Ігар выказаў сваю прыватную думку на якую Мае Права сваім жыццем Учынкамі.Кактэльныя трубкі варэнае сала ....таксама мне асабіста агідны
feafania
19.07.2024
бабруйчанін, цалкам згодна. гэта яго прыватная думка, і ён мае права на яе, таксама як і на яе выказваньне
Воўкабаян
19.07.2024
Я беларускамоўны беларус, але за сала і эка-трубкі крыўда было
Біце ў сэрцы
19.07.2024
Не давайце чужынцамі быць
Ракурс Чпокус
19.07.2024
Біце ў сэрцы, Не давайце чужынцам і піць!
Kate
19.07.2024
Нешта я не зразумела, Ігару больш да спадобы пластыкавыя кактэльныя трубкі? Дык гэта рускі мір.
Не апошні
20.07.2024
Kate, бываюць яшчэ шкляныя і металічныя, шматразовыя.
Satan
19.07.2024
Прапаную Случака на нуль. Хай там харкаўскім давядзе, што трэба ворагу на ўкраінскай крычаць і ён адразу пабяжыць. Могу повторить и на русском.
бабруйчанін
19.07.2024
Satan,????))) Ігар быў на " нулі" быў у " тылу" Мужнасць Адвага штодзенная на працягу шмат год гэта нашмат болей ..чым дзесці пад " харкавам" .На..вошта яму той " харкаў" абіраўшы 20 год добкіных кернэсаў.
Імя
19.07.2024
Satan, Ігар, у адрозненне ад вашых “нулявых” расейскамоўных небарак, змагаўся ў адзіноце ў варожым тыле, на які рускамірныя разам з лукашэнкай ператварылі Беларусь. Так што мужнасцю ён мог бы з імі падзяліцца
Зяпу закрый
20.07.2024
Satan, а ты там быў?
Баец ПКК
19.07.2024
Зянон Станиславович как всегда прав
Ёсік
19.07.2024
Зянон Станіслававіч як заўсёды, майстар выказваньняў - "Хто збярог самаідэнтыфікацыю, той вернецца ў мову, калі зменіцца час. Хто сябе страціў, той незваротны". 👏
ЧЫТАЙЦЕ ЯШЧЭ
ага
19.07.2024
Ёсік, кто умер тот умер, кто не умер тот может и не умер)))) восхитительно...Вы совсем болван?
Мемуары
19.07.2024
Ёсік, Ўянон я к зашсёды майстар сеяць разлад у грамалстве і дзяліць людзей на касты: "хто збярог-хто не збярог", "з гэтай касты вернецца-з той касты кончаны". Паспаліты ўздым 2020 года, і каронавірус перад ім, калі дзяліліся толькі на "глыбоцкую-рагачоўскую", застаўся незразумелым для старога далёкага эмігранта. Та я ж праблема ў галаве , што і напачатку 1990-х.
Хмм
19.07.2024
Мемуары, вы як заўсёды ўсё перакручваеце. У Беларусі практычна ўсе самаідэнтыфікуюць сябе беларусамі, якой бы мовай не стасаваліся ў быту. Таму вашы нікчэмныя вывады пра нейкі "разлад у грамадстве" гэта толькі вашы выдумкі. Наадварот, Зянон Пазьняк яднае грамадства на ідэі "мы - беларусы".
Хто такія беларусы, якія страцілі самаідэнтыфікацыю - гэта напрыклад тыя, хто жыве за мяжой і не лічыць сябе беларусам, не ведае, што яго продкі былі беларусамі і казалі на беларускай мове. Напрыклад, этнічныя беларусы той жа Смаленскай вобласці. Яны не ведаюць, што мова, на якой размаўляюць іх бабулі ў смаленскіх вёсках, называецца беларуская мова. Яны яе называюць "русский язык деревенский".
Мемуары
19.07.2024
Хмм, можаце шукаць ды прыдумляць любы сэнс, угаворваць сябе. Для палітыка, прынамсі хто бярэцца быць палітыкам, недапушчальна дзяліць грамадства на лепшых (абраных, сьвядомых) і незваротна кончаных. Гэта як на "чэсных" і "нячэсных". Мне сапраўды часам становіцца вусцішна ал падабенства рыторыкі Зянона і Аляксандра.
LOL
19.07.2024
Хмм, дык і Лукашэнка абазначае сябе “беларусам”. І напэўна мабыць лічыць. Праблема ў тым, што ў выпадку Лукі гэта хлусня, а ў выпадку Зянона - ружовыя акуляры.
Нейкае абы што
19.07.2024
Мемуары , Карпянкоў, які з вагнераўцамі трэніруецца, для вас хто? "Свядомы беларус"? А даносчыца Бондарава? Якая дамаглася знішчэння беларускамоўных шыльдаў на прыпынкаў - хто яна для вас? Яна для вас не незваротна кончаная? А хто?
Змм
19.07.2024
LOL, не, у Пазьняка не ружовыя акуляры. А палітычны вопыт. Ён на свае вочы бачыў, як усе дзяржаўныя служачыя дружна павесілі ў кабінетах, у школах, на дзяржаўных будынках бел-чырвона-белыя сцягі і Пагоні, калі яны сталі дзяржаўнымі сімваламі. І як школы беларускія адкрываліся, і як рускія(!) людзі з задавальненнем аддавалі ў беларускія школы сваіх дзяцей. Ужо не кажучы аб беларусах. Гэта ўжо было на яго вачах. І так будзе.
Чуў на свае вушы
19.07.2024
LOL, Лукашэнка сябе называе "мы-русские со знаком качества, наша родина Москва". Лукашэнка гэта манкурт і здраднік.
Імя
19.07.2024
Змм, бо тады ляснуўся савок, і разгубленыя саўкі шукалі новую ідэнтычнасць. 30+ год пазней тыя ж людзі камфортна жывуць у русском міре, адное што лукашэнка на бабашэнку засталося памяняць, і тады жыць “як у фінляндыі”
Спрэчкі няма, калі нас акупуюць марсіяне і прымусяць быць еўрапейцамі, то большасць пачне варушыцца. Але праблема ў тым, што марсіян не існуе, і сілком цягнуць губернію у цывілізаваны свет ніякая сіла не збіраецца. На гэта і звяртае ўвагу сп. Случак
Хмм
20.07.2024
Імя, хто табе сказаў, што "людзі камфортна жывуць у русском міре"? Сам прыдумаў? У 2020м усе гарады былі ў нацыянальных бел-чырвона-белых сцягах. Людзі хочуць жыць у Вольнай Беларусі пад бел-чырвона-белым сцягам і гербам Пагоняй.
Імя
19.07.2024
Чуў на свае вушы, не нада ляля, калі трэба, ён і беларусам завецца. Іншая рэч, што ён мае на ўвазе
Імя табе брахун
20.07.2024
Імя, спасылку дай, пустабрэх
Хмм
20.07.2024
Імя, у Лукашэнкі Коля ў Кітаі вучыцца на кітайскай мове. Калі Лукашэнку трэба будзе прымазацца да Кітая, ён будзе казаць, што ў яго сын шчыры кітаец.
Філёляг
19.07.2024
"Мудрая Масква нікогда так не думает" (с), як сказала бы адна лідарка.
Гы
19.07.2024
Філёляг, вашая Качанава аніякая не лідарка
Алесь
19.07.2024
Могу сказать за себя. Белорускоязычные в Беларуси подвергаются психологическому давлению. Был например случай я нашел на сайте спец одежду,приехал на точку а ее там не оказалось,попросил книгу замечаний и предложений,мне ее дали но в спину сказали наверно сейчас напишет жалабу на мове. При совке,моего отца травили за белорусскоязычность и называли колхозником. Приходиш в магазин на белорусскомовного смотрят как на дебила. Это идет с самого верха. Я могу сказать что после демократизации процентов 70 спокойно перейдут на мову,возможно вначале на трасянку. А потом подтянутся. А случак просит стать лицом на север при северном ветре и паписать.
Интересно
19.07.2024
Алесь, А откуда возьмётся демократизация?
LOL
19.07.2024
Алесь, ну дык хіба апісаныя вамі пакуты беларусаў сярод губернскага гною і ня ёсць паказчыкам адсутнасці нацыі, без якой перамены на лепшае немажлівыя?
Народ как есть
19.07.2024
LOL, Народ гноем обзывать? Ну, это вы зря. Эдак вы и вам подобные с такими высказываниями о народе к власти никогда не придете. Ещё раз убеждаюсь, националистическое меньшинство у нас радикальное на словах и поразительно глупое на мозги.
Zhu Zhu
30.07.2024
LOL, не табе пісаць пра нацыю. падобныя табе першымі баязліва ірванулі ў ЕС
Гы
19.07.2024
Народ как есть, это не националистическое... националистическое это как Ярош, как Музыка...которые шли под пули и защищали Достоинство всех . А тут это не Правый сектор а скорее левый курятник...
Пытаннечка
19.07.2024
Народ как есть, ды каму і нашто ты патрэбнае, губернскае, акрамя як пыньку для абгрунтавання сваіх прэтэнзій? Ты 30 гадоў жывеш у маскоўскім рабстве, і нічога ў галаве нават не паварушылася
Народ как есть
19.07.2024
Пытаннечка, А что толку, что у вас в голове усе завпрушылася? Уже 40 лет Лу у власти, скоро черед Коли, а вы пра свпю торбу - мову.
Коля вучыць кітайскую
21.07.2024
Народ как есть, Коля ўжо кітайскую вучыць. Не хоча беларускую мову вучыць і выйсці з-пад чужога ўплыву, будзе вучыць кітайскую. Абы не беларускую.
Человек
19.07.2024
Судя по его биографии, он невменяемый абсолютно. Такие люди своими действиями только отталкивают от мовы.
Будзеш падаць, падпіхну
19.07.2024
Человек , незваротны, ты будзеш вучыць любую, толькі не сваю
Алесь
19.07.2024
Например только по официальным данным переписи населения около 7 млн заявило о свободном владении беларусскай мовай. А электорат лукашенко около 30%. Упоротые сталинисты,царисты и еще х*й знает кто. Вот они вместе со своим вождем создают атмосферу нетерпимости к белорусскому языку. А большинство в повседневной жизни неготово терпеть ежедневный негатив.
Хмм
19.07.2024
Алесь, электорат лукашенко около 30% - паглядзіце якія-небудзь дзяржаўныя святы - усе спяваюць гімн па-беларуску, на дзяржаўных канцэртах слухаюць песні па-беларуску "за бацьку". Так што нават сярод электарата Лукашэнкі такіх, хто катэгарычна супраць мовы не шмат. Рускамірцы найчасцей аказваюцца рускімі прыхаднямі. Саміх рускіх у Беларусі 8%, і далёка не ўсе яны супраць нашай мовы.
Хмм
19.07.2024
Хмм, вось дарэчы і свежы прыклад: ябацькі развешваюць банеры за свайго Лукашэнку на беларускай мове. https://nashaniva.com/347414
ываываыф
19.07.2024
не, ну за сала сапраўды крыўдна!
ываываыф
19.07.2024
мяне дарэчы не сала раздражняе і нават не русіш беларусы. мяне раздражняе калі пішуць РБ? што за кацапская калька?
Acab
19.07.2024
Налецела вокаў бараніць экасаломкі
ігнась
19.07.2024
рускамоўныя беларусы ёсць двух гатункаў. Першы - гэта той хто у спрыяльных умовах пераключыцца на беларускую , другі - гэта той каму беларуская мова і культура, як кажуць, "па барабану". Але досвед 90х паказаў, што тыя каму "па барабану" беларуская, не ішлі бараніць свае правы на рускую мову, яны згадзіліся на мягкую беларусізацыю.
2 гатунак горш за ворага
19.07.2024
ігнась, ды не, яны актыўна праводзілі русіфікацыю, сабатуючы ўсё, што па беларуску
Сцяпан
19.07.2024
калі ўлічыць, што 95% гавораць па-руску! ========================== Опять эти мифические "95% по-русски", которую как мантру повторяют западнорусисты и русские шовинисты. Большинство (50%+) белорусов разговаривает на трасянке. Это знает любой, кто поездил по провинциальной Беларуси. Даже ОАЦ исследование проводила на эту тему и получила такие же цифры. Минск и областные центры, это не вся Беларусь, это всего 4 миллиона населения. И если ты живёшь в Витебске и всё твоё окружение чисто русскоязычное, то это вовсе не значит, что 95% белорусов говорят по-русски. Сам я выдатна ведаю бел мову, а ў побыце, як і большась, размаўляю на трасянцы. А пішу па-руску каб данесці сваю думку вось да такіх "95% па-руску".
Мх
19.07.2024
Сцяпан, трэба пісаць па беларуску. 70% беларусаў прачытаюць, а хто пачне задаваць пытанні - той "не тутэйшы". У беларусаў нейкая рыса. ўсё рабіць для кагосці, толькі не для сябе. "Каб рускія зразумелі", "А што ў Маскве падумаюць". "Падумаюць што я калхознік або дурны". Трэба карыстацца беларускай мовай там, дзе гэта адносна бяспечна: у сваім доме, у інтэрнэце, з праверанымі асобамі, ва ўласных нейкіх запісах і перапісцы. Так мы захаваем і беларускую ідэнтычнасць таксама.
Хмм
19.07.2024
Сцяпан, лёгкі тэст. Даеце беларусу два любых тэксты: 1. любы тэкст па-беларуску, 2. любы тэкст па-японску, ці па-арабску. Прачытай і скажы, пра што там напісана. 100% беларусаў прачытаюць і перакажуць беларускі тэкст. І ніхто - арабскі ці японскі. Іх літарамі і іерогліфамі. Пра што гэта сведчыць? Пра тое, што абсалютна ўсе беларусы на высокім узроўні валодаюць беларускай мовай. Проста паспрабуйце прачытаць японскія іерогліфы і вы насамрэч адчуеце, што такое "не ведаць мовы". Так што 100% беларусаў - беларускамоўныя. Астатняе - выдумкі расейскай прапаганды.
Мемуары
19.07.2024
Хмм, вучы мову, агітатар! Па-беларуску "два ЛЮБЫЯ", а не "два любых". 2,3,4 маюць канчатак -ыя, -ія. "два любых" - гэта маскалізм. Рускамоўны сіндром - значыць чалавек мысліць па-расейску, а пасля ўголас ужо перакладае па-беларуску. І не старайся ўсіх падмануць з мовамі японскай ці кітайскай: лепш паглядзі, колькі працэнтаў здавала ЦТ па-беларуску і колькі па-расейску. Канечне, хто актыўна, хто пасіўна, але ўсе разумеюць мову. Канечне, дзяржайнай мусіць быць адна. Да гэтага трэба дайсці. І заявы людзям кшталту "вось вы зусім кончаныя, а вы можа і не зусім" не запрашаюць анікога ва ўтульную беларускую культурную прастору. Як і нейкая дзіўная апеляцыя да азіятскіх моваў. П. С. А варанае сала трэ спачатку замарозіць, а ўжо пасля есці. Пакаштуйце зробленае як належыць, дык і будзе смачна.
Фэйспалм
19.07.2024
Впервые напишу тут комментарий именно на русском языке. Ибо подобные высказывания вызывают только отвращение от подобных «активистов», а вместо с ним и от идеи говорить и писать только на белорусском.
Не дай Бог таких дурней к власти допустить. Поссорят народ и приведут к вражде за две секунды
Пеця
19.07.2024
Фэйспалм, чаму ў іншых мова аб'ядноўвае, а ў нас узнікае варажнеча? Можа таму, што ў рускамоўных ментальнасць маскаля?
Карэнны
19.07.2024
Я заўжды казаў, што рускамоўных нельга называць беларусамі. Гэта "тутэйшыя".
Нейкае абы што
19.07.2024
Карэнны, тутэйшыя гэта беларускае слова.
Беларус
19.07.2024
З аўтарам не згодны па некаторым пытаньням. Карыстаюся папяровымі трубкамі і быў час, еў варанае сала. Было смачна.
Зянон Станіслававіч, час беларускай мовы прыйшоў. Хопіць пра ідэнтыфікацыю. Новае пакаленьне яе мае.
Правы джэб
19.07.2024
Разумею Ігара. Шмат тых г.з. бабарыканцаў, якія ў 2020 люта атакавалі любыя выступы за нашу мову, цяпер большай часткай актыўнічаюць у Польшчы, Літве. Нахабнасць іхнай аргументацыі нярэдка можна зацаніць на старонках НН. А вось, ці маюць рацыю словы Пазьняка, паглядзім. Хочацца верыць.
Mafkees
19.07.2024
Походу комментатор под ником "рэчаіснасць",- это Игорь Случак ) Этот "незваротны"зануда и нытик решил что в праве делать замечания и указывать взрослым людям. Игарёк однажды у тебя будет возможность мне(например) очно сделать замечание,и тогда я на тебя посмотрю,змагар подплинтусный.
бабруйчанін
19.07.2024
Mafkees , ??? Накірунак ведаеш?? Ідзі згубісь..))) Аж засвербела цябе адразу замест тезкі адказаць .У рэале калі даведзеца таксама...будзь уверен )))
Mafkees
19.07.2024
бабруйчанін, Свербило,ты свои смайлики все время ставишь где не попадя.. Поменяй лучше ник на "смайлик",перед тем как потеряться конечно.
Ромовая баба
19.07.2024
бабруйчанін, люто плюсую
бабруйчанін
19.07.2024
[Рэд. выдалена]
бабруйчанін
19.07.2024
бабруйчанін , Я нагадаў гэтаму " ненармальнаму" накірунак куды ісці па нармальнаму дзля " віртуала"))) ..
Mafkees
19.07.2024
бабруйчанін, Правильно смайлик,разговаривай лучше сам с собой,а главное смайликов побольше,чтоб веселее было. "И свой смешною рожей сам себя я веселю"(с)
бабруйчанін , Ой,а где же твои смайлики? Тебе грустно? Не грусти смайлик,напиши себе сообщение,как ты любишь,только не грусти.
Mafkees
19.07.2024
бабруйчанін , Смайлик)))))))) ты чего такой злой? Скушал что-то не то сегодня? Напиши себе что-нибудь веселое,на мове,чтоб не злился и не грустил и поставь побольше смайликов.
Mafkees
19.07.2024
бабруйчанін , Смайлик,а ты точно бобруйчанин, а не с окрестных деревень типа Титовки или Мирадино? Ты походу бобруйчанин в первом поколении.
LOL
19.07.2024
Mafkees , ты зноў вылезла з падпаленай сракай, губернскае? Знікні, тут людзі размаўляюць
Железный Дровосек
19.07.2024
Абсалютна згодзен з Пазняком.
Беларус
19.07.2024
Я вось не разумею рускаязыкіх. Ну якой халеры вы тут сядзіце? Ідзіце да сваіх, ваша сталіца Масква, ваша радзіма там, пакіньце нашу тэрыторыю
не
19.07.2024
Беларус, тебе указывть что людям делать. Правила НН разрешают писать на русском. уверен, что в реальной жизни ты никогда такое людям не посмел сказать . ну а интернет тебя спасает (пока).
Mafkees
19.07.2024
[Рэд. выдалена]
Интересно что
19.07.2024
Беларус, С какой стати? Нас тут большинство, а вас меньшинство. Брысь пад лауку. :))
Беларус
19.07.2024
не , я так разумею, што ты мне пагражаеш у маёй хаце, русак? За парэбрык
Беларус
19.07.2024
не , я ў сваёй хаце, хачу загадваю, хачу не, а ты ў гасцях
в
19.07.2024
Беларус , своей хате ищи русаков хоть стоя раком! А это НН - публичная платформа допускающая использование русского
тутэйшы хатаскрайник
19.07.2024
Беларус , Кому ты рассказываешь?У тебя нет хаты,ты квартирант,ты на птичьих правах снимаешь хату у лукашэнки уже 30 лет. У тебя ничего нет,ни прав человека ни хаты...Понтишки твои дешевые не интересны даже детям. Готовь воздушные шарики к след. "выборам"
г
19.07.2024
в, гэта наша плятформа, вашы мне трэба
Літары альфабэту
19.07.2024
в, а ты не блытай аплот беларусшчыны з плятформай. Якая мне карысць ад тваіх русскіх каментароў? Ты напісаў нешта разумнае?
Вынік
19.07.2024
Думаю, што колькасць прыхільнікаў Пазняка сярод рускаязыкіх значна вырасце
Плятформы 2025
19.07.2024
в, жыві пакуль
Абменны фонд
19.07.2024
тутэйшы хатаскрайник, дык гэта ж пра цябе, у яго хоць мова ёсць, клавішы купі, толь лукашысцкі
Русаку
19.07.2024
Интересно что, русакоў % 13, так што валі на родзіну, какошнік
Давай дасвіданія
19.07.2024
Интересно что, будзем выпраўляць
Мх
19.07.2024
Интересно что, вас тут увогуле няма. 80% беларусаў трасянкамоўныя.
На народ нарекать не надо
19.07.2024
Давай дасвіданія, Да никого и никуда вы не отправите, ТТ. эмигранты. Вы в моунам гетто. Это факт.
Пытаннечка
19.07.2024
На народ нарекать не надо, наколькі я помню ў гета зганялі фашысты. Ты фашыст?
Кромвель
19.07.2024
Пытаннечка , Нет, я- идейный кромвелист.:))
Национализм головного мозга
19.07.2024
Что бывает, когда стороны не могут придти к компромиссу смотрим на Украину. Некто убивает Олесу Бузину в Киеве, а некто Фарион. Хотим гражданской войны из- за языка и на удовольствие Москвы?
Нацдэм
20.07.2024
Кромвель, у яму
Нацдэм
20.07.2024
Национализм головного мозга, вы, рускаязыкія, ўжо нас забівалі і забіваеце, можа час вам адчуць тое, што мы адчуваем?
Всем раздеться и работать
20.07.2024
Нацдэм, Я тебе мешаю говорить на мове? Или кто мешает? Отстань, дурань, мы не мешаем. Лукашенко, власть мешает? Ну, меняй власть. А если не можешь, так не скуголь.
Пачні з сябе
20.07.2024
Всем раздеться и работать , цікавая агаворка. Ціпа, нацдэм, давай зрынай Лукашэначку, а мы пачакаем, а потым будзем галдзець, што нас прымушаюць на мове гаварыць. Не, сука, разам пойдзем
Лінгвіст
19.07.2024
Мх, трасянка гэта беларуская мова, толькі з русіфікаванай лексікай. А вымаўленне і граматыка, пабудова сказу - беларускія.
Брамчак
19.07.2024
А по-моему Случак просто закомплексованный доносчик. Его разница с Бондаревой в том, что они «верят в разных богов», а по сути своей это тот самый сорт людей, который за глаза исподтишка затравит, ради сомнительной популярности внутри своего племени, будь то турбоябатьки или турбозмагары. Тот кто смотрит на мир не через призму идеологии, а через человеческие ценности вряд ли сможет подобное одобрить, какими бы заялвенными целями стукачи не прикрывались. Они все равно в первую очередь стукачи.
Дзядзька ў Вільні
19.07.2024
[Рэд. выдалена]
●
19.07.2024
Што занадта то не здрава . Тое самае ў адносінах да рускамоўных беларусаў. Што мне рабіць калі я двухмоўны ? Разваліцца на паловы ?
Сер пентарый
19.07.2024
●, у цябе як у гадзюкі раздвоены язык ???
LOL
19.07.2024
●, лячыцца, канешне. Бо гэта значыць, што ў вас з ідэнтычнасцю праблема: немагчыма быць адначасова еўрапейцам і ардынцам
этот
19.07.2024
Вареное сало не трожь! С чесночком и с черным хлебом самое то. Остальные пункты - детские проблемы.
Игорь Случак написал резкий комментарий о русскоязычных белорусах. Не выдержал даже Позняк
Не давайце чужынцам і піць!
Могу повторить и на русском.
ЧЫТАЙЦЕ ЯШЧЭ
У Беларусі практычна ўсе самаідэнтыфікуюць сябе беларусамі, якой бы мовай не стасаваліся ў быту.
Таму вашы нікчэмныя вывады пра нейкі "разлад у грамадстве" гэта толькі вашы выдумкі.
Наадварот, Зянон Пазьняк яднае грамадства на ідэі "мы - беларусы".
Хто такія беларусы, якія страцілі самаідэнтыфікацыю - гэта напрыклад тыя, хто жыве за мяжой і не лічыць сябе беларусам, не ведае, што яго продкі былі беларусамі і казалі на беларускай мове.
Напрыклад, этнічныя беларусы той жа Смаленскай вобласці. Яны не ведаюць, што мова, на якой размаўляюць іх бабулі ў смаленскіх вёсках, называецца беларуская мова. Яны яе называюць "русский язык деревенский".
Гэта як на "чэсных" і "нячэсных". Мне сапраўды часам становіцца вусцішна ал падабенства рыторыкі Зянона і Аляксандра.
Гэта ўжо было на яго вачах. І так будзе.
Лукашэнка гэта манкурт і здраднік.
Спрэчкі няма, калі нас акупуюць марсіяне і прымусяць быць еўрапейцамі, то большасць пачне варушыцца. Але праблема ў тым, што марсіян не існуе, і сілком цягнуць губернію у цывілізаваны свет ніякая сіла не збіраецца. На гэта і звяртае ўвагу сп. Случак
У 2020м усе гарады былі ў нацыянальных бел-чырвона-белых сцягах.
Людзі хочуць жыць у Вольнай Беларусі пад бел-чырвона-белым сцягам і гербам Пагоняй.
Так што нават сярод электарата Лукашэнкі такіх, хто катэгарычна супраць мовы не шмат.
Рускамірцы найчасцей аказваюцца рускімі прыхаднямі.
Саміх рускіх у Беларусі 8%, і далёка не ўсе яны супраць нашай мовы.
==========================
Опять эти мифические "95% по-русски", которую как мантру повторяют западнорусисты и русские шовинисты. Большинство (50%+) белорусов разговаривает на трасянке. Это знает любой, кто поездил по провинциальной Беларуси. Даже ОАЦ исследование проводила на эту тему и получила такие же цифры. Минск и областные центры, это не вся Беларусь, это всего 4 миллиона населения. И если ты живёшь в Витебске и всё твоё окружение чисто русскоязычное, то это вовсе не значит, что 95% белорусов говорят по-русски. Сам я выдатна ведаю бел мову, а ў побыце, як і большась, размаўляю на трасянцы. А пішу па-руску каб данесці сваю думку вось да такіх "95% па-руску".
Даеце беларусу два любых тэксты:
1. любы тэкст па-беларуску,
2. любы тэкст па-японску, ці па-арабску.
Прачытай і скажы, пра што там напісана.
100% беларусаў прачытаюць і перакажуць беларускі тэкст.
І ніхто - арабскі ці японскі. Іх літарамі і іерогліфамі.
Пра што гэта сведчыць? Пра тое, што абсалютна ўсе беларусы на высокім узроўні валодаюць беларускай мовай.
Проста паспрабуйце прачытаць японскія іерогліфы і вы насамрэч адчуеце, што такое "не ведаць мовы".
Так што 100% беларусаў - беларускамоўныя.
Астатняе - выдумкі расейскай прапаганды.
"два любых" - гэта маскалізм. Рускамоўны сіндром - значыць чалавек мысліць па-расейску, а пасля ўголас ужо перакладае па-беларуску. І не старайся ўсіх падмануць з мовамі японскай ці кітайскай: лепш паглядзі, колькі працэнтаў здавала ЦТ па-беларуску і колькі па-расейску. Канечне, хто актыўна, хто пасіўна, але ўсе разумеюць мову. Канечне, дзяржайнай мусіць быць адна. Да гэтага трэба дайсці. І заявы людзям кшталту "вось вы зусім кончаныя, а вы можа і не зусім" не запрашаюць анікога ва ўтульную беларускую культурную прастору. Як і нейкая дзіўная апеляцыя да азіятскіх моваў.
П. С. А варанае сала трэ спачатку замарозіць, а ўжо пасля есці. Пакаштуйце зробленае як належыць, дык і будзе смачна.
Ибо подобные высказывания вызывают только отвращение от подобных «активистов», а вместо с ним и от идеи говорить и писать только на белорусском.
Не дай Бог таких дурней к власти допустить. Поссорят народ и приведут к вражде за две секунды
Карыстаюся папяровымі трубкамі і быў час, еў варанае сала. Было смачна.
Зянон Станіслававіч, час беларускай мовы прыйшоў. Хопіць пра ідэнтыфікацыю. Новае пакаленьне яе мае.
Этот "незваротны"зануда и нытик решил что в праве делать замечания и указывать взрослым людям. Игарёк однажды у тебя будет возможность мне(например) очно сделать замечание,и тогда я на тебя посмотрю,змагар подплинтусный.
Свербило,ты свои смайлики все время ставишь где не попадя.. Поменяй лучше ник на "смайлик",перед тем как потеряться конечно.
Правильно смайлик,разговаривай лучше сам с собой,а главное смайликов побольше,чтоб веселее было.
"И свой смешною рожей сам себя я веселю"(с)
Ой,а где же твои смайлики? Тебе грустно? Не грусти смайлик,напиши себе сообщение,как ты любишь,только не грусти.
Смайлик)))))))) ты чего такой злой? Скушал что-то не то сегодня? Напиши себе что-нибудь веселое,на мове,чтоб не злился и не грустил и поставь побольше смайликов.
Смайлик,а ты точно бобруйчанин, а не с окрестных деревень типа Титовки или Мирадино? Ты походу бобруйчанин в первом поколении.
Кому ты рассказываешь?У тебя нет хаты,ты квартирант,ты на птичьих правах снимаешь хату у лукашэнки уже 30 лет. У тебя ничего нет,ни прав человека ни хаты...Понтишки твои дешевые не интересны даже детям. Готовь воздушные шарики к след. "выборам"
Тот кто смотрит на мир не через призму идеологии, а через человеческие ценности вряд ли сможет подобное одобрить, какими бы заялвенными целями стукачи не прикрывались. Они все равно в первую очередь стукачи.