Комментарии к статье

Литовский министр резко ответил на просьбы российских политиков не вводить санкции против «простых россиян»

  • Владислав
    04.08.2024
    святая праўда
  • Душыцель
    04.08.2024
    Пакуль пуцін не спыніцца, варта душыць санкцыямі і краіну, і "простых расіян". А ўжо пасля можна будзе разглядаць пытанні паступовай адмены ў залежнасці ад сітуацыі.
  • Даўбіцель
    08.08.2024
    Душыцель, Пакуль Лукашэнка не спыніцца, варта душыць санкцыямі і краіну і простых беларусаў. А ўжо пасля можна будзе разглядаць пытанні паступовай адмены ў залежнасці ад сітуацыі.
  • Лёлик
    04.08.2024
    А ему известно, что коллективная ответственность - признак фашизма? В будущем, когда русские заберут назад подарок Вильню и Мемель, никто за летувисов не заступится, потому что это будут разборки одного тоталитаризма с другим
  • Так
    04.08.2024
    Лёлик, наслухаліся русіфікаваныя савецкія людзі пра "фашизм" ад камуністаў, а цяпер бяздумна паўтараюць гэты тэрмін.
  • Лёлік з-пад Лімасола
    04.08.2024
    Лёлик, пытанне! ці учора і сёння аплата за каменты вышэй, чым ў працоўныя дні?
  • Acab
    04.08.2024
    Спадару Лёліку, калектыўная адказнасьць - прыкмета перш за ўсё сацыялізму, адным з гатункаў якога - фашызм
  • Acab
    04.08.2024
    Спадару Лёліку, калі ў жыхароў Вільні і Мемэлю будзе зброя і права ўласнасьці на зямлю, ніякі таталітарызм і ня пнецца туды.
    Але я мяркую, ландзбэргісы болей як расейскага таталітарызму лякаюцца ўзброеных земляўласьнікаў
  • Andrew
    04.08.2024
    Лёлик, «товарищ», вы свой Боярышник хоть иногда закусывайте!
  • геша
    05.08.2024
    Лёлик, "коллективная ответственность" это когда только по признаку этнической принадлежности. А он вам обьяснил совершенно другие принципы. Напомню, перечитайте все параграфы которые начинаются с "Я вижу, как простые россияне ..."
  • Так
    04.08.2024
    Даволі відавочна, тым не менш вельмі трапна сказаў Ландсбергіс малодшы.
  • Индеец
    04.08.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Acab
    04.08.2024
    Калектывіст з прэзумпцыяй віны паводле ці то нацыянальнай, ці то прыгоннай (грамадзянства) прыкмеце
  • Он прав !
    04.08.2024
    И он прав.
    Ведь, убийствами, изнасилованиями, четвертованием украинцев в Украине, занимаются простые граждане России, и заметьте, за деньги, которые платит власть России (путин).
    Поэтому, необходимо сделать всё, чтобы у власти путина закончились деньги на оплату убийств, изнасиловании и четвертование украинцев, простыми гражданами России.....
  • бабруйчанін
    04.08.2024
    У Ландсбергіса патрэбна пытаць аб " непростых расіянах"бл.о.херше Шойгу дачце Абрамовіча іньшых...сабчачках
    Аб працы дзядуся прафесара кафедры навуковага камунізьма.таксама дзля сябе мець як напамн.
  • СЛОН
    04.08.2024
    Канешне, гэтыя расейскія апазыцыянэры будуць падтрымліваць імпэрскую непадзельнасьць РФ, але ўсе малыя народы будуць у бясьпецы толькі тады, калі імпэрыя разбурыцца.
  • Бывалы
    04.08.2024
    Молодец, все правильно он ответил русским «либералам», которые живя в рф имели хорошие бизнесы с путинскими олигархами, а сейчас пытаются снять санкции с путинских кошельков и россиян, чтобы у путина еще больше было денег на войну, чтобы еще больше кремлевской агентуры было в странах запада.
  • Васіль
    04.08.2024
    Пуцін гэта функцыя а фашысты і шавіністы гэта менавіта маскалі. Звычайны расеец мусі выйсці з-пад маскаля каб пазбавіцца санкцый.
  • Acab
    04.08.2024
    Любы чытач прадказальна панакрэмзаў ў камэнтарох падтрымкі прэзумпцыі віны, калектыўнае адказнасьці паводле прыкметы прыгоньніцтва.
    Тое самае прымяняецца і да любага чытача. Нажаль, з прыгоньніцтвам і яму не пашчасьціла.
  • Не галасі!
    04.08.2024
    Acabе, ты усё блытаеш. Як той Лёлік. Не слухай гэтага Лёліка, ён ілжэ.
    Санкцыі не пакаранне і тут размова не пра адказнасць. Санкцыі не помста. Санкцыі гэта інструмент спыненя вар'ята. Мяккі такі інструмент, спадзяванні, што вар' ят і злачынца паціху страціць рэсурсы. Ступень віны ды пакаранне вызначае суд. Суд не прызначае санкцыі. Санкцыі - гэта палітычнае рашэнне больш не данаціць на зброю серыйнаму забойцу-маньяку. Яшчэ Ландбергіс нагадаў, што гэта таксама меркаванне і воля "простых літоўцаў", значыць тут будзе непахісная палітычная воля літоўскіх палітыкаў.
  • На все сто.
    04.08.2024
    Он прав.
    А про только такие санкции, которые били бы по режиму, а не простым помощникам режима мечтают и бредят только хорошие русские и Пазьняк
  • На все сто.
    04.08.2024
    Хорошие русские и хорошие белорусцы все еще озабочены тем что скажет пропаганда, они же все еще надеются завоевать народное доверие большинства России/Белоруси, набрать большинство на выборах, и придти к власти. Правда Зенон Станиславович?
  • вот-вот
    04.08.2024
    Вообще кажется, что произошел не обмен, а ротация
  • эпидемиолог
    04.08.2024
    Всё по делу. Во время пандемии никто не разбирается кто здоровый, а кто заражённый - всех на карантин. Z-чума охватила большинство населения России, поэтому всех на международный карантин, пока не вылечатся.
  • Імя
    04.08.2024
    Вось толькі не зразумела якім чынам забарона ездзіць у Еўропу кагосці "душыць".

    А вось поўнае эмбарга магло б нешта пагоршыць, але ж гэта складана.

    Не, лепш жалезную заслону ствараць
  • Янка
    04.08.2024
    Дывановыя (сектаральныя) санкцыі непазбежныя. Асабліва ў манапалізаваных Крамлём галінах. І яны будуць біць нават па невінаватых. Тут няма пытанняў.
    Але вызваленныя расейскія дысідэнты казалі аб санкцыях, якія масава бьюць па невінаватых, але незразумела, якім чынам яны набліжаюць вайну альбо regime change. СССР ва ўмовах жалезнай заслоны праіснаваў больш за 70 год, часам ва ўмовах голаду і галечы, і за гэты час захапіў балтыйскія краіны, калі спадар Ландсбергіс ня ведае. Бо няшмат хто ведаў, што існуе лепшае жыццё. Калі ж у сярэдзіне 80х жалезная заслона пакрыху пачала слабець і з'явілася шмат нязгодных, якія пакрыху атрымлівалі інфармацыю аб жыцці на захадзе. Напрыклад праз часопіс Бурда і адкрыццё Макдональдсу. Альбо праз выставу "Інфарматыка ў жыцці ЗША". І менавіта гэтыя людзі ў жніўні 1991 выйшлі супраць ГКЧП, што фактычна дабіла СССР. Ні Хэрыс, ні Залужны не захопяць Маскву і Крэмль. Гэта зробяць нязгодныя с Пуціным расейцы. Але ім патрэбныя падтрымка і дапамога, інакш яны проста знікнуць.
  • Імя
    04.08.2024
    Янка, харэ брахаць. У часы саўка заслона была замкнутая знутры, а не звонку

    А цяпер вайна йдзе, і гуляцца у гуманізм датычна агрэсара ніхто ня жадае
  • Янка
    05.08.2024
    Імя, для тых, хто зачынены - якая розніца, з якога боку зачынена заслона? Толькі ў тым, што масавая незадаволенасць зачыненых заўсёды накіраваная супраць тых, хто зачыніў заслону. Берлінскі мур таму і паў, што бараніўся толькі з боку ўсходняй Нямеччыны. З боку ж заходняй Нямеччыны мяжа баранілася вельмі ўмоўна, нікога з усходніх не адштурхоўвалі, хай і існавала рызыка правакацый і пранікнення шпіёнаў-дыверсантаў.
  • Заўважу
    05.08.2024
    Заўважу што пра нас ён думае амаль такжа, хаця ў Беларусі і блізка няма падтрымкі вайны нават сярод прыхільнікаў рэжыма
  • политзек
    07.08.2024
    Заўважу, а ты поставь себя на его место.. представь, что ты летувис, а у тебя под боком страна, жители которой ни рыба-ни мясо, как проститутки, лежат под тем, кто платит и не вякают, хоть им это не нравится.. да, пару раз взбрыкнули (да и то максимум 15%), но их быстро коленом на горло успокоили...
    и он точно знает, что дадут приказ, и эти проститутки в погонах пойдут в атаку на Вильню глазом не моргнув.
    и на кой черт ему этого дожидаться? когда пол Вильни будет русскоязычными и с цветами встречать красно-зеленые тряпки?
    ну я бы на его месте представлял бы именно такую картинку будущего, нравится она нам, или нет.
    и это ЕГО ПРАВО.
  • политзек
    07.08.2024
    Не могу не согласиться с министром.
    СЛИШКОМ много "простых россиян" так, или иначе поддерживают своего фюрера.
    на месте европейцев и штатов я бы давно запустил процедуру люстрации всех, кто получил внж/пмж/гражданство их стран за последние лет 20.
    за 2-3 года можно было почти со всеми провести хотябы предварительные интервью, по которым специалисты могли бы сделать вывод о поддержке ими фюрера. что с ними делать - другой вопрос.. но раковую опухоль надо купировать.
  •