Комментарии к статье

Позняк назвал главную ошибку Украины на белорусском направлении

  • Баянраяль
    11.10.2022
    Я пра гэта даўно казаў, цяпер, во, яшчэ й Пазьняк заўважыў тое самае, але ён яшчэ й разжаваў усё падрабязным чынам, каб і самыя тупыя ўрэшце зразумелі. Не зразумеюць тупыя, вось пабачыце...
  • Чаркашкварка
    11.10.2022
    Ня можам мы папракнуць украiнцаў, i права не маем рот раззiўляць, ў iх вайна, бомбыракеты ляцяць адсюль
    А што тут? Бегаюць гэты беларускi народзiк па крамах, за жрачкай, як шчокi i жывот свой набiць каўбасой толькi думаюць, да сракi ўсё. Прасiць нам прабачэння да скону века прыйдзецца.
  • Барташэвіч
    11.10.2022
    Пазьняк, як заўсёды, ў дзясятачку. Украінцы, пачуйце.
  • Верно
    11.10.2022
    Верно.
    Украина, как и Беларусь, замкнута на себе.
    Отличие в том, что влада Украины ориентирована на Запад и его ценности, а нелегитимным лукашенко,
    паразитирует на советской демагогии и братстве с Россией, затягивая белорусов в азиатчину и махровый совок, затягивая в прошлое.
    Из-за этого и проблемы между белорусами и украинцами, которыми, умело, пользуется Кремль.
  • голос поколения
    11.10.2022
    первое адекватное конструктивное суждение со стороны сьвятога зяноньчыка за последнее время. падабайка.
  • патэльня
    11.10.2022
    Чаркашкварка, Зянон кажа ў першую чаргу, што такі падыход у адносінах да Беларусі і беларусаў шкодзіць найперш самім украінцам. Украінская прапаганда, калі б была пастаўлена задача, магла б шмат чаго зрабіць на нашым кірунку, ускладняючы такім чынам справу ўцягвання ўласна беларускіх войскаў у вайну.
  • голос поколения
    11.10.2022
    Чаркашкварка, а сьвятым украинцам не пора бы пробачэнья попросить за якшанье с диктатором после 20 года и барыженье с НИМ ништяками? или за тотальное игнорирование графини циханостра на самом высоком уровне дабы не разозлить ЕГО? украинцам надо бы признать, что им пофигу было, когда щемили нас - засунули голову в песок как и не было ничего. Их право на свободу должно быть священно для всех - помогайте, помогайте нам скорей, а папуасам папуасье - полезайте, сябры-братишки, попами на швабры!
  • BND
    11.10.2022
    Кожная краіна дбае пра лёс сваіх грамадзян.
    Таму украінская ўлада не павінна змагацца за беларускую думку і Беларусь.
    Гэта беларусы пераклалі свае праблемы на вырашэньне пытаньня - а што Ўкраіна.
  • за беларусаў толькі беларусы
    11.10.2022
    Разумная логіка і дакладныя пасыл. Позняк мае рацыю.

    Там увесь «офіс прэзідэнта» і сам прэзідэнт з дзівацтвамі. У дзень, калі ўкраінская праваабарончая арганізацыя "Цэнтр Грамадзянскіх Свабод" (разам з беларускім праваабаронцам Алесем Бяляцкім і расійскай праваабарончай арганізацыяй "Мемарыял") была ўдастоена Нобелеўскай прэміі міру, прэзідэнт Украіны Уладзімір Зяленскі так і не знайшоў часу, каб павіншаваць суайчыннікаў з высокай узнагародай. Гэтак жа павялі сябе Лукашэнка і Пуцін. А пасля, Міхась Падаляк, адкрыў свой паганы рот на нобелеўскага лаўрэата Бяляцкага. Нагадаю, што сам Падаляк ва Украіне працаваў на паплечнікаў Януковіча і «Партыю рэгіёнаў», а ў Беларусі супрацоўнічаў з газетай Гайдукевіча і «мачыў» прадстаўнікоў дэмсіл.
  • Беларус
    11.10.2022
    Адзіны Падаляка нарабіў зачў. Мусіць ён працуе на оркаў, бо павінен разумець, што гэтаіна карысць оркам.
  • антисвета
    11.10.2022
    адбылося страшнае. неймавернае. тое, што ніяк не ўявіць было - наша тэрыторыя выкарыстана для нападу. і на каго? на самы бадай братні народ.
    раней я ганарылася, што ў нас такі мірны народ. што нават княства (ВКЛ) стваралася нашмат мірным шляхам... усё. гэтага больш няма ( і нам з гэтым жыць...
  • Беларус
    11.10.2022
    Няхай спадар Зянон і надалей дыскрэдытуе офіс прэзідэнткі, ды яшчэ больш гэтым заблытвае ўкраінцаў, умацоўваючы іх разгубленнасьць і непаразуменьне "з кім ім і аб чым размаўляць?". А яшчэ лепей - няхай адкрые трэцяе па ліку "афіцыйнае" прадстаўніцтва беларусаў ва Ўкраіне - гэта павіна будзе ўсё праясніць і развеять сумневы ў дачыненьні да нас. Вельмі сумна.
  • VSOP
    11.10.2022
    Тут Позняк прав лишь отчасти. Поставьте себя на место украинцев: с территории Беларуси 24 февраля на Киев попёрла огромная бронированная армада, в рядах которой, к сожалению, был и белорусский спецназ. Зверства в Буче, Ирпене... А ведь накануне Фенцик и его кукла в форме Хренин, клялись публично, что с территории Беларуси нападения не будет. И какие после этого всего чувства должны испытывать украинцы? Я их понимаю. Отношение к беларусам испортилось не только со стороны украинцев, но и, отчасти, даже у поляков.
  • Імя
    11.10.2022
    Верно, интересно, какие западные ценности помешали Зеленскому поздравить своих Нобелевских лауреатов? Не нужно идеализировать украинцев, пожалуйста. Они замкнуты на себе сейчас потому, что у них война идёт, они бьются за свободу свою. А до западных ценностей им чуть ближе, чем Лукашенко, одному из хороших торговых партнёров Украины.
  • Штопор
    11.10.2022
    VSOP, а пруф предоставить в состоянии, что касается белорусского спецназа ? Давай, если не трепло. И ещё, украинское руководство прекрасно знало о подготовке Россией нападения по всему периметру общей границы с рашей и рб. Знали в реальном времени. Там на это не только спутники работали, но и авакс... Тем не менее готовили альтернативные пути доставки солигорского калия к потребителям... Вот такой вот альтернативный штришочек к портрету...
  • Light
    11.10.2022
    VSOP,
    в рядах которой, к сожалению, был и белорусский спецназ.
    https://nashaniva.com/300829

    беларуского спецназа там не было. а по отзывам жителей самой Бучи беларусы относились нормально к мирному населению. пускали людей через блокпосты за гуманитаркой и так далее. росияне те да, зверствовали.
    .. 
     
  • сэм
    11.10.2022
    Ну дык а хто кіруе Украінай -- чудакі. Нават Арыстовіч не дадумаўся да такога, а пра Падаляка ўжо няма чаго і гаварыць.
  • Вальнуты з сойма
    11.10.2022
    Галоуная памылка Пазьняка у тым, што ен не едзе дадому
  • Типичный советский интеллигент
    11.10.2022
    Эта позиция типична для советской интеллигенции. Собственное бессилие и бездействие оправдывается влиянием всемогущих внешних сил. Чувство неполноценности компенсируется ролью самопровозглашенного морального авторитета.

    Ни Беларусь ничего не должна Украине, ни Украина ничего не должна Беларуси. Оппозиции нужно избавиться от такого детсадовского мышления.

    Это то же самое, что ожидать от французов большего понимания по отношению к итальянцам в 1940 году, чтобы Муссолини не присоединился к немцам.

    Реально рассуждая, более антилукашенковская политика Украины привела бы к такому же или худшему результату. Более того, у Украины не было ни ресурсов, ни сплоченности для проведения целенаправленной политики.

    Он также переоценивает российские любезности по отношению к Беларуси. Беларусь выполняет роль младшего, недоразвитого брата, как Африка для Советского Союза. Колхозные выходки Лукашенко хорошо вписываются в этот контекст.
  • Nulla tertia
    11.10.2022
    Подоляк виноват... А какже! Подоляк констатировал факт. Все так думают (кто не сидит на НН) Скоро вашу страну разделять на части и забудут, а вам все Подоляк виноват...
    Бог дал вам шанс, Бог дал вам войну, Бог дал шанс получить свое государство в оружием в руках. Впервые после 40-х годов вы можете не только умирать, но убивать за свое будущее. Впервые есть выбор - Де Голль или Петен, а вы все ноете. Кроме, Алеся, пары тысяч политзеков и пары тысяч условных калиновцев, все остальные не имеют права критиковать даже Подоляка...
    Давайте новости о ликвидации путинских пособников, коммуникаций, в/ч и т.д.. и мир к вам подянется. К тому же, это в ваших интересах. Вы французы сегодня - и запомнят как парижских проституток или как партизан - диверсантов сопротивления. Nulla tertia.
    Начинайте сражаться, честное слово. Это лучшая пропагандистская стратегия.
  • Был пазняк, да где-то доживает в тиши и уюте свой век
    11.10.2022
    "пазняк мае рацыю"? Ды ниякай рацыи тутака ён не мае. Аб чым гаворка? Старческая деменция пациента не позволяет мне добавить ещё пару-тройку эпитетов. Ну вы и так всё поняли. Позняк 2022 года - перевёртыш к Пазьняку 1992-го. Почитайте лучше его статью "О рассийском империализме и его опасности" - вот это был Пазняк: сбылся на 200% его прогноз по рашке.
  • Mistake
    11.10.2022
    Вальнуты з сойма

  • хх
    11.10.2022
    Вальнуты з сойма, ну может  когда-нибудь приедет)
    правда у него из живого здесь (жыве пакуль Беларусь) наўрад ці што ёсць
  • Mistake
    11.10.2022
    Nulla tertia, Ваяр, кто какое оружие дал? ты о чем? Много у вас в оккупированном луганске и домбассе сопротивлялось в 2014? ноль. теперь спецподразделения работают, но не гражданские без средств и поддержки. белпартизанам пожизненное дали с прострелом ног. без серьезной поддержки невозможно партизанское сопротивление   
  • Mistake
    11.10.2022
    Типичный советский интеллигент,

    Реально рассуждая,

     вы бы статью в оригинале почитали и подумали о чем там говорит Позняк? или с беларуским языком туго у руского интеллигента? "реально рассуждая" до вас смысл сказанного не дошел..
  • 77
    11.10.2022
    Барташэвіч, одно время они прислушивались к Зенону у себя в Украине, как оно сейчас будем посмртреть, но Позняк молодец, настоящий! Не пропадай!
  • 2vsop
    11.10.2022
    А теперь пруф про спецназ рб дай
  • Valadzimir
    11.10.2022
    Як і трэба было чакаць, аналіз спадара Пазьняка зроблены з усё тых жа ягоных "вузканацыяналістычных" пазіцый, і таму, на маю думку, мае мала агульнага з рэальнасьцю. Спадар Пазьняк палітычна назаўсёды застаўся ў 90-х.
  • maple
    11.10.2022
    Причина не в "агентах", а в далеко не самых высоких интеллектуальных способностях украинских властей. Многие их действия недальновидны, а многие заслуги сильно преувеличены (то, что Украину не оккупировали заслуга украинских военных). И всякие теории заговоров тут ни при чём. 
  • 10
    12.10.2022
    Сёньня Арастовіч, у праграме з Фейгіным, выказаў дакладна тую ж думку, што і Пазьняк. Ён прызнаў памылку ўкраінскіх палітыкаў.
  • максим
    12.10.2022
    А што нашы робяць у адказ на відавочную праблему? Падсвечванне любых канфліктаў паміж беларусамі і ўкраінцамі, скандалаў з ПКК і трызненнне Лукашука пра тое, што З не хоча сустракацца з СТ. Больш нічога. 
  • И что?
    12.10.2022
    Mistake, почти весь текст переведен и процитирован. Например, посмотрите на это предложение:

    Дзейнічаючы нібыта на ўкраінскім баку, скарыстаўшы саўкоў і агентуру, расейская прапагандысцкая атака, прафэсійна апрацаваўшы, узлаваўшы і выкарыстаўшы масы ўзбуджаных украінцаў, накіравала іх злосьць супраць беларусаў.

    Россия подрывают образ Беларуси в Украине, чтобы беларусы читали о себе негатив в украинских СМИ? Серьезно? Во-вторых, считаете ли вы, что евреи в 1942 году проявляли больше понимания к немецким христианским демократам? В ситуации войны люди не заботятся о полутонах. Я думаю, что украинцам не нужно ориентироваться на Россию, чтобы быть, мягко говоря, недовольными беларусами.
  • Не
    12.10.2022
    Я благодарю НН за Зенона. Спасибо что цитируете, для меня Зенон нужен в беларускай повестке, тк за ним есть его почитатели, их немало.
    Присоединение архипелага Зенон важно и нужно нашим демократическим силам. Никто не лишний в борьбе за нашу волю. Жыве Беларусь!
  • a.hto.tam.idze
    12.10.2022
    Мала ў чым згоды з Пазьняком у апошні час, але ў гэтым пытанні ён мае рацыю. Адсутнасць акцэнтаў размежавання роляў лукашытаў і беларусаў, такжа сама, як і рашыстаў і адэкватных расейцаў - самая вялікая хіба ўкраінскай інфармацыйнай кампаніі.
  • Пан Міхал
    13.10.2022
    Чаркашкварка, як табе трэба то і прасі, а лепш адразу галавой у навоз, перашкаджаць быць халопам мы ня можам.
  •