Комментарии к статье

Позняк объяснил, почему не возглавил протесты в 2020-м: Москва бросила бы огромную силу

  • барадзед
    13.05.2024
    ого, бачна на цяжкія перайшоў
  • Жора
    13.05.2024
    барадзед, з чым канкрэтны вы не згодныя? Разрыў з Масквой - вайна? Вайна, як мы бачым на прыкладзе Ўкраіны. Дык што? Што вам замінае прызнаць відавочнае?
  • барадзед
    13.05.2024
    Жора,ну напрыклад гэты параграф 
    "А вагнераўцаў, 30 вагнераўцаў тут у гасцініцы былі, ён іх арыштаваў і
    выдаў Расеі. Украінцы патрабавалі, але ён выдаў туды. Гэтыя вагнераўцы
    павінны былі забіць некалькі чалавек. Па ходу яны забілі некалькі
    чалавек, Тарайкоўскага забілі, гэта не ў той сітуацыі было, яны забілі
    нашых людзей. А задача была, каб дэманстранты забілі іх. Для гэтага
    трэба зброю мець, а зброі ні ў кога не было. І гэта правакацыя не
    ўдалася, але Масква ўсё роўна выйграла."

    гэта ж па фактах проста трызненне гераіншчыка
  • Параграф цалкам
    14.05.2024
    барадзед, Але ўжо 16-га чысла, потым, паглядзіце, што яны зрабілі: 9-га выбары, 10-га выклікаюць, забіраюць Ціханоўскую, дапытваюць яе, вярбуюць і тут жа адвозяць у Літву. Дарэчы, Паўлічэнка яе адвозіў, які забіваў вось тых згаданых людзей. Ён яе адвозіў, там было ўсё з агентурай дамоўлена і ўсё, яе вывезлі. Можна было тут сыграць у ляльку, яны яе вывезлі і пачалі ўсіх душыць. Сітуацыя такая, што гэта не паправіла б становішча. Таму што трэба было быць там, а калі прыязджаеш і кажаш, што трэба так і так, сітуацыя будзе пройгрышная. Тым больш, я шмат ведаў, што гэта такое. Гэта маскоўская правакацыя, яна яшчэ ў лютым пачала афармляцца. Задача была забіць некалькі чалавек, тут павінен быў задзейнічаны ОМОН расейскі. Павінны былі застрэліць некалькі амонаўцаў беларускіх і масавая разня павінна была быць. Вагнераўцаў прыслалі сюды. Тут якая справа? Гэтая справа пагражала ўладзе Лукашэнкі.

    Трайны канфлікт быў. З аднаго боку канфлікт паміж Лукашэнкам, народам і Народным Фронтам, з другога боку канфлікт паміж Бабарыкам і гэтым. А мы таксама разумеем, што гэтыя горшыя за Лукашэнку, бо ўжо аб´явілі, што ў Расею пойдуць, Бабарыка. Вось што атрымлівалася. Тры сілы, і яны ўсе ў канфлікце. Так вось Лукашэнка пасадзіў Бабарыку, даў уцячы Цапкалу, Сітуацыя такя была, што калі б засталася вось гэтая асоба, то нейкія сілы маглі б яе выкарыстаць, таму яе таксама выцягнулі адсюль. А вагнэраўцаў, 30 вагнераўцаў тут у гасцініцы былі, ён іх арыштаваў і выдаў Расеі. Украінцы патрабавалі, але ён выдаў туды. Гэтыя вагнэраўцы павінны былі забіць некалі чалавек. Па ходу яны забілі некалькі чалавек, Тарайкоўскага забілі, гэта не ў той сітуацыі было, яны забілі нашых людзей. А задача была, каб дэманстранты забілі іх. Для гэтага трэба зброю мець, а зброі ні ўкога не было. І гэта правакацыя не ўдалася, але Масква ўсё роўна выйграла.
  • Ноўнэйм
    13.05.2024
    З чымсьці згодны (напрыклад, што масковія ўвяла б расгвардыю ці войска, калі б мы перамагалі), а нешта ну такое ўжо шызафрэнічнае лайно..
  • Жора
    13.05.2024
    Ноўнэйм , канкрэтна што напрыклад "шызафрэнічнае лайно"?
  • За правду
    14.05.2024
    Жора, Лайно хотя бы в этом: Свету 10-го вывезли и тут же завербовали. Жоказательств вербовки не приводит. Завербовали и все. Ну, это называется, Зянон, клевета. ы постоянно клевещешь, не приводя доказательств. А тебя самого не завербовали бы? С какой причины Лукашенко тебя персонально поздравлял? Как самого ценного агента? 
  • Ноўнэйм
    15.05.2024
    Жора, у мяне няма ні жадання, ні часу гэтае лайно ў дэталях абмяркоўваць
  • Кабінет Ярмошынай
    14.05.2024
    За правду, як раз-такі агентаў ніхто і не віншуе ніколі, каб не паліць агентаў.
    А вось Свету вывез Паўлічэнка не звязаную і з мехам на галаве. А на машыне, з аформленымі на выезд дакументамі, і не ў лес, і не на мяжы выкінуў, а перадаў літоўскім спецслужбам. То бок па дагаварняку. Значыць, як мінімум дакументы наконт выезда і згоду на перадачу літоўскім спецслужбам яна ў кабінеце Ярмошынай падпісала. Ну і 15 тысяч ёй на дарожку выдалі.
  • Пеця
    14.05.2024
    За правду, а што, ты ведаеш, гэбнюк, што ёй ў Ярмошынай ў кабінеце гаварылі? Можа падзелішся ?
  • За правду
    14.05.2024
    Пеця, Пусть твой Позняк докажет как в кабинете Ермошиной Светку завербовали, гэбнюк.
  • Пеця
    14.05.2024
    За правду, можа запытайся ў Светы? Ты ж там побач
  • Кабінет Ярмошынай
    14.05.2024
    За правду, Святлана Ціханоўская распавядала, што падпісала дамову аб неразгалошванні NDA Дабравольскага, дзе прапісана, што яна нічога не можа распавядаць пра дзейнасць офіса без пісьмовай згоды офіса. Як мінімум 10 гадоў пасля растаржэння дамовы.
    Тут усё ясна.
    А вось з яе наведвання кабінета Ярмошынай прайшло ўжо 4 гады. Чаму яна не распавядае, што там было? Яна ж там ніякіх дамоваў аб неразгалошванні не падпісвала.
    Ці падпісвала?
  • За правду, против клеветы Позняка
    14.05.2024
    Пеця, Запытайся доказательств у Позняка. Он же утверждает, что Светку завербовали в кабинете Ермошиной. Вот и потребуй у него доказательств. Слабо? 
  • Пеця
    14.05.2024
    За правду, против клеветы Позняка, ок, запытаю, а ты ў сваёй красавіцы запытай, потым параўнаем
  • Праўда
    13.05.2024
    Пазьняк зараз апраўдваецца, нагаварыў шмат слоў каб замясцi сляды, але па факту, Пазьняк хацеў каб Лукашэнка застаўся тады.
  • Папн
    13.05.2024
    Праўда, нам не узнать, что лучше. Московия бы задушила однозначно. Нам не выбраться пока Россия сильна. Прибалтика выскользнула в 90стые, уже в Евросоюзе но все равно бриться что Раша нападет
  • Жора
    13.05.2024
    Праўда, Пазняк якраз не хацеў ніякага Лукашэнку - ані арыгінальнага, ані абноўленага, у выглядзе Бабарыкі. Бо як казалі ўсе новыя лідары дваццатага - нам толькі памяняць прэзідэнта. А на лукашызм, двухмоўе, канстытуцыю-1996, рэпрэсіі да 2020 і ўсё-усё, што здарылася да 2020 яны не замахваліся. Дык гэта была б эвалюцыя лукашызму ў бок Масквы - бо ані ў Бабырыку, ані Цапкалу, ані ў Ціханоўскай-2020 анічога нацыянальнага не было. І зараз няма, а ёсць толькі эрзац.. сімуляцыя.
  • FF
    13.05.2024
    Праўда, прывядзіце хоць адну цытату Пазняка ў 2020-м/раней/пазней, дзе ён падтрымлівае  Лукашэнку 

    Не прывядзеце, бо гэта вашае трызненне. А калі зойдзеце на сайт Пазняка, убачыце дзясяткі артыкулаў з 2020-га, дзе ён заклікае беларусаў гуртавацца, пратэставаць, але пры гэтым не паддавацца на правакацыі
  • FF
    13.05.2024
    Як выглядала сітуацыя. У Пазняка, магчыма, іншае ўяўленне, але так гэта было, на маю думку. 


    2020-ы. Хутка ў Беларусі выбары. І ёсць на іх у Масквы стары правераны варыянт, які ўсіх ператрахне. Але гэты варыянт кіне і вашых, і нашых. Ён і з Еўропай сваю гульню вядзе, і інтэграцыйныя дамовы ўсё ніяк не падпіша, і нафту маскоўскую прадае на салярку ўкраінскім танкам. Яшчэ і лагодную беларусізацыю разгарнуў. Вунь колькі змагароў з'явілася! Трэба гэта браць пад кантроль, пакуль бяды не нарабілі. 

    Адна з крамлёўскіх груповак, блізкая да цела, прапануе свой варыянт. Банкір, зарабляць грошы ўмее, мілашка, прапагандуе ліберальныя каштоўнасці – тое, што доктар прапісаў для сучаснага выбарца! Айцішнікі, аматары Пясочніцы і ОК-16 за яго прагаласуюць.


    Але вусаты мае добрае чуццё. Ліквідуе пагрозу адразу ж. А ў Маскве паціраюць рукі: ну сам жа, ёлупень, човен разгайдаў.

    Тут мусіць быць згадка пра вагнераўцаў, але я не падтрымліваю версію Зянона. Відавочна, што вагнераўцы ў Беларусь прыехалі ў выніку аперацыі ГУР МА Украіны. А здаў іх Лукашэнку Зяленскі. Ніякія правакацыі з імі не планаваліся. 


    І вось дзень X. Дзед канчаткова вар'яцее, але гэта Крамлю і трэба. Загнаць мышку ў пастку, каб яна сама папрасіла пра дапамогу. І папрасіла ж! Свой сукін сын цяпер яшчэ больш свой! А банкір? Дык навошта яго выпускаць? Сітуацыя пад кантролем, свой сукін сын ёсць. А так выпусціш яго – у яго ўжо палітычны капітал, прыхільнікі. Яшчэ, крый Божа, дадумаецца ў вольнае плаванне пайсці.


    Далей мог быць сцэнары Майдана-2014. Тады Януковіч мусіў паехаць у Харкаў і запрасіць расейскія войскі ва Украіну. Але збаяўся. А гэтым разам усё вырашылі зрабіць больш прыстойна: войскі ўвайшлі ў 2022-м.


    Шаноўныя мадэратары, адмыслова не называю імёнаў, каб каментар апублікавалі, а ў вас не было юрыдычных праблемаў. Дзякуй!
  • гердзень
    13.05.2024
    Праўда, вахахахахаха
  • Вася
    14.05.2024
    Папн, да ясно что вам лукашенко лучше, как и позняку.
  • Пеця
    14.05.2024
    Вася, а вам, відаць, больш Путлер даспадобы
  • Праўда
    13.05.2024
    FF, Пазьняк заклiкае мiрна пратэставаць, гэта значыць фактычна нiчога не рабiць. Але ўладу можна было ўзяць толькi сiлай, а Пазьняк хацеў выпусцiць пар, пазьняк яўна гуляе на баку лукашэнкi.
  • BB
    14.05.2024
    FF, "на Лукашэнку ў беларускага народа імунітэт". Гэта было, калі даводзіў, штоо на выбары хадзіць не трэба.
  • FF
    13.05.2024
    Праўда

    ага, той самы Пазняк, які заклікае гуртавацца, рыхтаваць зброю, на вашую, думку прыхільнік мірнага пратэста?

    Але галоўнае не ў гэтым, а ў абмежаванасці вашай логікі. Адны крычаць на ўсю Бабруйскую: «Ну хопіць ужо гэтых кветачак і лавачак!» А іншыя ім пярэчаць: «Толькі мірны пратэст перамагае!» 

    А я раю такім людзям чытаць гісторыю. Майдан-2004. Мірны без ахвяраў. Перамог? Перамог. Беларусь-1991, мірны пратэст дапамог здабыць нам незалежнасць, а да гэтага была не найгоршая забастоўка.

    Няма ніякай розніцы ў характары пратэсту. Бо пратэст ёсць толькі інструмент рэвалюцыі ці важных зменаў. А інструментам павінен хтосьці скарыстацца. Дзе кулуарныя перамовы? Дзе праца на разбурэнне ўлады? 


    Калі зараз 100 тысяч чалавек збярэцца ў Менску, варвецца ў Палац незалежнасці ці Дом ураду, хутчэй за ўсё, ніякая ўлада не абрынецца. Бо ніхто гэтым пратэстам не скарыстаецца.


    Чаму ў 20-м ні Латушка, ні хто іншы не перацягнуў на свой бок Макея, які вагаўся? Альбо Вакульчыка? Наскевіча? Румас ужо быў не пры справе, але мог бы стаць добрым казыром. І рабіць гэта трэба было на піку, калі ў Менску збіралася па 100 – 200 тысяч чалавек. А дзеля чаго выходзілі?


    Вось вам прыклад. У жніўня 91-га людзі сабраліся на Плошчы незалежнасці. Толькі тады ў Авальнай зале былі дэпутаты Апазіцыі БНФ, якія здолелі выкарыстаць гэты ціск вуліцы, каб пераканаць камуністычны парламент прагаласаваць за незалежнасць. Мірны пратэст. Абсалютна. 

    А вось яшчэ прыклад. У 96-м, калі Лукашэнка, Чарнамырдзін і Шарэцкі вялі перамовы ў Менску, на плошчу таксама выйшлі пратэстоўцы. Усё залежала ад волі Шарэцкага. Не адмовіцца ён адазваць гэты ліст з подпісамі дэпутатаў, не пойдзе на кампраміс з Масквой і Лукашэнкам – не будзе ў Беларусі дыктатуры. Шарэцкі пабаяўся. А пасля даракаў, маўляў, не хапіла ціску вуліцы. Хаця сам жа і заклікаў людзей з вуліцы сыходзіць. І яны пайшлі
  • Пытанне
    14.05.2024
    Праўда, дык чаму Света не ўзяла ўладу сілай? Яна ж у атачэнні сілавікоў была.
  • ПКК
    14.05.2024
    Праўда, Пазняк дапамагае нам, а ты?
  • За правду
    14.05.2024
    FF, той самы Пазняк, які заклікае гуртавацца, рыхтаваць зброю, на вашую, думку прыхільнік мірнага пратэста?
    https://nashaniva.com/342723
     Сам Позняк за 30 лет много провел в Минске акций протеста? Много кого "згуртавау"? Да никого толком. А где брать оружие, что говорит Позняк? В каком сельмаге? Позняк чешет языком безответственно. Его слова, призывы в большинстве случаев пустые, не рациональные, необоснованные. Позняк нкогда не был для мас национальным лидером. Потому что Позняк националист, а массы русскоязычные. Он чужой массам. А Света, Бабарико свои. В этом вся разница. За Свету вышли. За Бабарико вышли бы. За Позняка нет. 
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    14.05.2024
    За правду, так, Зянон Пазьняк правёў у Мінску шмат мнагатысячных акцый пратэста. Ёсць фота і відэа.
  • Ясненька
    14.05.2024
    За правду, а вы - рускі нацыяналіст? Ясненька.
    Зянон Пазьняк - нацыянальны лідар беларускага народа.
    А для вас ёсць харошы Пуцін і мудрая Масква.
  • Пытанне
    14.05.2024
    За правду, дык чаму вы не выходзіце за свайго Бабарыку? Ён жа згіне ў турме за 14 гадоў. Пакуль вы тут у інтэрнэце з Пазьняком змагаецеся.
    Вы ж паўмільёна подпісаў за Бабарыку сабралі. Паўмільёна бабарыкінцаў супраць 100 тысяч мянтоў - вас жа пяцёра на аднаго. І зброя не патрэбная.
    Чаму вы кінулі свайго лідара-Бабарыку і пабеглі за Светай?
  • За правду
    14.05.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк , Не врите хотя бы тут. Я сам участвовал якобы в тех многочисленных митингах. Они ничто в сравнении с тем, сколько людей вышли в 2020-ом. Повторяю, за Позняком нет людей, вся его партия КХП это была скорее фикция, секта, группка, а не партия. Русскоязычные белорусы никогда за него не выходили на улицы. У националистов крайне узкая социальная база в Беларуси. Посему национализм тут такой и дохлый. 
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    14.05.2024
    За правду, ну давайце параўнаем, колькі зараз па ўсім свеце выходзіць беларусаў з нацыянальным бел-чырвона-белым сцягам і колькі з вашай белай стужкай ад расейскіх паліттэхнолагаў?
  • Нестыковачка
    14.05.2024
    За правду, а як гэта вы супраць Пазьняка, супраць беларускіх нацыянальных сілаў і былі на ўсіх мітынгах Пазьняка? А што вы там рабілі? Здымалі відосікі для КДБ? Ціхар?
  • За правду
    14.05.2024
    Нестыковачка , Какие вы к чертям национальные силы? Вы- национальные без силы. Кролики как есть.  Флаг бчб был официально государственным. Это не ваш флаг, а общий. 
  • Дзякуй Пазьняку за Незалежнасць
    14.05.2024
    За правду, а хто дамогся, каб бел-чырвона-белы сцяг стаў дзяржаўным? Правільна: Зянон Станіслававіч Пазьняк.
  • Ясненька ,
    14.05.2024
    Ясненька , а кто его лидером выбирал? Даже на первых выборах был далек от победы. А тут ни в одной демократической компании он не принимал участие.
  • Пытанне
    14.05.2024
    Ясненька , , А тут ни в одной демократической компании он не принимал участие./
    Назавіце, што гэта за "демократическте компании" пры Лукашэнку? Як яны называліся і ў якія гады адбываліся?
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    14.05.2024
    BB, усё правільна казаў Пазьняк: на такое прарасейскае зло, як Лукашэнка ў беларускага народа імунітэт: народ усведамляе, што Лукашэнка - вораг беларускага народа, што яму пляваць на жыцці людзей (што паказала сітуацыя з кавідам, калі народ фактычна ратаваў сябе сам), што развіцця краіны пры Лукашэнку не будзе, што ён цягне Беларусь у знішчальны для Беларусі саюз з Расеяй.
    А вось тое, што іншыя кандыдаты - такія ж прарасейскія і пацягнуць нас далей у саюз з Расеяй, народ не бачыў. А што мы маем у выніку гэтага саюза? Уцягненне нашай краіны ў расейскую вайну супраць краін-суседзяў.
  • BB
    14.05.2024
    FF, збольшага так і было, масква не аднародная як мы тут думаем. Але што тычыцца Пазьняка, то тут балбатня чалавека, што ў глузду з'ехаў і сам гэтага не заўважае. Дарэчы і той жа Бабарыка калі б і прайшоў, то не стаў бы царом на 30 год, а быў бы толькі "тэхнічным" прэзідэнтам. Вуліца яго як паставіла бы, то гэтаксама і зняла пры спробах
    інтэграцыі з Расеяй.
  • Бедная мышка
    14.05.2024
    FF, гэбоўскае словаблудздзе каб апраўдаць "бедную" мышку (лукашэнку).якую бедную загналi ў пастку. Гэта ж гэбоўсуае словаблудздзе з тымi цi iншымi варыяцыямi i пазьняк паўтарае
  • Имя
    13.05.2024
    В Казахстан зашли рос.военные и... ничего. Как пришли - так и вышли. И при Бабарико также было бы. Так что Зянон сказки может рассказывать другим и не лезет на публику с маразмом
  • Пытанне
    14.05.2024
    Имя, а з Данбаса і Крыма чаму не выйшлі?
  • Капец
    14.05.2024
    Имя, капец. Зайшлі, пастралялі казахаў, і для вас гэта 'і нічаво"...
  • Имя
    14.05.2024
    Пытанне , второй раз такое не потянули бы, и Казахстан это показал 
  • Капец
    14.05.2024
    Имя, адразу пасля Казахстана Расея здзейсніла напад напад на Украіну. Які працягваецца па сённяшні дзень.
  • Имя
    15.05.2024
    Капец , Россия не начала, а продолжила по ее мнению недоделанное
  • Имя
    14.05.2024
    Капец , а сколько беларусов пострадало и без результата?
  • Капец
    14.05.2024
    Имя, а вы хочаце, каб беларусы яшчэ і ад расейскіх войскаў пацярпелі?
    Што ў вас у галаве?
    Можа вы верыце, што расейскія войскі дапамаглі б Бабарыку скінуць Лукашэнку і прыйсці да ўлады?
  • Имя
    15.05.2024
    Капец , я выше привела пример Казахстана. Что вас не устраивает? Вам лучше что творит Лукашенко, чем Токаев, или Пашинян или у нас к примеру был бы Бабарико?
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    13.05.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк.
  • Пеця
    13.05.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк , а што ён правiльна кажа? Пазьняк сам раскрыўся як кансервная банка, кажа што каб прыехаў i народ перамог то масква кiнула б велiзарную сiлу, значыць лепей што застаўся лукашэнка? Вось яго схаваны пасыл. З сашам ужо 30 гадоў дураць беларусаў, а найперш сваiх жа дурачкоў сектантаў.
  • За правду
    14.05.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк ,  Усё правільна кажа Пазьняк.
    Позняк, как всегда врет, да еще и задним числом. А в августе 20-го молчал как мышь под веником. Злобный и самовлюбленный старик. Уж точно не лидер нации. В гробу я видел такого "лидара". Трус и врун.
  • Пецю-пустому балтуну
    14.05.2024
    Пеця, лепей было каб ваенныя накіравалі дула танкаў на палац лукашэнкі і далі пяць хвілін на выхад. Але ваенныя адмовіліся гэта рабіць.
    І вы, Пеця, таксама не маеце ваеннай падрыхтоўкі, каб арыштаваць Лукашэнку, аточанага узброенай аховай.
    Таму Пазьняк заклікае ўступаць у полк Каліноўскага і трэніравацца.
    А бег у парках, Пеця, гэта не баявая падрыхтоўка. Бегам вакол палаца Лукашэнкі Лукашэнку не паймаеш.
  • Капец
    14.05.2024
    За правду, нейкая вы "Мінская праўда". https://m.nashaniva.com/342751/
  • Тутжйшы
    13.05.2024
    Сэнс я так разумею: людзі удзельнічалі у пратэстах бо нічога не разумеюць, я не узначаліў пратэсты бо добра усё разумеў.
  • Так
    13.05.2024
    І так кінула, падтрымала, або прынамсі не выступала супраць як мінімум трох прарасейскіх кандыдатаў, тавашышаў Лукашэнкі, Бабарыкі і Цапкалы.

  • Не так
    13.05.2024
    На самом деле события в Беларуси подтолкнули Путина к зачистке политического пространства в России и значительно усилили позиции сторонников полномасштабного вторжения в Украину. Поэтому тут Лукашенко проявил себя большей "масквой" чем "масква".
  • Людзі былі ў ружовых акулярах
    13.05.2024
    Не гатовыя былі людзі да такой правакацыі./
    Гэта праўда. Больш за тое, актыўных парней, якія былі гатовыя на рашучыя дзеянні па звяржэнні рэжыма невероятные фатаграфавалі, выстаўлялі ў чаты (якія пільна маніторыліся міліцыяй і спецслужбамі), а таксама наўпрост на пратэстах здавалі мянтам.
  • барадзед
    13.05.2024
    Людзі былі ў ружовых акулярах,дык зянон і запужаў усіх што такія парні - правакатары
    чытай яго артыкул ад 25га верасня 2020
  • Жора
    13.05.2024
    барадзед, адцягвала людзей ад амапаўцаў Калеснікава ў жніўні-2020, а вінаваты Пазняк у верасні-2020. Цудоўная логіка.. абы ляпнуць.
  • Хмм
    13.05.2024
    барадзед, не, Пазьняк казаў пра расейскіх правакатараў. Як на Данбасе.
    А на пратэстах БНФ заўсёды меў дружыны аховы.
    У 2020м тыя, хто клікаў ісці на стэлу ні слова не сказалі, што трэба ствараць дружыны аховы і адбіваць сваіх людзей ад мянтоў.
    Той жа Пракоп'еў казаў ісці на стэлу і святкаваць перамогу. І ні слова пра тое, што чакае людзей (аўтазакі, узброеныя сілавікі, спецтэхніка). Хаця Пракоп'еў па адукацыі вайсковец. І павінен разбірацца ў такіх пытаннях.
  • Хмм
    13.05.2024
    барадзед, дзе вы такое прачыталі? Вось артыкул за 25.08.2020. https://www.bielarus.net/archives/2020/08/26/5704#more-5704
    Пазьняк характэрызуе Лукашэнку з аўтаматам на верталёце:

    "23 жніўня адбылася знакавая падзея, магчыма, нечаканая шмат для каго. А падзея, запісаная на відэа ў Сеціве, такая. Лукашэнка зьявіўся ў двары палаца ў чорным адзеньні, у міліцэйскай бронекамізэльцы і з аўтаматам у руках. Побач клыпаў яго непаўналетні Коля, таксама з аўтаматам на перавес.

    Наступныя кадры паказваюць Лукашэнку на перагароджанай жалезнымі канструкцыямі вуліцы, за якімі стаяць чорныя баявікі АМАПу. Лукашэнка вітае іх, кажа “спасиба” і падымае ўгару аўтамат. Пры гэтым паказвае ў бок вуліцы, дзе нядаўна былі людзі, і кажа: “А с ними мы разберомся”.

    Першае эмацыйнае ўражаньне, што ў пацыента абвастрэньне псіхапатыі, і ён дрэнна сябе кантралюе. Добра відаць, што ён неадэкватна бачыць сьвет і падзеі ў ім. Далейшыя развагі і аналіз паказваюць, што ўсё тут зроблена рацыянальна, з першых жа кадраў, дзе Лукашэнка з аўтаматам сядзіць у верталёце і аглядае зьверху Менск, аглядае людзей на пратэстным маршы, аддае каманды. Потым ідуць кадры, калі ён выходзіць зь верталёта, трымаючы ў руках аўтамат і г. д. Успамінаецца чамусьці знакаміты фільм Лені Рыфэншталь, калі фюрэр ляціць на самалёце да народа. (Фармальныя прыёмы пераклікаюцца.)"
  • Паправачка
    13.05.2024
    барадзед, вы нешта блытаеце. Актывістаў перасаджалі яшчэ да 16 жніўня. Таму і выйшлі жанчыны замест мужчын.
  • барадзед
    13.05.2024
    Жора,хто такая калеснікава а хто такі пазняк
    на той момант зянон яшчэ валодаў аўтарытэтам
  • Паправачка
    13.05.2024
    барадзед, Калеснікава - тая, якую піярылі ўсе смі, кожны яе крок, і якая разварочвала натоўп ад дварца Лукашэнкі.
    А Пазьняка не друкавала ніводнае смі! Неафіты, якія прачнуліся толькі ў 2020м пра яго не ведалі, бо яго не было ў смі.
  • Відавочны факт.
    15.05.2024
    Паправачка, гэта значыць, ён як палітык абсалютны нуль.
  • а где ты был в августе **-го?!
    13.05.2024
    Пазняк патлумачыў . а ці патлумачыў Мікола Бугай ?
  • .
    13.05.2024
    Не было лідара (таго ж Пазняка з папраўкай на адэкватнасць) - і рабілі тыя, хто былі.
    Святлана, за што ёй дзякуй.

    А Пазняк зараз тлумачыць, як рускамірны (!) мужык, разумны заднім чыслом, чаму не трэба было нічога рабіць увогуле, нават спрабаваць.

  • Хмм
    13.05.2024
    ., хібная стратэгія: "рабіць хоць што-та".
    Трэба рабіць мэтанакіравана і па плане, эфектыўныя прадуманыя крокі.
    А не "хоць што-та".
    Лукашэнка вядзе вайну супраць беларускага народа пры падтрымцы спецслужбаў Масквы. Фсбшнік Патрушев неаднаразова прылятаў у Мінск у разгар пратэстаў кансультаваць як душыць пратэсты.
  • гердзень
    14.05.2024
    .,Сьвятлана ня лідар, у першыя вырашальныя тры дні яе ўвогуле нідзе не было. не было нікога, акрамя зялёных пацаноў з Нехты. вось ім акурат і дзякуй
  • Кабінет Ярмошынай
    14.05.2024
    ., а што зрабіла Святлана? Агітацыю на выбары Лукпшэнкі? І што памяняў прыход на выбары? Лукашэнка намаляваў сабе колькі захацеў, а Света нават да народа не вышла, а адразу пабегла ў кабінет Ярмошынай і з'ехала за мяжу.
  • .
    14.05.2024
    "Трэба рабіць мэтанакіравана і па плане, эфектыўныя прадуманыя крокі."
    Дзякуй, капітан відавочнасць.
    Тая ж гісторыя - разумны заднім чыслом.

  • Раман
    15.05.2024
    Хмм , пакажыце план нават адзінай рэвалюцыі. Можа гэты план прысутнічае ў праграме "Вольнай Беларусі", якой неўзабаве будзе ажно 7 год?! Але яго там няма - ўсё пачынаецца ва ўмовах, калі дыктатура магічным чынам знікла і чараўнік у блакітным верталёце ўжо перадаў уладу чамусці Пазянку ды ягоным паплечнікам, пасля чаго яны ого-го як разгорнуцца! Магчыма распланаваць толькі вайсковую аперацыю (г.з. пераварот), калі вы адносна дакладна ведаеце свае сілы і яны гатовыя вам падпарадкоўвацца.

    Тое ж самае тычыцца бясконцых абстрактных заклікаў Пазняка да беларусаў рабіць тое ды гэтае (ствараць суполкі 2-3 чалавекі, самаадукавацца і г.д.). А што ён зрабіў дзеля таго, каб людзі пагадзіліся з тым, што гэта сапраўды тое, на што патрэбна выдаткоўваць свой час і грошы ў гэты складаны час?

    Вось Бабарыка, якога Пазняк шчыра ненавідзіць і гэтага нават не хавае - нікога не заклікаў рабіць невядома чаго, а проста ствараў умовы для разнастайных праектаў і запрашаў у іх сапраўды талентавітых беларусаў. І ў крытычны момант гэта спрацавала, людзі аб'ядналіся і нанеслі рэжыму такі ўдар, ад якога тый ня можа аправіцца і праз 4 гады. Праз гэта рэжым нарабіў такі стос фатальных памылак, што трапіў у сітуацыю, з якой адзінае для яго выйсце - гэта знікнуць.
  • Хмм
    14.05.2024
    ., гэта вам парада на будучае, але вы ж неабучаемыя.
  • .
    14.05.2024
    "Вам парада"
    "Вам", не "нам". Тое ж самае, поза вельмі разумнага хатаскрайніка па-над схваткаю.

  • Пытанне
    14.05.2024
    ., а вы, знаходзячыся ўнутры схваткі, што рабілі? Фотачкі тых, хто аказваў супраціў сілавікам і выкладалі ў інтэрнэт? І па тых фотачках мянты іх затрымлівалі. І далей так будзеце рабіць, падчас наступных пратэстаў? Калі полк Каліноўскага зойдзе ў Беларусь, таксама будзеце іх перамяшчэнне фоткаць і ў інтэрнэт выкладаць?
  • .
    14.05.2024
    Жаданне заўсёды задаваць "прынцыповыя" пытанні і ніколі на іх не адказваць самастойна - таксама прыкмета хатаскрайніка.
    Майстры генерацыі прэтэнзій, разважанняў заднім розумам, нулявога адчування сваёй ўласнай адказнасці за сваю радзіму.
    Не баліць у такіх, ёсць толькі жаданне (або заданне?) распальваць нянавісць да сваіх жа.

  • Капец
    14.05.2024
    ., вы каго тут "рускамірным мужыком" назвалі? Зусім кукуха паехала?
  • Хмм
    14.05.2024
    ., для Пазьняка ворагі тыя, хто працуе на КДБ-ФСБ. Бо ФСБ знішчае нашу краіну, нашу эканоміку, нашу нацыю.
    А для вас яны "свае"?
  • .
    14.05.2024
    Я аргументаваў. Па прыказцы пра рускага мужыка, які вельмі разумны, але толькі заднім чыслом.

  • .
    14.05.2024
    "Хмм", ФСБ свае для вас з каментатарам "Пытанне". Калі не па месту працы, то па агульных мэтах.
    Вы сядзіце ў тэмах, якія могуць раскалоць людзей (Пазняк - Офіс, у першую чаргу) і кідаеце прэтэнзію за прэтэнзіяй.
    Ніколі не чуў ад вас: 1. Што рабілі ў 2020-м. 2. Што робіце або прапануеце рабіць зараз.
    Толькі праца на негатыў, нянавісць, раскол.

  • .
    14.05.2024
    Ну, напрыклад, жанчыны з кветкамі самастойна арганізаваліся, без Нехты.
  • Ясненька
    14.05.2024
    ., Калеснікава самастойна без Нехты пачала з кветачкамі хадзіць?
  • гердзень
    14.05.2024
    ., калі жанчыны арганізаваліся, то ўсё ўжо прайшло. а як кажуць - пасьля бою кулакамі не махаюцца. ды і не было там тых кулакоў пасьля, толькі кветкі
  • .
    14.05.2024
    Вы не ведалі? (Там не Калеснікава арганізатар). Каб не яны, першага масавага марша не было б. Людзі паверылі, што бяспечна (на той час).

  • .
    14.05.2024
    Выбары мабілізавалі і палітызывалі шмат людзей.

  • Пытанне
    14.05.2024
    ., і што лідары пратэста - штабы - зрабілі з мабілізаванымі людзьмі?
  • .
    14.05.2024
    Напрыклад, заклікалі да страйку.
    Але мабілізаваных і палітызаваных было шмат для маршаў і мала для страйку.

    Наступнае пытанне: чаму? Таму што хатаскрайнікі.
    Такія як вы, у тым ліку. Тады пыталіся "навошта выбары" і зараз пытаецеся. Тады поза па-над схваткаю і зараз. Тады працавалі на раздрай і зараз працуеце.

  • Хмм
    14.05.2024
    ., хлусня. Да страйку заклікаў Зянон Пазьняк https://www.bielarus.net/archives/2020/08/08/5673
    А вось штабы лідараў ігнаравалі страйк.
    І толькі на спадзе пратэстаў ў канцы кастрычніка 2020 Ціханоўская заклікала да забастоўкі. Прычым трэба было напісаць заяву: "Я пачынаю забастоўку" і выкласці ў інтэрнэт. Гэта была не забастоўка, а прафанацыя. Канечне гэтых людзей усіх затрымалі. Яны ж самі на сябе фактычна склалі даносы.
  • Хмм
    14.05.2024
    ., дайце спасылкі на заклікі да страйку ад Калеснікавай, Цапкал, Бабарык і інш. І даты пазначце.
    Вы не зможаце даць спасылкі, бо такіх заклікаў ад іх не было.
  • Пеця
    13.05.2024
    Пазьняк думае што ен самы разумны i нiхто не расколе яго, але ён сам раскалоўся, ўсе ўжо зразумелi на каго ён працуе.
  • Пеця
    14.05.2024
    Пеця, разам заробак атрымоўваеце?
  • Азаров
    13.05.2024
    А почему Зянон не договорился с Макаром о совместных действиях?
  • Хмм
    13.05.2024
    Азаров, Макар гэта пустышка, навошта з ім дамаўляцца? Тым больш, што ён Каларад.
    Троіца пустышак: Макар, Пракоп'еў, Шабуцкі. Якія выдаюць сябе за сілавы блок, а насамрэч не здольная ні на што. Нічога не стварылі, нічога не зрабілі для сілавога супраціву.
  • гердзень
    14.05.2024
    Азаров, такая пытаньні) многа каму захочацца дамаўляцца з тым, хто чапляе на сябе каларадскую стужку?))
  • Ять
    13.05.2024
    Так эта была хитрая стратегия пророка. А я то думал почему были в вне и остались в вне. И гнием дальше по тюрьмам. А тут оказывается пророк все за нас продумал. 
  • Žvir
    13.05.2024
    Pazniak maje racyju, biezumoŭna Maskva ŭviala b svaje silavyja struktury. I nie sustrela b nijakaha supracivu z boku bielaruskich silavikoŭ. Napiaredadni vybaraŭ Lukašenka rabiŭ častyja vyjazdy da silavikoŭ, i jasna daŭ im viedać, što kali jany padtrymajuć mahčymyja pratesty, dyk Maskva pryjdzie jaho ratavać, a tady ŭžo milasci nia budzie nikomu, ukliučna z siemjami...
  • Войскi масква ўсё роўна ж увяла цi не так?
    13.05.2024
    Žvir , ну так масква i ўвяла войскi ў 2022 i не сустрэла нiякага супрацiва. Карацей на пазьняку круцiцца шмат гэбiстаў i лукашыстаў якiм выгадны пазьняк.
  • Войскi масква ўсё роўна ж увяла
    13.05.2024
    ЗяПа хлусiць, бо масква велiзарную сiлу ўсё роўна ўвяла, толькi не ў 2020 а ў 2022.
  • Žvir
    14.05.2024
    Войскi масква ўсё роўна ж увяла цi не так?, pry jakich umovach uviala, z jakoj nahody i z jakimi zadačami ? Dlia vas roznicy niama, ci vy jaje nia ŭ stanie bačyć ? Ci ŭ 22m byli ŭ nas masavyja pratesty ? Viarziecie aby što, jak dziaciel...
  •