Article comments

"Lukashenka loves to swear, you swear back. And I poured the vodka on the floor." Cole spoke about his visits to Minsk

  • лол
    25.03.2026
    Ой, прадбачу грозныя каменты ў стылі: "чым размаўляць з Лукашэнкам, лепш нічога рабіць. Хай далей працуе рэпрэсіўны апарат, хай людзі сядзяць за кратамі, хай саджаюць новых"
  • Бывший политзэк
    25.03.2026
    лол, "250 отпустили, вместо них наберут 300!".
    По логике котиков и хомячков, люди должны умереть в тюрьмах. Альтернативы великие критиканы не озвучивают. Нет предела идиотизму.
  • братьтя
    25.03.2026
    лол, лол, братьтя нада гаварыть с Сашай, абязательна нада гаварыть.
    Гаварыльня с Сашай, идёт на пользу усим !
    Асобенна, кагда плахой пацан, в Европе, астался адин и паследним.
    Прауда плахому пацану, очань панравились белыя кони у другога плахова пацана из КНДР, пахожа не усё так плоха, для плахих пацанов.
    Коул не да канца панимает пра плахих пацанов.
  • Аналитик
    25.03.2026
    Бывший политзэк,
    Если альтернатива это то, что вся страна пройдёт через тюрьмы и репресии, то это хреновая альтернатива.
  • Бывший политический заключённый
    25.03.2026
    Аналитик, вся страна не пройдёт.
    95% лукашисты бросают в тюрьмы по формальным причинам (протесты (с выходом на проезжую часть), лайки, комментарии), об этом знают даже обыватели.
    НЕ ДОЖИДАЙТЕСЬ, пока за вами придут: всё зачистите или уезжайте.
    Всерьёз вещать, что люди должны до смерти или инвалидности гнить в тюрьмах, потому что "нельзя торговать людьми", это из разряда "денег нет, но вы держитесь, хорошего настроения".
    я отсидел в плену 4 года, и прекрасно знаю, что происходит за забором с моими братьями. Не с шелухой (хотя их тоже не должно быть там), а с настоящими змагарами: партизанами, баррикадниками, бойцами по складу ума и характеру. Мы только и ждали каждого приезда Коула, потому что больше не на кого рассчитывать! Полное отчаяние и безнадёжность положения. Медленная смерть.
    И сидит на диване, в тепле и комфорте, сытое и [Рэд. Выдалена] от своего ЧСВ мурло, которое, важно надув щёки, вещает "нельзя торговать людьми, новых наберут". Оно в безопасности, и потому не имеет морального права свой [Рэд. Выдалена] открывать на эту тему.
    Извините, эмоции зашкаливают.

    [Зрэдагавана]
  • Ян
    25.03.2026
    Бывший политический заключённый, да ты гэтым блажэнным нічога не дакажаш. Яны лічаць сябе, як гэта прынята казаць - ястрабамі. Ніякіх перамоў, крычаць яны. Толькі ўсе, абон ніхто, пішуць яны.
    Самі яны ў лукашэнкаўскіх вязніцах не былі, але лічаць сябе вельмі прынцыповыя, як ім здаецца. А на сам рэч такія ж людажэры як лука з пыняй, з нулявой эмпатыей, ім пофігу на людзей якія там гніюць, у іх галовах там нейкія вышэйшыя мэты. Яны там нейкія патрабаванні луке ставяць, лол.
    Брыдка і прыкла ад іх, як не пачытаю каментых тутэйшых змагараў з варшаўскага катла, дык як у яму з лайном кожны раз акунаюся.
  • Аналитик
    25.03.2026
    Бывший политический заключённый,
    Зачистить всё недостаточно. Сейчас ежедневно список экстремистских каналов и книг пополняется, если вы не лайкнули ничего такого сейчас, это не значит, что в будущем так и останется. И даже полное отстутствие лайков и подписок ничего не гарантирует. Были случаи, когда силовики сами ставили лайки и делали подписки, чтобы предъявить хоть что-то.
    Вы не понимаете, что вам говорят и приписываете другим то, чего они не говорили. Замечательно, что вышли из тюрьмы Лосик, Статкевич, Беляцкий, Кучук, Колесникова, Знак, Мацкевич и другие. Но все змагары кроме Статкевича, который пострадал за своё мужество, заграницей. Получается, что есть только три альтернативы - изгнание, тюрьма, или стать холуем, как Кубраков, а иначе угроза первого и второго.
    В такой ситуации никакого влияния на политику Беларуси оппозиционеры просто не могут иметь по определению.
    Репрессии никто даже не думает останавливать. Вы игнорируете то, что про необходимость отмены репрессий говорят те, кто сами были под угрозой репрессий или в тюрьме. Люди боялись, как бы их не арестовали, и им либо повезло и они попали заграницу сразу, или они попали сначала в тюрьму и потом заграницу. Поэтому они имеют право, высказаться.
    И опять-таки есть требование от беларусских демсил снизить градус критики в адрес Луки.
    Мало того, что его нельзя критиковать в стране, так теперь ещё даже и за пределами страны, даже демсилам, это тупик.
    И всё ради того, чтобы Трамп заключил свою сделку, основная часть в которой перераспределение благ и активов, а не политзаключённые.
  • Политзеку
    25.03.2026
    Аналитик, читаю ваш коммент и прям прослеживается что у вас какие то ожидания и обиды.. ни США ни ЕС ничего не должны вам, как и люди в РБ, США приехали за американцами. То что вас поддерживади морально в 20 году не значит, что кто то будет впрегаться. Эта вся возня исключительно для СМИ в самом США и для того чтобы кто то сказал какие США гуманнные, когда им будут говорить зачем они сбросили бомбы на школу где погибли под тысячу девочек. А на нас и нашего диктатора уверяю всем фиалетово. Он же сказал где это Беларусь, да и держат нас за дикарей они. Каждый сам решал что ему делать и в каком объеме и должен понимать риски
  • Бывший политический заключённый
    25.03.2026
    Аналитик, в отличие от вас, за 4 года нахождения в плену я общался с несколькими сотнями политзаключённых, и ни один из них не был схвачен без формальной причины, включая меня самого. Это люди, арестованные в период с 2020 по 2025 гг.

    Спросите у Афнагеля, Пальчиса и многих других публичных людей, почему они не поступили так, как Микола Статкевич. Не стесняйтесь!

    Да, в рб мусора и лукагб могут всё, что захотят. Это факт. Однако это не означает, что они наберут сотню политических, поставив от их имени лайки и написав комментарии.

    Какую альтернативу вы предлагаете?
    Как вытянуть людей из тюрем?
    Вам неоткуда это знать, поэтому довожу до сведения: В СРЕДНЕМ после 5 лет нахождения в плену даже у полностью здорового человека начинают проявляться проблемы с психикой; зубы сыпятся у всех повсеместно, за редким исключением; куча новых болезней и обострение того, что было.
    Конечно, очень удобно быть стратегом, чванливо вещать о недопустимости снятия санкций, торговле людьми и т.п.
    Однако, если ты сам не прошёл через всю эту дичь, какое ты имеешь моральное право об этом говорить всерьёз?
  • мясцовы
    25.03.2026
    Згодзен
  • калі сцісла
    25.03.2026
    Бывший политический заключённый, усяму віной толькі адна істота. Калі яна знікне, а яна яшчэ трымаецца быццам клешч толькі дзякуючы крамлю за здачу па кавалках краіны, то ўсе стануць свабоднымі.
  • Аналитик
    25.03.2026
    Бывший политический заключённый,
    Мне очень сомнительно, чтобы бывший политический заключённый написал, что ни один политический заключённый не был схвачен без формальной причины. Такое может написать только товарищ майор. А лайки и переход в неположенном месте это формальный повод? А то, за что арестовали жену Лосика это формальный повод? А беседа с женой Статкевича за получение иностранной премии это формальный повод? А лайки десятилетней давности, за которые арестовали мужика из Тиктока это формальный повод? А аресты за протесты после истечения срока давности это формальный повод?
    Вам говорят, что люди будут все равно там находится, это перманентный процесс. А у Трампа есть рычаги на него повлиять, коль уж он зaботится о своём имидже. Часть политзеков осталась же в стране на этот раз.
  • Бывший политзэк
    26.03.2026
    Аналитик, вам очень сомнительно, потому что у вас теоретические представления об этой теме. Теория и практика - два разных явления.

    Была масса случаев, когда лукашистские псы приезжали за человеком из-за коммента (если что, они видят номер телефона в тг, на который зареген аккаунт, и горе тем, кто регистрировал его на свой бел. или кац. номер), но не смогли / не захотели подвести под красную книжонку. В итоге всё ограничилось избиением и максимум 15 сутками.
    Им нужен формальный повод. Не верите мне - спросите любого бывшего политзэка. Хотя мне всё равно, верите вы мне или нет.

    Жену Игоря (если что, мы сидели вместе, в одной камере шизо, при мне он пытался глотку себе вскрыть - банан оторвало) арестовали за интервью белсату. Вы снова сели в лужу со своим невежеством.

    Так что не так? Люди должны годами гнить в тюрьме и умирать там, потому что каким-то любителям гонять лысого вдали от рб стратегически не нравится размен? Мне тоже не нравится, однако на сегодня это единственная реальная возможность вытащить людей из ада.
    Вам пофиг, это понятно, но мне и моим братьям, с которыми мы прошли все круги мусорских издевательств - не всё равно! И наше слово имеет значение, потому что мы имеем моральное право говорить об этом всерьёз.
  • Аналитик
    26.03.2026
    Бывший политзэк,
    Не смогли или не захотели? Может, всё-таки не захотели? Если всё ограничилось избиением и максимум 15 сутками, по-вашему, это нормально?
    Какой ужас, она дала интервью. За что здесь арестовывать? Согласно материалам дела, Дарья дала интервью "экстремистскому формированию" "Белсат", "в котором позиционировала себя как супругу политзаключенного. Она дала личную негативную оценку государственным органам, к компетенции которых отнесено осуществление уголовного преследования и отправление правосудия." Где здесь причина, чтобы арестовать? Жена не может дать негативную оценку приговору своего мужа? Режим настолько туп, что пытаясь доказать, что в стране нет политзаключенных, он приговаривает к двум годам тюрьмы женщину, которая защищала своего мужа и назвала его политзаключенным, за то что она назвала его политзаключенным. Скажите, что здесь заслуживает 2 лет тюрьмы, зачем они ломают жизнь людям?
    Если вы так хорошо знаете Игоря, то вы можете связаться с ним и попросить подтвердить здесь в комментариях, или в своем канале, что всех арестовывали по формальным причинам, что всё было по закону.
    Но мы то знаем, что это не так, что арестовывали людей, подписавшихся на каналы до того, как они были признаны экстремистскими, что возбуждали дела за красно-белые носки и лайки под комментариями за одиночный пикет.
    Есть ещё один выход - отменить репрессивные законы. Тогда не надо будет выпускать столько людей, потому что их не будут сажать. Всех отпустят, и новых не будет.
  • 25.03.2026
    Пикантные подробности.
  • Абу
    25.03.2026
    Уся гэтая прагматычная дыпламатыя ніяк не гарантуе ад далейшых рэпрэсій. Ці тая пара хлопцыаў з Дзярждэпа хоча цыроз на халяву?
  • Закавырка
    25.03.2026
    Закавырка ў тым, што нічога не гарантуе ад рэпрэсій, акрамя падзення рэжыму. Але такой задачы апазіцыя не ставіць. Яна не плануе і не хоча звяржэння дыктатуры. Ім дастаткова вызвалення палітычных, найперш сваякоў. Чаму амерыканцы павінны змагацца за нас, паперад нас? Так, яны дамовяцца пра вызваленне, здымуць санкцыі, тыя якія былі ўведзены за пасадкі, і ўсё. Апазіцыя шчасліва, улада шчасліва. Апазіцыя героі ў Еўропе. Калеснікава 10 прэмій атрымала. Ну што тут яшчэ казать? Калі еўрапейцы так на боку Украіны, чаму яны прэміі даюць не ваярам Каліноўцам, а калеснікавай якая у дудзя расказвае, што гэта не наша вайна?
  • Лол
    25.03.2026
    "— Усё пачалося з тэлефоннага званка… У той час я быў намеснікам пасланніка па канфлікце паміж Расіяй і Украінай генерала [Кіта] Келага. Мне тэлефануюць: «Паедзеш у Беларусь?» Я пытаюся: «А дзе гэта Беларусь?»"

    Можа тут кепскі пераклад ? Бо цяжка ўявіць, што намеснік пасланніка па вайне Расіі супраць Украіны ня ведаў дзе Беларусь.
  • Хлусня
    25.03.2026
    Не першы раз Коўл распавядае, які Лука нібыта Дартаньян. Бухае, маўляў, на восьмым дзясятку так, што кволыя амерыканцы пад стол кладуцца. Прабачце, але не веру. Не тое здароўе ў дзеда. Штучна ствараецца вобраз нібыта мача, якому Нарач па калена. Лухта поўная.
  • П1
    25.03.2026
    Хлусня, как раз наоборот. Чисто босс мафии
  • Андрусь
    25.03.2026
    Ну і што мне з гэтага? Я ўсё роўна не вольны. Ані я, ані хто іншы з беларусаў.

    Ён квасіць там, здымае санкцыі, а людзей штодня саджаюць і караюць.

    І мы ўсе жывем у страху. А Лука баіцца ўсё менш і менш. Дык для каго тая карысць?
  • Думай не толькі пра сябе
    25.03.2026
    Андрусь , вам нішто, а тым, каго выцягнулі з турмы - свежае паветра і сон у сваёй пасцелі, без злосных окрыкаў турэмшчыкаў.
  • Бывший политзэк
    25.03.2026
    Андрусь , дядька, ты путаешь своё психологическое состояние с физической свободой и здоровьем людей.
    Если бы ты хотя бы год провёл в тюрьме, ты бы знал, как сильно заблуждаешься.
  • df sdg
    25.03.2026
    тое, што гэты "неп'юшчы" алкаш, ведаю яшчэ з 2000-х. тады ён са сваіх прыкарытных так здекваўся:

    -Выпі са мной!
    -Дык, АГ, я ж за стырном.
    -Нічога, я разрэшаю.
    Выпіваюць.
    Потым таго тармозіць даі і адбірае правы.
    -АГ, я а як жа....?
    -А ты чаго п'яны за руль сеў?
  • Ян
    25.03.2026
    Чытаю каменты і трохі афігеваю ад тутэйшых каментатараў. Ніхто нават дзякуй не напісаў, толькі ПАТРБАВАННІ каб за іх усё зрабілі.
    Вельмі нагадвае мне гэта паводзіны некаторых украінцаў у Польшчы, якія не маюць ніякай удзячнасці, а толькі патрабуюць, патрабуюць і патрабуюць.
    Мне здаецца, што вам даўно пара выйсці з вашай соевай бурбалкі і зразумець, што ніхто вам нічым не абавязан.
    І замест таго каб гнаць лайно на тагож Коўла, што ён неяк не так штосьці робіць, праявілі б хоць нейкую простую чалавечую удзячнасць.
    Самі нічога зрабіць путнага не можаце, дык проста хоць моўчкі паглядзіце як за вас гэта робіць ЗША
  • Беларус
    25.03.2026
    Боюсь, после таких рассказов, он больше никого не вытащит.
  • Крынж
    25.03.2026
    Я калі бачу што трампа што лукашэнку я пачынаю думаць матам. Абодва максімальна гадкія і таксічныя старпёры.
  • Ё
    25.03.2026
    Крынж , у чым гадкі Трамп ? У тым што выцягвае сотні нашых людзей з турмаў ? Вы ахвяра левай прапаганды.
  • Крынж
    25.03.2026
    Ё,
    Вельмі добра што вызвалілі беларусаў, я вельмі рады гэтаму. Але гэта не адмяняе той факт, што трамп гадкі, абсалютна цынічны,амаральны і таксічны старпёр як і яго новы/стары сябар і аднадумец- калхознік лукашэнка.
  • абгрунтуй пазіцыю
    25.03.2026
    Крынж , па якіх крытэрах Трамп амаральны? Трамр наўпрост агучвае чаго хоча і далей рашуча ідзе гэтага дабівацца. Ён наўпрост сказаў, што Ўкраіны не будзе ў НАТА. А Байдэн карміў Украіну хлуснёй, абяцаў НАТА, абяцаў лэндліз, у сваіх прамовах пафасна абвясціў змаганне з расейскім злом і кінуў Украіну. Ні НАТА, ні лэндлізу, зброя па кроплі, санкцыі для выгляду. Санкцыі пачалі дзейнічаць толькі калі Трамп пачаў захопліваць танкеры ценявога флоту і прымусіў Еўропу нарэшце адмовіцца ад расейскай нафты і газу. Чаму Байдэн маральны, а Трамп не?
  • Крынж
    25.03.2026
    абгрунтуй пазіцыю,
    Калі вам не хапіла 100 дзен прэзідэнцтва трампа каб убачыць што гэта за г..но, нават не ўдаючыся ў падрабязнасці яго біаграфіі - майго абгрунтавання наўрадці вам будзе дастаткова.
  • абгрунтуй
    26.03.2026
    Крынж , ясна, нават ні аднаго аргумента. Ахвяры левай прапаганды ў сваім стылі
  • Крынж
    26.03.2026
    абгрунтуй,
    OMFG! Дык як яны пасмелі гэтыя левакі з сваёй прапагандай?!
    Пайду ў гестапо пісаць заяву на левакоў.
  • у падения нет дна
    25.03.2026
    Старый курощуп ещё и материться, понятно, что молодых девок портить уже не может.
    Смешно, как такие ппрсонажи ходят в храмы московской церкви, а попы им руки целуют?!
  • Беларус
    25.03.2026
    у падения нет дна, Навошта гэтая дыскрымінацыя і сэксізм? Ня трэба з гэтых маладых дзевак рабіць дурніц ці ахвяр. Тым больш ніхто з іх сябе такімі ня лічыць. І дакладна ня лічыць сапсаванымі. Якраз наадварот: легчы пад дыктатара - гэта цалкам сьвядомы выбар. Усе яны выдатна ведалі, дзе і дзеля чаго апынуліся. І, вядома, большасьць вельмі задаволена матэрыяльна-кар'ерным вынікам (а хто не - тут уж выбачайце: трэба было папярэдне трохі азнаёміцца з біяграфіяй). Іншае пытаньне, што падобны сацыяльны ліфт, мякка кажучы, ня ўсім да спадобы. Але гэтай з'яве (прафесіі) ужо тысячы гадоў. І тое, што гэты ліфт дагэтуль працуе - пытаньне хутчэй да грамадства, а не да асобы. Таму ня трэба перакладаць адказнасьць толькі таму, што не падабаецца падшклоўскі людажэр. Ёсьць выдатная народная прымаўка: "сука не захоча - кабель ня ўскоча". А у тым, што хлапцам у прынцыпе падабаюцца маладыя дзяўчаты (і наадварот) - нічога кепскага няма. І адпаведныя стасункі - аніякае не "псаваньне". Гэта якраз норма.
  • и
    25.03.2026
    вот интересно, то что наша нива и зеркало растиражировали эти подробности увеличит или уменьшит вероятность выпуска оставшихся заключенных?
  • Беларус
    25.03.2026
    "Мне тэлефануюць: «Паедзеш у Беларусь?» Я пытаюся: «А дзе гэта Беларусь?»"

    ***

    Ну і ня дзіўна, што з гэткімі кампетэнцыямі па геаграфіі Еўрапейскага рэгіёну, дзе ўжо чацьвёрты год трывае паўнамаштабная вайна, трапнае планаваньне амерыканцаў цяпер зазнае таксама "сюрпрызы" і з боку тэрарыстычнага Ірану. У Беларусі пануе гэткі ж злачынны рэжым. Гэта акупаваная краіна. А з тэрарыстамі існуе толькі адна эфектыўная мова стасункаў. Але дзеля справядлівасьці варта таксама адзначыць, што кампетэнцыі нашых выданьняў датычна стану роднай для іх Беларусі - ня значна лепшыя за геаграфію спадара Коўла. Бо за шэсьць гадоў акупацы ды відавочнага нацыянальнага знішчэньня (і 30 гадоў з часоў дзяржаўнага перавароту дыктатара) - яны дагэтуль не зразумелі, дзе знаходзіцца сапраўдны, абраны ў 2020-м беларускі бок. І што злачынная хунта дыктатара - гэта дакладна аніякі не "афіцыйны Менск" (бо захопнік улады ня можа прадстаўляць Краіну афіцыйна).

    Але калі зразумець, што экспертыза працаўнікоў госдэпа ЗША абапіраецца ў тым ліку менавіта на такое, прарэжымнае бачаньне Беларусі ў нацыянальнай інфапрасторы (а стаўленьне мясцовых смі заўсёды вывучаецца дзеля разуменьня ўнутраных настрояў) - то нічога дзіўнага ў сьветапоглядзе спадара Коўла датычна Беларусі насамрэч няма. І калі памножыць пралукашэнкаўскі погляд нашых смі на геаграфічныя веды рэгіёну спадара Коўла - атрымаеце менавіта тое, што ён і апісвае ў атрыкуле.

    Ад гэтага, канешне, не лягчэй. Бо з бягучым стаўленьнем праблему акупацыі Беларусі ніколі ня вырашыць: немагчыма вырашыць тое, чаго нават ня бачыш (ці не заўважаеш наўмысна). І пакуль гэтае стаўленне ня зменіцца на адпаведнае - закладнікі-палітвязьні будуць набірацца рэжымам бясконца.
  • СоланаХ
    25.03.2026
    У сухім астатку-
    1. Коўл навучаецца эфектыўнаму гандлю людзьмі.
    2. Лукашэнка чарговы раз пераконваецца што яйкі ёсць толькі ў яго і ўсе пляшуць пад ягоную дуду.
    3. Ахвяры людажэрнаму рэжыму будуць працягвацца. Страчаныя гады і здароўе палітзэкаў - сапраўды страчаныя, бо мэта змены рэжыму недасягнута. Я плачу.
  • Ян
    25.03.2026
    Перачытаў новыя каменты. Як у мяне пылае дупа, гасподзь , гасподзь.
    5 гадоў ніхто не выходзіў, толькі набіралі новых. Да гэтуль ёсць людзі, якія сядзяць з 2020 года. 6 гадоў ужо будзе хутка.
    І вось, хоць як-небудзь, пачалі выходзіць людзі. Той жа Статкевіч, якому вы сярдэчкі лепіце у тэлеграме, памербы ў вязніцы і не выйшаў бы, каб не Трамп і ЗША. Не выйшаў бы і Беляцкія і сотніх іншых.
    І вось апошні год з'явілася надзея, што людзі не будуць сядзець свае двухзначныя срокі. Але ****** (яшчэ не прыдумаў слова, якім называць мясцовых каментатараў) усё роўна не падабаецца, ім усё роўна ўсё не так, усё ім кепска. Вы разумееце што вам, усім недавольным, трэба на прыём к псіхіатару? Калі не разумеце, то вось я вам кажу, схадзіце, зрабіце чекап.
  • Бывший политический заключённый
    25.03.2026
    Ян, братка, гэным ******** наўпрост няма справы да трапіўшых у палон і заручнікаў. Ні сораму, ні сумлення, пустыя людзі.

    Дасць Божа, амерыканцы выцягнуць з-за кратаў усіх нашых братоў і сясцёр.
  • Надо выводить политзаключенных из тюрем
    25.03.2026
    Ян, даже если это укрепляет режим и придает ему уверенности в своих силах.
    А то, что раскрученный репрессивный аппарат продолжит сажать новых, от этого никуда не деться. Но хорошо, что баланс выпущенных/посаженных пока что в пользу Коула.
  • Беларус
    25.03.2026
    Ян, Дык менавіта "дзякуючы" такому недальнабачнаму падыходу якраз і набіраюць новых усе пяць гадоў. І будуць набіраць надалей, усе наступныя гады. Дзесяцігоддзі. Зноў і зноў. Бо мэта рэжыму - ня столькі гандаль, колькі зьнішчэньне беларушчыны, як з'явы. Беларускасьць для яго - экзістанцыйная пагроза. І ён, у адрозненьні ад нас, змагаецца з ею вельмі паслядоўна і сістэмна. І вызваляе беларусаў выключна таму, што скончваюцца грошы. Амерыканцам жа, на тле няўдач патрэбны хоць нешта зараз, хоць нейкі станоўчы піяр. Вось і "супадзеньне інтарэсаў".


    Тое, што людзі выходзяць - выдатна. Але з вызваленьне закладнікаў без зрынаньня рэжыму па-сутнасьці нічога не вырашае. І ня вырашыць ніколі. Вось што жахліва. Бо ў закладніках уся краіна. У параўнаньні з санкцыямі, рэжым мае бясконцы рэсурс вязьняў. Іх дакладна засталося не 800-900, а ў разы больш. Але менавіта незаўважаньне праблемы нумар адзін - акупацыі, захопу Беларусі, памылковае стаўленьне да захопніцкай тэрарыстычнай хунты, як да "беларускага боку" і "афіцыйнага Менску" (што актыўна прасоўваецца менавіта нашымі выданьнямі з самага пачатку), стасункам са злачынцамі, як з празстаўнікамі Дзяржавы - усе гэта робіць з працэса выкупу "вечны рухавік" ды крыніцу сталага даходу для рэжыму (прынамсі, пакуль дэмакратычны мае вонкавую патрэбыу дэманстраваць наяўнась нейкіх каштоўнасьцяў у выглядзе цікавасці да жыццяў беларусаў - але так будзе не заўсёды). І менавіта гэткае празнаньне рэжыму "Беларусьсю", а не тэрарыстычнай групоўкай, выключае магчымасць як венесуэльскага сцэнару, так і ніколі не дазволіць стварэньне вызвольнага руху самімі беларусамі звонку Беларусі. Нават, складанае буракратычнае становішча ў эміграцыі - гэта таксама наступствы менавіта гэтай памылковасці. Бо калі рэжэм гэта менавіта "Беларусь", а не ейны акупант - то і праблемы аніякай няма, а беларусы замежжа - не ўцекачы, а заычайныя гастарбайтэры. Таму і "спердаляйце да дому".

    Дык за што дзякаваць? За ўратаваныя жыцці адных (вядомых) вязьняў за кошт будучыні Краіны і іншых, нікому невядомых у значна большай колькасці? Эмацыйна зразумела, што выхад людзей - гэта безумоўная радасьць ад дакладнага уратаванага жыцця. Ня кажучы ўжо пра пачуцці сваякоў. Але ж сам працэс назаўважаньня злачынстваў рэжыму - гэта дакладна рух у адваротным накірунку. І ў прынцыпе крыж на будучыне Беларусі. За гэта таксама дзякаваць, ці як?
  • Ян
    25.03.2026
    Надо выводить политзаключенных из тюрем, а да гэтага значыць не саджалі? як у 20 пасадзілі і больш не было пасадак? І толькі калі Коўл пачаў размаўляць з лукой, то гэтыя пасадкі аднавіліся, так выходзіць па вашай логіцы?
    Што зрабілі ЗША за 4 гады пры Байдане для беларускіх вязней? Што зрабіла еўропа за 4 гады для беларускіх вязней?
    Што вы нясеце ўсе тут? Чаму ПРОСТА не ПАРАДАВАЦЦА ЗА ЛЮДЗЕЙ якія ПАВЯРНУЛІСЯ ДАДОМУ? Сказаць ДЗЯКУЙ, што хоць хтосьці пачаў займацца гэтай справай.
    Маргінез адным словам.
  • Может и маргінез
    26.03.2026
    Ян,
    Але ж по-белорусски вязняў, а не вязней.
    Мову трэба адчуваць, а не пользоваться.
  • мясцовы
    25.03.2026
    Беларус, ты гаворыш абсалюта лагічныя думкі, я так сама згодзен с табой і сто тут казаць, Амерыка гэта гандаль у свой палітычны бок робіць шмат гадоў
  • Ян
    25.03.2026
    Беларус, дзякуй за думку. Я з ёй згодзен.
  • Бабёр
    26.03.2026
    Дык Саша па-ранейшаму любіць гарэлачку?
  • Отец Засандалий
    26.03.2026
    Граждане, страждущие Неупиваемой Чаши за счёт местечковых обывателей.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць