вайны.

        Бо гэтыя пяць гадоў былі дадзеныя невероятным каб адасобіцца ад чорта, т.б. русского міра. Але невероятныя, як заўсёды, нічога не зразумелі.
        • Скажыце мне,
          07.06.2025
          Аёй, і ў каго каша?
          ))
      • Імя
        07.06.2025
        псэўдаПазьняк, > зь пералічаных ментусавых і чалых у рэальнасьці няма нікога з расейскай мэнтальнасьцю. ... няма відавочных прыкметаў расейскасьці: імпэрскасьці, мэсіянства, мілітарызму, шавінізму, расізму і ксэнафобіі.

        Але ж "харошый русскій" - гэта яшчэ не беларус, а проста іншы гатунак таго ж лайна з Усходу. Каб слабым на розум даваць марныя надзеі.
      • .
        07.06.2025
        > А вось беларускім нацыяналістам навошта гэтая тэза?

        (Не нацыяналістам увогуле, а пазнякоўцам і блізкім да іх). Яны проста павяліся за маскоўцамі.
        Рускі цар кажа "Я галоўны над усімі праваслаўнымі, над усімі рускамоўнымі". Ён перавышае свае ўсялякія паўнамоцтвы, і фармальныя, і ўяўныя.
        Гэтыя вядуцца і адказваюць "добра, ты галоўны, мы тады будзем іншымі". Другаснасць.

        Гэта дрэнна і ў практычным сэнсе: Адкуль узяцца новым беларускамоўным, як не з сучасных рускамоўных беларусаў?
        Гэта "рэзерв", з якім трэба працаваць. А не залічваць іх адразу і назаўсёды ў ворагаў.
        • Імя
          07.06.2025
          ., А хто і як будзе "працаваць"? Вось, скажам, я "працую", расплюшчваю сляпым і дурным вочы.

          А вы, разам з кабінецікамі? Заліваеце іх салодкай хлуснёй, кажучы, што гэта Лукашэнка ё прычынай іхніх няшчасцяў ужо 250 год?
          • .
            07.06.2025
            Як мінімум, вяду камунікацыю, калі тое бяспечна, на беларускай мове. Дарэчы, ёсць людзі, якія падстройваюцца.

            > "я "працую", расплюшчваю сляпым і дурным вочы".
            Вы самасцвярджаецеся толькі. Прыдумалі сабе свет, у якім сам - лепшы, іншыя - смецце, "сляпыя і дурныя".
            Гэта не прапаганда, а дыскрэдытацыя беларусшчыны.
            • Імя
              07.06.2025
              ., Беларускай размаўляць бяспечна 99,9 адсоткаў часу, нават на Беларусі. Не трэба паўтараць казачак. Гэта не геройства, а модус паводзін нармальнага чалавека. Тое, што толькі зрэдку вашыя суразмоўцы "падстройваюцца", шмат што кажа пра нацыянальную свядомасць ды й пра ментальны стан насельніцтва.

              І, калі адкрываць праўду дурным і сляпым значыць самасцвяржацца, то я цалкам за такое самасцвярджэнне.
              • .
                07.06.2025
                Чалавек, які 10 год прасядзеў у Германіі і, дарэчы, ўсё роўна хаваецца пад псеўданімам, будзе расказваць свае ўяўленні пра бяспеку ў Беларусі.
                Тое ж самае, як Пазняк, якому дагэтуль нібыта пераказваюць размовы людзей у тралейбусах.

                І не "на", а "ў" Беларусі. Логіка такая ж як з Украінай. Шмат тлумачэнняў пра тое было. Але рускі свет не схаваць, выпадкова вылазіць.
                • Імя
                  07.06.2025
                  ., звярніцеся да доктара. Трызненне ў каментах - небяспечны сімптом. Але вы гэтым толькі і займаецеся, незалежна ад тэмы.
  • Барадзед
    07.06.2025
    Многа букаф.
  • плавали
    07.06.2025
    Все 30 лет Пазняк поливает грязью любую оппозицию к Лукашенко. Пора уже привыкнуть, что товарищ в одной упряжке с диктатором.
    • .
      07.06.2025
      плавали,
      Пазняк і рэжым Лукашэнкі — гэта адно і тое ж" ЗГОДНЫ НА 100%
      • Фанат Кропусі
        07.06.2025
        ., вось і Кропка раскрыўся.
        • .
          07.06.2025
          Вітаю пакрыўджанага на ўсё жыццё хэйтара.
          Тут не толькі я пішу з гэтым нікам. Тым больш без пунктуацыі і капслокам.
          Аднак па сутнасці ён блізкі да праўды. Дэструктыўная пазіцыя Пазняка на карысць Лукашэнкі.
          • Фанат Кропусі
            07.06.2025
            ., значыць непакрыўджаны на жыццё бот?
          • .
            07.06.2025
            Дарэчы, "ЗГОДНЫ НА 100%" сёння ў розных паведамленнях піша правакатар, які звычайна нібыта "Яська-гаспадар", піша пра $35 за нафту як план Трампа і Пазняка, і які за хаўрус з Лукашэнкай.
            І напісаў нібыта ад мяне некалькі раз.
            • Добрая парада
              07.06.2025
              [Рэд. выдалена]
      • Гну
        07.06.2025
        ., плывіце далей
      • Можаш не прапускаць
        07.06.2025
        [Рэд. выдалена]
  • Мх
    07.06.2025
    Мова - гэта база, гэта культурны код нацыі, народа. Толькі ў беларусаў чамусці ўстойліва замацавалася думка што ёсць нейкая "нармальная" мова, і нейкая "сялянская" мова. Будаваць дэмакратыю (ды і ўвогуле палітычную сістэму) не на сваёй мове - гэта прыкладна тое ж самае, як паставіць цягнік на зямлю, а ўжо паверх яго пакласці рэйкі ды шпалы. І потым шчыра здзіўляцца, "чаму ж гэты цягнік нікуды не едзе"?
    • засьцянковая гісторыя
      07.06.2025
      Мх, а зьлятайце ў Ірляндыю, спраўдзіце на мейсцы, як тамака з дэмакратыяй і палітычнаю сыстэмаю...
      Дарэчы, у Беларусі стан тытульнае мовы яшчэ пакуль значна лепшы за Ірляндыю.
      Чаму ж там "цягнік едзе"?.. І нават сваю мову адраджаюць высілкамі дзяржавы.
      • Імя
        07.06.2025
        Як заўсёды, невероятный старанна вышуквае выключэнне, якое толькі пацвяржае правіла, і аб'яўляе яго ўзорам. Бінга, дурылка, што тут сказаш.

        А для тых, хто жыве пад камянём, гістарычная даведка:

        1. Ірланцы гістарычна маюць ВЕЛЬМІ адрозную ад брытанцаў самаідэнтычнасць, якая базуецца найперш на рознай рэлігіі, на моцнай уласнай культуры і яўнай геаграфічнай адасобленнасці. Тут няма першага і другаснага фактараў, усё гэта працавала разам і дазволіла ірланцам цягам стагоддзя весці барацьбу за незалежнасць і здабыць волю.

        Гэта прынцыповая розніца з Беларуссю, у якой адразу адабралі царкву, культуры не далі развіцца, а праліву, нажаль, ніколі не было.

        2. Брытанія, прынамсі, сёння - гэта не Расея, якая імкнецца панаваць над суседзямі, нягледзячы на ўласную занядбанасць. Гэта адзін з нешматлікіх фарпостаў цывілізацыі, з якой ня грэх браць прыклад. Ангельская мова - сусветная мова, якая адкрывае носьбіту цэлы свет. Супрацьстаяць гэтай "мяккай сіле" амаль нерэальна.

        Ізноў, ніякага падабенства з Беларуссю, дзе мова акупанта - гэта мова скажонай карціны свету, заняпаду ды шавінізму. І якая адкрывае носьбіту толькі марыянетачныя дыктатуры, па якіх не баіцца ездзіць Ярмошына.

        3. Нават нягледзячы на здабытую незалежнасць і сёняшняе спакойнае жыццё, Ірландыя турбуецца і імкнецца вярнуць сваю мову, разумеючы, якім магутным сродкам для захавання самаідэнтычнасці яна з'яўляецца.

        Ніякага падабенства з Беларуссю, насельніцтва якой масава і дабраахвотна амаль што ўжо прасрала сваю дзяржаўнасць, раней прасраўшы традыцыі і культуру, уключна з падмуркам - роднай мовай.
        • Скажыце мне,
          07.06.2025
          Імя, які ў вас план?
          • Імя
            07.06.2025
            План вельмі просты, спраўжаны тузінамі еўрапейскіх народаў да нас, і вядомы кожнаму свядомаму беларусу. Штодзень рухацца ў правільным кірунку, ператвараючыся ў нацыяю з атамізаванага рускамірнага натоўпа, ды чакаць абставін, спрыялых вызваленню.

            Нажаль, невероятные маюць грамадную праблему ўжо з вызначэннем кірунка. Нястомны Пазняк піша 23256-ы зварот, але яны не чытаюць. Бліжэйшыя суседзі паказваюць прыклад, але яны не разумеюць.

            У выніку, ніякія істотныя зрухі нават не пачынаюцца. Шанцы на перамогу можаце вылічыць самі.
            • Скажыце мне,
              07.06.2025
              Імя, што гэта за план такі
              "рухацца ў правільным кірунку"?

              І як, прабачце, вашае руханне?
              Хоць бы кірунак абазначылі, ці што... ))
              • Імя
                07.06.2025
                Скажыце мне, , нашто вы крыўляецеся?
                • Скажыце мне
                  07.06.2025
                  Імя, вы самі крыўляецеся: на простае пытанне "дык які ж маеце план беларусізацыі? " здолелі выдаць толькі "штодзённа рухацца ў правільным кірунку".
                  Гэта сур'ёзны адказ? Сур'ёзны план?
                  Вам самім не смешна?
                  У Мх там нейкія "рэйкі-шпалы", ў вас "штодзённа рухацца" ў неакрэсленым, але нейкім правільным кірунку...
                  Але недавяркі і ворагі усе астатнія.
                  • Імя
                    08.06.2025
                    Скажыце мне, таму што вашае пытанне бессэнсоўнае. Бярэш і беларусізуешся.
                  • Зенонафилам
                    08.06.2025
                    Скажыце мне, Белорусизация. Адраджэнне. Простите, а с чего, спадары, взяли, что белорусы хотят белорусизации, адраджэння? Слабо спросить нас? Мне вот не нужна белорусизация. Родился, вырос и состарился в Минске. Уже на пенсии. Всю жизнь на русском языке. Родители белорусы и есть поляки. Мне Белорусизация не нужна. Мне ваши стоны пра адраджэнне до лампочки. И похоже большинству народу тоже. Вы бы на землю опустились. А то ведь так и будете витаьь в облаках в эмиграциях.
                    • Імя
                      08.06.2025
                      Зенонафилам, вось акурат пра што я ўсю дарогу кажу. Калі большая частка насельніцтва жадае "быць скотам", ты нічога не зробіш. Але ж тады не наракайце на сваё скоцкае жыццё, бо гэта прынамсі нелагічна.
                    • Русафілу
                      08.06.2025
                      Зенонафилам, а вас беларусізацыя і не закране. У школе і ВНУ вучыцца вы не будзеце, дзяржаўныя пасады займаць не будзеце, працаваць у смі таксама не будзеце.
                      А саджаць бульбу ў агародзе вам ніхто не замінае хоць на кітайскай мове.
                      Сядзіце сабе на пенсіі і галоўнае не перашкаджайце жыць маладым.
                    • Вольная Беларусь
                      08.06.2025
                      Зенонафилам, большасць народа ў 2020м выйшла пад бел-чырвона-белымі сцягамі Вольнай Незалежнай Беларусі.
                      Ніхто не хоча ў ваш савок.
                      Проста людзей задушылі рэпрэсіямі.
                      Не будзе Лукашэнкі і прарасейскага рэжыму, людзі вернуць сабе нацыянальныя сімвалы, родную мову і дэмакратыю. Бел-чырвона-белы сцяг будзе лунаць на кожным доме. Як у 2020м
                    • Пытанне
                      08.06.2025
                      Зенонафилам, а как вы относитесь к Лукашенко Александру Григорьевичу и Путину Владимиру Владимировичу? Кого из них поддерживаете? Обоих? Или только кого-то одного?
                    • Мх
                      08.06.2025
                      Зенонафилам, Бліскучая логіка! "Мне не трэба беларусізацыя, значыць і ўсім астатнім яна непатрэбная" "Слабо спросить нас? Мне вот не нужна белорусизация. Родился, вырос и состарился в Минске. Уже на пенсии. Всю жизнь на русском языке. Родители белорусы и есть поляки." Класічная маніпуляцыя.
                      1. Слабо спросить нас? - гучыць як нейкі выклік, ці "хто ты такі" каб вучыць нейкую групу людзей?
                      2. Мне вот не нужна белорусизация. - Пераход ад слова "Нас" да слова "Мы"
                      3. Родился, вырос и состарился в Минске. Уже на пенсии - паказ "суперніку" свайго аўтарытэта, маўляў ты яшчэ малакасос, а я вось ўжо пенсіянер, а "старшых трэба паважаць".
                      4. Всю жизнь на русском языке - ага, ўсё жыццё пражылі ў гноі, і іншым жыць не дадзім, бо гл. п 1.
                      5. Родители белорусы и есть поляки. Відаць слова "палякі" - гэта як нейкае апраўданне "чаму я не хачу вучыць беларускую мову", бо ёсць "нармальная" мова, ну і польская. Сэнс тады "нам" вучыць беларускую мову?
              • .
                08.06.2025
                Яго план самасцвярджацца, праз "я "працую", расплюшчваю сляпым і дурным вочы".

                Параўнанне з Ірландыяй бессэнсоўнае, бо не абвяргае меркаванне "засьцянковай гісторыі" пра тое, што дэмакратыя там не замінае адраджаць мову.
    • Скажыце мне
      07.06.2025
      канкрэтна, Мх, як вашыя поспехі? Едзе цягнік?
      Ці Ментусава забараніла?
      • Мх
        07.06.2025
        Скажыце мне, Ну, вам неверагодныя гэта больш бачна. калі вы не ўздымаецеся вышэй за ўзровень тупых падколаў. Вы ж гэты цягнік і стварылі. У вас (неверагодных і кдбшнікаў) ці падколы, ці нейкія жарты. а вырашаць пытанне ў інтарэсах беларусаў вы не хочаце. Можа саступіце месца нацыянальна свядомым беларусам?
        • Нацык
          07.06.2025
          Не разумею, як чарговы на каленке кляпаны памфлет нацыянальнага псэўдалідара мог вызваць 150 каментаў. Чарговую спекуляцыю так цікава абмяркоўваць?
        • Нацдем
          07.06.2025
          Позняк хорошо вжился в роль вечного оппозиционера — достаточно критиковать и ничего не делать. Напоминает Алтернативу для Германии путинскую
        • Скажыце мне
          07.06.2025
          Мх, якое месца вам не саступаюць?
          Ды і навошта вам чужое?
          Вы што, аніяк месца сабе знайсці не можаце?
          Але ж маеце смеласць іншых вучыць.
        • Мейсца не занятае
          07.06.2025
          Мх, грошай хочаш сьвядомы беларус?
  • Чытач НН
    07.06.2025
    Сёння ў бота пад нікам "." шмат працы.
    • Мх
      08.06.2025
      Чытач НН, Сёння іх відаць з уніана капітальна знялі. Супрацьстаяць беларусам ў каментах да артыкула самога "пенсіянера" і "маразматычнага дзеда" Зянона Пазняка. Калі ім гэта настолькі (па іх словах пофіг) далі б беларусам магчымасць нармальна абмеркаваць гэты артыкул, а не адбрэхвацца ад кожнага кдбшніка, дык не, значыць ім (кдбшнікам) гэтая тэма моцна не дае спаць, бо ўздымае пытанне Беларускага адрадэння, Мовы. А яны ж (кдбшнікі) у нас "русскіе".
  • не замечали
    07.06.2025
    Позняк здорово похож на тукменского Сапармурата особенно выражением лица. Тот кстати тоже лидер нации и великий патриот.
  • Нац
    07.06.2025
    Доказаў ні пра 100, ні пра 50% альбо 1% гэбістаў сярод беларускай эміграцыі і апазіцыі ў замежжы ў Пазьняка няма. Значыць гэта суцэльная спекуляцыя - у ва ўсе бакі б’е. Спекулянты звычайна завышаюць кошт і каштоўнасьць і для гэтага ілгуць і перакручваюць. Вось так сп. Пазьняк на тле свайго нарцысізму стаў палітычным спекулянтам.
    У прыналежнасьці да гэбні можна дарэчы абвінаваціць і яго самога, абвінавачаньне ў гэбізме - даўні прыем гэбні, каб ачарніць ворагаў гэбні.
    У 90х гэбня распаўсюджвала плеткі на сапраўдных патрыетаў - пра Белы Легіен, пра Статкевіча. Нібыта Беларускі Легіен гэта структура гэбней створаная.
    А Міраслаў Лазоўскі пайшоў і загінуў як сапраўдны патрыет на вайне забіваючы рускіх.
    У спадара Пазьняка не толькі почырк трампіста але і гэбіста.
  • Факт
    08.06.2025
    У інтэрв'ю каналу Жыццё-маліна 7.06.2025 дыпламатычны дарадца Святланы Ціханоўскай Дзяніс Кучынскі распавёў, што мае прамыя тэлефонныя кантакты з расейскім алігархам Гусінскім. Прычым размаўляюць яны па-сяброўску - на "ты".
  • У агентуры лопнулі пуканы
    09.06.2025
    Во якую буру нарабіў пост Зянона Пазьняка ў ФБ, які "ніхто не чытае".
    Знатны вэрхал стаіць.
    • Не агентура
      10.06.2025
      У агентуры лопнулі пуканы, так, гляджу ў лукашэнкаўскай агентуры пуканы пылаюць
 
Нажатие кнопки «Добавить комментарий» означает согласие с рекомендациями по обсуждению.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць