Калі Дзядок супраць абортаў, то хай і не робіць аборт. Ніхто ж не прымушае рабіць аборт ні яго, ні іншых. Нават урачы па сваіх жаданні могуць не займацца абортамі. А што рабіць іншым, хай іншыя і вырашаюць.
Так
23.01.2026
[Рэд. выдалена]
Важная каштоўнасць
23.01.2026
Якая комплексная праца з каштоўнасцямі можа дапамагчы не цяжарыць жанчынам пасля згвалтаванняў? Ці гэта так называецца экстраная кантрацэпцыя?
Сбоку
23.01.2026
Важная каштоўнасць, в Польше аборты запрещены, даже после изнасилования.
Сверху
23.01.2026
Сбоку, а в россии?
Нефанатка
23.01.2026
Это нас сейчас морали будет учить мужик, который несовершеннолетнюю совращал? Ну-ну
Хм...
23.01.2026
Нефанатка, а совершеннолетних можно совращать?
ваша святасць
24.01.2026
Нефанатка, а чаму вы ананімна праўду-матку рубіце тут, а не ў судзе над грамадзянінам Дзядком?
люх
23.01.2026
Хм..., канешна можна и нужна
Мандриан
23.01.2026
[Рэд. выдалена]
Капіталіст
23.01.2026
Канцэптуальна ўсё правільна. Анархізм дае людзям свабоду, але выключна такую, якой яе бачаць анархісты. Напрыклад, забараняе людзям працаваць у прыватных арганізацыях. Так што забарона жанчынам атрымліваць медыцынскую дапамогу пры аборце, цалкам упісваецца ў ідэалогію свабоды па-анархісцку.
Лол
23.01.2026
Дзядок круты, але бачна, як ён рухаецца ад анархізма ў правы бок. І гэта ня кепска.
Капіталіст
23.01.2026
Лол, анархізм можа быць правым, напрыклад, анарха-капіталізм. Але неяк не заўважна, каб Дзядок туды рухаўся. Пакуль заўважны рух выключна ў бок дыктату.
Абабляны
23.01.2026
Абабіліса мужыкі - ўсе іх цягне ў жаночай бялізне пакалупацца. Кніжкі чытайце калі бог розуму няшмат адсыпаў.
Мужик
23.01.2026
Абабляны, можа параіце якія кніжкі? “50 адценняў шэрага” - падыдзе для пачатку?
Што да Дзядка- ен памыляецца шмат у якіх поглядах, бо такі ж чалавек як і ўсе.
Интересно
23.01.2026
Абабляны, вы в курсе, как делаются дети?)))
ў
23.01.2026
Интересно, А вы, наверно, только в курсе, как они делаются, а не как они развиваются, рождаются и воспитываются. И для манипуляторов - называть нерожденный плод ребенком настолько же логично, как и подростком, как и стариком. Далее - группу клеток человека - любых - эмбриональных, кожи, печени и тд (а потенциал к развитию в организм они имеют все) - также нельзя назвать рожденным развитым организмом человека, и только психопат или психически больной человек может ставить на один уровень психологические и физические страдания женщины, возможные страдания рожденного по причине отмены абортов ребенка и группы клеток. Потому что по такой логике, если будет тонуть ваш ребенок и в воду будет брошена чашка с культурой клеток, надо спасать эту чашку, ибо там - как говорят елейным голосом пролайферы - миллионы человеческих жизней. Абсурд нагляден? А убивать можно разными способами, и жить можно внутренне мертвому человеку, это когда он рожден ненужным и без любви. Пролайферы не любят детей, не любят людей, они любят себя прекрасных в борьбе с абортами. Кстати, если женщину можно насильственно заставить рожать, то мужчинам можно насильственно делать вазектомию, отрубать кое-что за изнасилования. Сейчас понимаете, если на себя примерить, как это дико - делать насильственные действия по отношению к телу другого человека? Ну и совсем логично брать с отца сумму для возмещения женщине рисков, болезней и карьерного спада, связанных с беременностью, родами и воспитанием ребенка. Никак иначе.
Успокойтесь
23.01.2026
ў, и почитайте лучше про контрацептивы, если ещё не слышали о них!
Filipp
23.01.2026
Рукі прэч ад права жанчын забіваць сваіх ненароджаных дзяцей!
Мужик
23.01.2026
Filipp, у цябе та дзеці есць?
Яўген
23.01.2026
Анархісты за вольную Беларусь, але ёсьць нюанс
Жыццё
23.01.2026
Мікола малайчына. А колькасць забойцаў засмучае. Матка-не матка, гэта ўжо чужое чалавечае жыццё, гэта не твой орган, гэта іншая істота
Заўважце
23.01.2026
Панабеглі мужыкі і топяць супраць абортаў. Супраць абортаў заўсёды мужчыны, а ў іх маціцы няма. Ніколі не чула, каб хоць адна жанчына выступала супраць абортаў. Не хочаш аборт - зрабі вазектамію.
Лібертарыян
23.01.2026
Дзіўна чытаць пра забарону абортаў ад асобы якая лічыць сабе анархістам. Такія погляды бліжэй да кансерватараў.
Тут складаней
23.01.2026
Лібертарыян, у пытанні абортаў супрацьпастаўляецца права чалавека на жыццё і права чалавека распараджацца сваім целам. То бок тут ёсць 2 пытанні: 1) З якога часу можна казаць ужо пра правы чалавека 2) Што важней права чалавека на жыццё ці права распараджацца сваім целам Права чалавека на жыццё людзьмі розных перакананняў часцей усяго ставіцца вышэй, адсюль і забарона абортаў на позніх тэрмінах цяжарнасці, за выключэннем медыцынскіх паказчыкаў (там права на адно жыццё супрацьстаіць праву на другое жыццё). А вось на тое, з якога моманту мы ўжо можам казаць пра чалавека, а калі ўсё яшчэ проста пра набор клетак - гэта складанае пытанне і розныя людзі даюць на яго розныя адказы. Гэты момант не прывязаны да палітычных ідэалогій. Рэлігійныя людзі часцей усяго абапіраюцца на рэлігійныя догмы, па якіх правы чалавека пачынаюцца ад зачацця ці нават раней, то бок можа яшчэ і кантрацэпцыя асуджацца. Аднак і атэісты могуць прытрымлівацца пазіцыі, што правы чалавека пачынаюцца ад зачацця, бо далей ідзе паступовы працэс цяжарнасці і дзяцінства, у якім далей складана вызначыць нейкі адзін крытычны момант, які браць за кропку адліку.
Супраць абортаў мужчыны бо ім не ражаць
23.01.2026
Тут складаней, кожны мужчына хто супраць абортаў мусіць зрабіць вазектамію.
Drill baby drill
23.01.2026
[Рэд. выдалена]
Тутэйшы
23.01.2026
О, трэба подпісацца на Дзядка! Згодны з ім па многім пытанням! Але сумна, што гэтая тэма так моцна трыгерыт людзей, што 90% не разумеюць, пра што пісаў Мікола. Што хоць асабіста Дзядок і супраць абортаў, але і супраць заканадаўчай забароны. Але ж не, зноў дзяруць горла пра "не твая справа" і гэтак далей...
90%
23.01.2026
Тутэйшы, хіба ёсць нехта хто за аборты ды прапагандуе іх рабіць пачасцей? Гавораць жа пра тое, што хоць аборт - гэта і кепска, аднак у жыцці здараецца рознае і павінна быць і такая магчымасць.
Шрэк
23.01.2026
І такім чынам Дзядок пераходзіць з катэгорыі анархістаў у катэгорыю анты-аўтарытарыяў.
Падкажыце
23.01.2026
У Дзядка матка з'явілася, ці з якога перапалоху ў яго права голаса па пытаннях што жанчынам рабіць са сваім целам?
ну ну
23.01.2026
Забавно что бывшая его девушка писала как он был проотив абортов но при этом не предохранялся презервативом
непісаючы малчык
24.01.2026
ну ну, ідэнтыфікуйце "писавшую" девушку, альбо выдаляйце такія ананімныя сведчанні, [чытач выдалена].
Огромное уважение
23.01.2026
Микола замечательный человек и последовательный христианин. Искренне восхищаюсь. Слава богу, что он на свободе.
Парадокс
23.01.2026
Супраць абортаў - мужчыны. Пераважная большасць забойстваў учыняюць таксама мужчыны. Лідуючая прычына смяротнасці сярод жанчын 25-44 гадоў - ад рук мужчыны. Чаму мужчыны так любяць эмбрыёны і так ненавідзіць людзей?
Факт
23.01.2026
Парадокс, они любят использовать людей в качестве пушечного мяса. Что еще тут сказать...
Факт
23.01.2026
[Рэд. выдалена]
Обратный Парадокс
23.01.2026
Парадокс, подавляющее большинство эмбрионов появляется при участии мужчин, как это и не странно. Что мешает использовать контрацептивы? Или не контактировать с мужчинами, если они настолько неприятны?
Вот серьезно, всегда было интересно почему аборт воспринимается, как единственное доступное средство?
Факт в том
23.01.2026
Факт, что большинству современных женщин, действительно, не стоит доверять материнство.
Імя
24.01.2026
Обратный Парадокс, "Что мешает не контактировать с мужчинами" - згвалтаванні перашкаджаюць. Адсутнасць згоды на палавыя кантакты з мужчынамі не гарантуе жанчыне адсутнасць цяжарнасці. А вось для мужчын гэта працуе добра: калі яны не будуць мець палавых кантактаў, то ад іх ніхто і не зацяжарыць.
"Что мешает использовать контрацептивы?" - у выпадку згвалтавання ў жанчыны выбару не будзе. Дадаткова выкарыстанне кантрацэпцыі не гарантуе 100% вынік, напрыклад, няякасны прэзерватыў можа парвацца.
"почему аборт воспринимается, как единственное доступное средство?" - якія альтэрнатывы абортам па медыцынскіх паказчыках Вы можаце прапанаваць? Паміраць жанчыне?
Прочти статью и вернись к теме обсуждения
24.01.2026
Обратный Парадокс, представь себе, но зачать можно даже при использовании контрацептивов, это не 100% защита
Drill baby drill
24.01.2026
Такое ўражаньне, што бальшасьць камэнтатараў тут, пастаянна наведвае фірмовыя перадачы Ганны Соўсь на жыватрэпешчушчыя тэмы пра жэнскае шсчасьце
Drill baby drill
24.01.2026
як жа ж абартысцкае пекла ў нашым утульным нашаніўскім каралеўстве ўзбушавалася)))
бабка
24.01.2026
усё нашмат прасцей. калі жанчына любіць сябе, любіма ў сям'і, яна мае аднаго мужа на ўсё жыццё. і праблемы аборта для яе далёкія як зоркі для зямлі. і гэты называецца "жаночае шчасце". і такіх шмат, і яны не чытаюць НН, і цалкам не разумеюць, што такое "дзядок".
Далёкая зорка
24.01.2026
бабка, так, калі жанчына "любіць сябе, любіма ў сям'і, яна мае аднаго мужа на ўсё жыццё", то медыцынскіх паказчыкаў для аборта ў яе быць не можа. Бо па-за матачныя цяжарнасці здараюцца ж выключна з-за недахопу любові. Крыніца надзейная - так адна бабка сказала
сколько будет 100+200
24.01.2026
Биологически, аборт = убийство, т.к. оплодотворенная яйцеклетка даже до имплантации имеет все признаки отдельного живого человека. Те, кто за аборты, считают, что этого недостаточно - например, если живой человек не имеет какого-то уровня активности сознания, его можно убить. Тут тоже возникают проблемы, т.к. никто не знает, что такое сознание; жертвы поп-науки скажут, что это "процессы в мозгу", но это не верно и ненаучно. В общем, позиция сторонников абортов сводится к "этот человек недостаточно человек по моему определению, значит, его можно убить, чтобы избавить меня от неудобств". Очевидно, это не очень хорошо.
Проблема как всегда в том, что 99% участников таких дискуссий с обеих сторон выбирают свою позицию эмоционально, исходя из того, к какому лагерю они принадлежат.
99%
24.01.2026
сколько будет 100+200, пазіцыя прыхільнікаў дазволу абортаў зводзіцца да таго, што прымушаць жанчыну захоўваць цяжарнасць - гэта гвалт.
знабщий
24.01.2026
>Блогер Евгения Сугак оставила совсем короткий комментарий: «Кто вы, напомните»
такой же вопрос можно и ей адресовать))
Протів
24.01.2026
Мужчины против абортов? Так держите свои пиписьки в презервативах всю жизнь и будет вам счастье!
Anarchist Dzyadok spoke out against allowing abortions. However, he believes that a legislative ban will achieve nothing.
“50 адценняў шэрага” - падыдзе для пачатку?
Што да Дзядка- ен памыляецца шмат у якіх поглядах, бо такі ж чалавек як і ўсе.
1) З якога часу можна казаць ужо пра правы чалавека
2) Што важней права чалавека на жыццё ці права распараджацца сваім целам
Права чалавека на жыццё людзьмі розных перакананняў часцей усяго ставіцца вышэй, адсюль і забарона абортаў на позніх тэрмінах цяжарнасці, за выключэннем медыцынскіх паказчыкаў (там права на адно жыццё супрацьстаіць праву на другое жыццё).
А вось на тое, з якога моманту мы ўжо можам казаць пра чалавека, а калі ўсё яшчэ проста пра набор клетак - гэта складанае пытанне і розныя людзі даюць на яго розныя адказы. Гэты момант не прывязаны да палітычных ідэалогій. Рэлігійныя людзі часцей усяго абапіраюцца на рэлігійныя догмы, па якіх правы чалавека пачынаюцца ад зачацця ці нават раней, то бок можа яшчэ і кантрацэпцыя асуджацца. Аднак і атэісты могуць прытрымлівацца пазіцыі, што правы чалавека пачынаюцца ад зачацця, бо далей ідзе паступовы працэс цяжарнасці і дзяцінства, у якім далей складана вызначыць нейкі адзін крытычны момант, які браць за кропку адліку.
Вот серьезно, всегда было интересно почему аборт воспринимается, как единственное доступное средство?
"Что мешает не контактировать с мужчинами" - згвалтаванні перашкаджаюць. Адсутнасць згоды на палавыя кантакты з мужчынамі не гарантуе жанчыне адсутнасць цяжарнасці. А вось для мужчын гэта працуе добра: калі яны не будуць мець палавых кантактаў, то ад іх ніхто і не зацяжарыць.
"Что мешает использовать контрацептивы?" - у выпадку згвалтавання ў жанчыны выбару не будзе. Дадаткова выкарыстанне кантрацэпцыі не гарантуе 100% вынік, напрыклад, няякасны прэзерватыў можа парвацца.
"почему аборт воспринимается, как единственное доступное средство?" - якія альтэрнатывы абортам па медыцынскіх паказчыках Вы можаце прапанаваць? Паміраць жанчыне?
Проблема как всегда в том, что 99% участников таких дискуссий с обеих сторон выбирают свою позицию эмоционально, исходя из того, к какому лагерю они принадлежат.
такой же вопрос можно и ей адресовать))