Комментарии к статье

Оппозиционер Обозов угрожает тем, кто явится на участки: Вы поддерживаете Лукашенко и ответите за поддержку государственного переворота

  • инконгнито
    01.11.2024
    Конспирологи из нашей нивы даже не предоставили не одного доказательства, не считая что перевернули смысл написанного.
  • Праўда
    01.11.2024
    Кожнаму правадыру па штабу. Справа Пазняка жыве)
  • Брава!
    01.11.2024
    Гэта заява павінна была быць ад Ціханоўскай і Латушкі, калі яны з сябе яшчэ штосці ўяўляюць, а не ад нейкіх ноўнэймаў.
    Хопіць ужо посціцца і хайпаваць. Ня хочуць па-добраму - атрымаюць, як трэба.
  • Праўда
    01.11.2024
    Чалавек лічыць, што ёсць спісы і банда іх захавае, каб іх потым судзілі за фальсіфікацыі? ООООО!
  • Так
    01.11.2024
    Нібы смешна, бо што яны зробяць, але чарговы раз нагадвае, што менавіта НАРОД дадае сваю цагліну, а нават стварае гэтую лукашэнкаўскую сістэму. І так з 1994 года, пасля таго, як НАРОД абраў простанароднага кандыдата на бацьку-прэзідэнта.

    Да таго падобна было з савецкай, якой у Беларусі цяпер працяг. І якую беларусы не асудзілі, хаця пра савецкія злачынствы ўжо столькі напісана.
  • Ботам
    01.11.2024
    Так, Расійскі бот, ён жа Імя, працягвае вінаваціць беларусаў у злачынствах сваіх гаспадароў-Расіі, Пуціна, камуністаў, Лукашэнкі. А не атрымаецца, яны і ты, іх бот, вінаваты ў гэтым, а не беларусы.
  • Ботам
    01.11.2024
    Ён ні чым не адрозніваецца ад дыктатара. Ў таго не прыйдзеш, будзе кара, ў гэтага наадварот. Кожны сам вырашыць байкатаваць або прыйсці. Няма адзінага правільнага адказу для ўсіх.
  • .
    01.11.2024
    То два розныя ідэйныя хэйтары.

    Калі артыкул пра ворагаў беларусаў - займаюцца пераносам і размыццём адказнасці, каб усе забылі пра герояў артыкула.
    Калі артыкул пра беларусаў - займаюцца пошукам хоць якой бруднай рысы герояў артыкула.
  • Так
    01.11.2024
    Ботам, спачатку было смешна, але ўжо сапраўды нецікава і прадказальна чытаць той самы паток слоў з цэтлікам "расійскі бот". А вось "ён жа Імя" - гэта ўжо параноя нейкая, сапраўды.

    Канешне, ніводны раз каментатар "Ботам" не змог адказаць аргументавана, толькі абразы, цэтлікі і вось такія паранаічныя каментары. Усё гэта вельмі адметна да нязвыкшых да іншага меркавання руска-савецкіх людзей.
  • Так
    01.11.2024
    ., "ідэйны" - так, але не "хэйтар". Гэта ўжо з катэгорыі модных апошні час цэтлікаў.

    Не магу напісаць за іншых каментатараў, якія таксама пішуць "нязгодна з лініяй партыі", аднак адносна ўвагі, што займаюся "пераносам і размыццём адказнасці", таксама напішу, што не, прынамсі не такая мэта. Апошняя, каб звярнуць увагу на іншы пункт гледжання, пры чым не заўсёды з якім згодны і які па розных прычынах не трапляе на старонкі Нашай Нівы. І без розніцы пртыкул пра Беларусь ці не.

    А вось тое, што не займаюся папулізмам, які натуральны для шматлікіх палітыкаў, у выпадку Беларусі ад лукашэнкаўскіх да апазіцыйных, гэта іншая справа. Зразумела, што амаль усе палітыкі будуць хваліць абстрактную ці прынамсі вельмі некакрэтную групу пад назвай народ, але ж мы не палітыкі і давайце рэальна глядзець на факты і не баяцца пра іх пісаць. Пры чым нават на старонках НН раней былі публікаваныя артыкулы, у якіх паказвалася яўная залежнасць пабудовы лукашэнкаўскай сістэмы і народнай падтрымкі спалучанай з пасіўнасцю іншай часткі насельніцтва.

    Дарэчы, пра "хэйт", "перанос адказнасці" і "герояў артыкулаў" Вы магчыма несвядома дапусціліся крытыкі менш ці больш, але шматлікіх прадузятых артыкулаў.
  • Ботам
    01.11.2024
    ., Адзін чалавек. Вельмі любіць "вялікія" адказы пісаць, каб літар пабольш, замыліць тэму, там пра "люстра", тут гэта. А можа і адзін/не адзін сэнсу не мае. Боты розныя ў розны час працы на кожны нік.
  • Імя
    01.11.2024
    ., скуль вы ведаеце, што розныя? Ізноў, абы языком паляпаць?

    Існуе выдатны спосаб адрозніць дабрасумленнага каментатара ад флудэра. Першы імкнецца каментаваць змест артыкула. Другі - каментатараў.
  • .
    01.11.2024
    "Зрэшты, не трэба рабіць увогуле нічога."

    Недзе ўжо бачыў такі план.
    Чакаем заяў, што *** такое прапаноўвае ўжо 30 год запар.
  • Ганьба
    01.11.2024
    Хто толькі нам не пагражаў. Абозаў -***возаў, стань у чаргу!
  • Цім
    01.11.2024
    Наконт галасавання 26.01 можна пагадзіцца. Але 21...25.01 да скрынь на участках датэрмінова прыгоняць сотні тысяч палонных працаўнікоў і навучэнцаў. Можна не паважаць палонных, а вось судзіць іх не трэба.
  • бабруйчанін
    01.11.2024
    Васкресенскі на здымку ?? Пасля чытаю нехта Абозав ці Обозов ))) У якім інкубатарэ іх " высіжваюць"?
  • Жора
    01.11.2024
    Сутнасна ўсё так. Ідзеш на лукашэнкаўскія выбары - значыць прызнаеш
    а) лукашэнкаўскі дзяржпераварот 1996 (бо яны праводзяцца бо той канстытуцыі)
    б) тое, што выбары ёсць (бо інакш чаго ісці)
    в) легітымнасць улады (бо абы-хто выбары не праводзіць не можа, а толькі той, чыю ўладу вы прызналі)
    г) і ў дадатак прызнаеш тое, што ў 2020 годзе нічога не адбылося, "перагортваеш" старонку.
    Мала? Усё яшчэ хочаце пайсці і нешта некаму даказваць пасля 2020 года???
    І спробы НН прадставіць Абозава маргіналам з 560 падпісчыкамі недарэчныя. Нават калі б ён у адзіноце казаў слушныя рэчы - слушныя рэчы такімі і застаюцца.
  • Федзя
    01.11.2024
    Правiльнае папярэджанне i пагроза.
  • Мх
    01.11.2024
    У мяне заўсёды было пытанне: адкуль усе гэтыя байполы бяруць арыгіналы і фоты дакументаў? Гэта ж усё павінна фіксавацца (каму выдадзены дакументы, ці хто з імі працуе). Ці там ўжо такі бардак, што хто хоча, той і фоткае? Ну і зацятая расейскамоўнасць гэтых "структур" проста красамоўна сведчыць пра ўсё астатняе.
  • Янка
    01.11.2024
    Спадар Абозаў - не зусім ноўнэйм, а колькасць падпісчыкаў ва ўмовах тэрору нават за падпіску больш не з'яўляецца паказчыкам уплыву. Але справа не ў гэтым. Зараз банк сарве тый, хто прапануе рэалістычны сцэнар заўважнага альтэрнатыўнага масавага дзеяння, але дакладна не бездзеяння.
  • Памяркоўны
    02.11.2024
    Янка, а хто ён? Друх Суздальцава і Цапкалы? Яшчэ адзін змагар з жанчынамі і студэнтамі? ССА, МВД, КГБ... Усе пагражаюць і палохаюць, а ў іхным абозе яшчэ нейкі Абозаў едзе.
    Эх... Калі Жора, Пазьняк і друх Цапкалы настойваюць не ісці, то напэўна разумней будзе такі ісці, а не адседжвацца.
    Дв інакш як дастаць сваю фігу з кішэні?
  • Абменны фонд
    02.11.2024
    Памяркоўны, ідзі, потым раскажаш, як цябе зноў выкарысталі
  • FF
    02.11.2024
    Дзяржаўны пераварот адбыўся 12 красавіка 1995 года. Менавіта тады Васіль Быкаў напісаў, што краінай кіруе хунта. Вынікае, цяпер судзіць трэба ўсіх, хто з таго часу з'яўляўся на выбарчых пляцоўках? Нават Пазняка давядзецца судзіць
  • Слухайце Пазьняка!
    02.11.2024
    FF, суд адбываецца на падставе сфармуляванага абвінавачання з неабвержнымі доказамі парушэння канкрэтнага закона. Словы Быкава не пункт закона, а вобразная ацэнка мысляра і пісьменніка. Сродкі змагання з узурпатарам ва ўмовах дыктатуры і беспраўя могуць быць як паводле законаў дыктатуры, так і па-за законамі дыктатуры, бо сама дыктатура заўжды ігнаруе любыя законы і правы. Заўсёды "иногда не до законов", адсутнасць права і суду і ёсць сутнасць любой дыктатуры. І тут на першым месцы пытанне рэсурсу, які маеш. У 2020-годзе беларусы не мелі зброі і не маглі вынікова супрацьстаць шматлікім атрадам ўзброеных карнікаў. Гэтаксама да выбараў мы ўжо не мелі партыяў і аўтарытэтных лідараў, якіх рэжым арыштаваў загадзя альбо ў працэсе. Гэтых двух важных рэсурсаў ў нас не было, таму супроцьстаянне зацягнулася на гады і прыняло іншыя формы на тым рэсурсе, што маем: за кароткі час беларусы стварылі легітымныя прадстаўнічыя і дзейсныя структуры для міжнароднага палітычнага ды эканамічнага ціску на рэжым і ягоную бюракратыю. Загадзя створаныя протаструктуры ўлады, каб пазбегнуць хаосу пераходнага перыяду, маем карысныя адпаведныя міжнародныя дамоўленасці. Гэта наш найкаштоўнейшы рэсурс ў змаганні з рэжымам. Але гэты вонкавы рэсурс патрабуе падмацавання палітычнай, ці грамадскай актыўнасцю ў самой Беларусі. Ва ўмовах дыктатуры і татальных рэпрэсіі адзіным спосабам можа быць грамадская рэакцыя на прызначэнне самавыбараў-дурыбараў: тут альбо прадэманстраваць сваю агульную млявасць і абыякавасць да жыцця, схавацца і не хадзіць, а вы рабіце, што хочаце, альбо даказаць, што нават праз 4 гады нам не ўсё адно: прыйсці і прагаласаваць супроць усіх дурыбарных прызначэнцаў.
    Зразумела якія абвесцяць "падлікі", але яшчэ выразней будзе зразумела, што старонка не перагорнутая, і народны рэсурс да пераменаў маецца, нікуды не знік. І як галасавалі беларусы таксама будзе зразумела і нам, і на цэлы свет.
  • FF
    02.11.2024
    Слухайце Пазьняка! , напісалі цэлую тону, а па сутнасці нічога не сказалі
    Хунта кіруе краінай з 12 красавіка 1995-га, значыць, з логікі спадара судзіць трэба і яго самога, бо на выбары ён з гэтага часу, напэўна, хадзіў.

    Партыяў і лідараў не існавала? Ноў коментс.
  • выбараў 30 год як няма
    02.11.2024
    а сьвета будзе "адказаць па законе за падтрымку яго дзяржаўнага перавароту"?
  • мінусоўшкам
    02.11.2024
    пасля "выбараў" 20 года невераемна (у геаметрычнай прагрэсіі) узмацніліся рэпрэсіі і страшэннае іншае

    але лідалка не нясе за гэта адказнасьці, не?
  • М
    02.11.2024
    Мне вось цікава, чаму НН не апублікавала заклік руху Вольная Беларусь да байкоту. Чамусьці нутраныя выказваньні ЗП з нагоды Калесьнікавай тыражаваліся з куды большую хуткасьцяй.
  • Памяркоўны
    02.11.2024
    М, таму што пасля "нутраных выказванняў ЗП з нагоды Калеснікавай" можна не звяртаць увагі на ягоныя заклікі. Урэшце, каму цікавыя рэфрэны маленькага лукашэнкаўскага прапагандысцкага балота, што гучна прадстаўляецца "рух Вольная Беларусь"?
  • Пеця
    02.11.2024
    Памяркоўны , кажы за сябе, мне цікавыя
  • бабруйчанін
    02.11.2024
    Мяне здзіўляюць тыя якія звяртаюць увагу на падобных Обозова Суздальцева ..іньшых Бондаравых. Паміж імі адзіная спрэчка ей падабаецца ім ні падабаецца АГЛ і ўсе.
    Вораг ..ні заўседы мне " камрад" і ніколі сябра.
  • Мх
    02.11.2024
    Расейска-неверагодныя боты гатовы знішчыць нацыянальную краіну, толькі б усталяваць тут "русскоязычную демократію". Уся сутнасць "неверагодных", а таксама спрычыніўшыхся да іх розных Абозавых: самі яны і двух словаў па беларуску сказаць не могуць (што Калеснікава, што Абозны), а каманда хейтэраў, якая працуе на іхнія структуры ўсё дакалупваюцца да Пазняка. Будучыня Беларусі - нацыянальная дыктатура, падабаецца гэта камусці ці не. Інакш - страцім краіну. А не гэты калгасна-неверагодны расейскамоўны тэатр які пануе сёння.
  • Імя
    02.11.2024
    Мх, а дзе рэсурс для выжывання узяць? Калі рускамоўная большасць гатовая разам падохнуць у русском міре, абы назло Пазняку.
  • Мх
    02.11.2024
    Імя, Шчыра сказаць, не ведаю. Трымацца адзін аднаго. Зубамі гэтую зямлю грызці, але выжыць. і памятаць - нашая гуманітарнасць незразумелая ордам з Усходу. Для іх гэта праява слабасці. Проста зберагчы дома штосці беларускае для нашчадкаў. Ну і нажаль, прыстасоўвацца, але не забываць для чаго гэта ўсё. Задача - выжыць. Гучыць канешне пафасна, тут згодны.
  • Ботам
    02.11.2024
    Імя, Ідзі адсюль расійскі бот. Да "Бабаріко", "глядзець у люстра", " трызна". Ўсё твой пераклад праз гугл.
  • Мх
    02.11.2024
    Ботам, Расейскі бот, сам ты ідзі адсюль.
  • Імя
    02.11.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Ботам
    02.11.2024
    Мх, Лукабот, ідзі далей размаўляй сам з сабою, як ты любіш. Імя-Mx. Азаронкаўшчынай ад цябе пахне.
  • Мх
    02.11.2024
    Ботам, Сам ты прарасейскі бот. Я жывы чалавек, і знахождуся на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, і рызыкукую кожны дзень праз такія каменты. А ты бот неверагодных ідзі ў Светкі ў Вілюнюсе пюрэшку з картошкай кушай.
  • Мх
    02.11.2024
    Ботам, Самі вы лукаботы. Вы з абозаўска-КГБшнага фронта не даеце НН нармальна працаваць.
  • Мх
    02.11.2024
    Ботам, Ад вас смярдзіць абозаўшчынай.
  • Ботам
    03.11.2024
    Мх, То бок ты і не лукабот нават, а той жа расійскі бот Імя/Так. "Картошка"? Ідзі адсюль рускі. Па беларускі Бульба.
  • Мх
    03.11.2024
    Ботам, Вы мае словы не перакручвайце. калі цытуеце - то цытуйце ужо літаральна.
  • Ботам
    03.11.2024
    Аповесць з крывога перакладу слоў на беларускую мову расійскага бота Мх, Імя, Так:
    "Бабаріко ў Маладэчна глядзеў у люстра, бачыў там трызна і еў картошку".
  •