Суповой пакетик, да толькі тое, што эмоцыі не варты сэнсу. Працягвайце санкцыі і хутка Беларусі не будзе ўвогуле. А выйшла яна толькі таму, што Лукашенка адпусьціў. Вось і вам шах і мат бабарыканцы і латушканцы
змагар
10.02.2025
Суповой пакетик, а нічога дзед не можа, бо нават побач не паставіш з Палінай. Ён-та ўцёк як толькі, а яна нікуды не ўцякла і нават прайшла канцлагер.
Чакаць не доўга
10.02.2025
Суповой пакетик, штосьці выдасць. У яго столькі гонару, што не змаўчыць. Ён жа Бог. Ад ягоных факсаў і рэжым пасыпаўся, і вязні на волі. Вось толькі Усаў яшчэ марудзіць з тэзісамі, але і таго зразумець можна: не прыслалі новую метадычку на экс-Эдэльвейса. А раней падрыхтаваную метадычку, дзе сьв. Зянон творыць цуды, Паліна ім эпічна анулявала.
Быў 20 год пазьнякоўцам
10.02.2025
Суповой пакетик, агент Z можа толькі асудзіць выдачу ордэра на арышт У.У.Пуціна, што ён і зрабіў, і выступіць у стылі "не злаваць дзеда".
Федзя
12.02.2025
Суповой пакетик, Кто она такая чтобы ей отвечать?
Ван Хельсінг
10.02.2025
%, Макей, гэта ты абудзіўся ў магіле?
Gera
13.02.2025
змагар, Хорошо бы вы все не уцякли и остались в концлагере.
Уверен
10.02.2025
Никакой легитимности лукашизму. Давить и давить.
Падтрымліваю
10.02.2025
Чотка і ясна!
Непрыемны
10.02.2025
Шах і мат, спадар Пазьняк!
Вігвам
10.02.2025
Непрыемны , Паліну ўзяла пад сваё крылышка Наталля Радзіна (Хартыя-97). Шах і мат.
Алесь
10.02.2025
Вігвам , калі вы не цікавіцеся палітычным жыццём Беларусі - нагадаю, што Паліна ёсць актывісткай створанай у 2008 "Еўрапейскай Беларусі", а Радзіна шматгод супрацоўнічае з "Еўрапейскай Беларуссю". Таму нічога дзіўнага
Учитель Мьева
11.02.2025
[Рэд. выдалена]
Ігар
10.02.2025
Дзесці у ЗША зараз пускае слязу Пазняк. Ён асабіста папрасіў у Лукашэнка вызваліць Шарэнду і потым яна такія "кульбіты" вытварае.
Л-логіка
10.02.2025
Тое, што я выйшла, гэта не вынік перамоваў, а менавіта тое, што даціснулі да пэўнай кропкі./ Адсядзела 4 тэрміны замест аднаго. Выпусцілі пасля сканчэння поўных чатырох тэрмінаў. "Санкцыі працуюць!" Л-логіка.
і?
10.02.2025
Ігар, Слушали бы Позняка - жили бы в своей стране сейчас.
Каруселя
11.02.2025
Логіка ў тым што не сфабрыкавалі па 4му разу 411 артыкул, таму і - выпусьцілі з пашчы.
Слухайце Пазьняка!
10.02.2025
і?, толькі і рабілі што слухалі Пазьняка. Вынік - 30 гадоў лукашызму.
Iгар
10.02.2025
і?, А хто сказаў, што у замежжы плоха?
Ян Норман
10.02.2025
Слухайце Пазьняка! , Прабачце,але ўсё наадварот-не слухалі Пазьняка 30 гадоў.
Ясна ўсё з вамі
10.02.2025
Слухайце Пазьняка! , калі ваш вынік - 30 гадоў лукашызму, то вы дакладна нічога не рабілі з таго, што казаў Пазьняк.
Імя
10.02.2025
«Лічу, што патрэбная жорсткая эканамічная блакада рэжыму. Чаму дагэтуль ідзе гандаль, транзіт праз Беларусь?».
Тут Паліна задае правільныя пытанні, асабліва ў Польшчы, таваразварот якой толькі павялічыўся з Беларуссю за апошнія тры гады. Таму такія пытанні менавіта там і трэба задаваць.
Рэальнасць
10.02.2025
Імя, транзіт праз Беларусь ідзе, таму што гэта патрэбна Кітаю. Кітай не будзе спыняць транзіт.
Імя
10.02.2025
Рэальнасць , размова не пра транзіт, а пра аб’ём таваразвароту паміж Польшчай і Беларуссю, які за тры гады толькі вырас.
политзек
11.02.2025
Рэальнасць , не китаю решать будет тут транзит, или нет.
Влад
10.02.2025
Санкции в отношении всех банков, никаких переводов в долларах США и Евро.
Пытанне
10.02.2025
Влад, усё ў расейскіх рублях?
Жора
10.02.2025
Влад, нават для сваякоў і сем'яў, ад мужа, які на заробках у еўропах, да жонкі з дзецьмі ніякіх пераводаў? Ды вы гігант змагання. Пераможаце ўсіх і ўсё!
Мацей
10.02.2025
Пытанне , да хоть в юанях. Плевать.
Як-40
10.02.2025
Вядома ж, гэта эксперт па міжнародным праве і адносінах. Можа лепей адразу разбамбіць краіну, а людзей вывезці ў Расею (тых, хто не паспее збегчы)?
Сымон
10.02.2025
Як-40, ці сапраўды вы збіраецеся перамагчы міжнародных тэрарыстаў міжнародным правам?
1994
10.02.2025
30 год на Беларусі існуюць санкцыі, абмежаваньні і чорт што яшчэ. І кожны раз пасьля "выбараў" і разгонаў тыя санкцыі то ўзмацняюць, то дадаюць. Але вынік да сеньня той самы што і на пачатку.
Джын
10.02.2025
1994, хлусня дэтэктэд. Ніякіх санкцый 30 гадоў таму не было.
і?
10.02.2025
Жесткая экономическая блокада толкнет страну в полное ее поглощение РФ. Вы этого добиваетесь?
мда
10.02.2025
і?, это так, теперь уже российские базы будут.
i?
10.02.2025
мда, Обещать - не значит жениться. Сколько было криков про тактическое ядерное в РБ, что оно уже там, а его нет и не было, и не будет.
Цьфу!
10.02.2025
i?, расейскія войскі ўжо Украіну атакавалі з нашай тэрыторыі, а такія страўсы як вы, усё "нічога не заўважаюць".
Pavel
10.02.2025
Паважаю Паліну, не ўсе такія моцныя як яна. Разумею што шмат эмоцый, болю, горачы. Але санкцыі толькі больш заганяюць краіну ў кабалу да Расеі, вось асноўны і адзіны іх вынік. У 21м стагоддзі санкцыі не такія эфектыўныя як раней, усё можна купіць у кітайцаў. Да таго ж, нават жудасная вайна ва Украіне не спыніла гандаль Еўропы з Расеяй, а наадварот кожны год ставяцца рэкорды куплі/продажу звадкаванага газу. Кожны год Расея атрымлівае сотні міліярдаў прыбытку ад гандлю з Еўропай, таму мільярд які для Лукашэнкі заўсёды знойдзецца.
Мацей
10.02.2025
Pavel, не лепи горбатого. Торговля Европы с рашей сейчас на минимуме. Сжиженный газ растет только потому что нет трубопроводного по постоянным контрактам. И сжиженный в отличие от газа по трубе легко заместить другим поставщиком. Доля раши в поставках газа упала с 50% до 10 и то держится за счёт Венгрии.
feafania
10.02.2025
Pavel, да хопіць ужо песьні пець пра кабалу Расеі. Лукашэнка пачаў зьнішчаць і зацягваць Беларусь у расейскую кабалу задоўга да санкцыяў. Што мы маем за 30 год яго кіраваньня: татальная русыфікацыя і зьнішчэньне беларускай адукацыі ў школах і грамацкім жыцьці (першая абяцанка расеі), і штогадовае эканамічная інтэграцыя (з кожным годам усё глыбей). І пачалося ўсё гэта задоўга да санкцыяў. Бо гэта была плата Расеі за падтрымку яго на троне. Калі б ён перастаў выконваць свае абяцанкі, Расея б прыбрала б яго ўжо даўно. Санкцыі ёсьць ці не, паглыбленьне Расеяй працягнецца, а вось без санкцыяў рэжым працягне свае вычварэнствы.
Pavel
10.02.2025
Мацей , у 2024 годзе быў пастаўлены рэкорд па пастаўкам звадкаванага газу з Расеі ў Еўропу, якая розніца які ён - звычайны чы звадкаваны. Той звадкаваны каштуе яшчэ больш.
Pavel
10.02.2025
feafania, Трэба разумець, што галоўная мэта Расеі - гэта поўнае паглынанне Беларусі. Тады ўжо будзе позна піць баржомі, мову і культуру проста забароняць. І чакай калі імперыя распадзецца наступны раз. А зараз сітуацыя такая, што век Лукашэнкі не вечны, здаецца і сам ён гэта разумее. І ў беларусаў будзе шанец адрадзіць краіну. Але толькі калі сама краіна яшчэ будзе існаваць, гэта і павінна быць асноўнай ці стратэгічнай мэтай - захаваць краіну.
feafania
10.02.2025
Pavel, калі вы не заўважылі, то мова ўжо пад забаронай, Можа, вы проста не карыстаецеся ёю ў жыцьці, таму ня ведаеце рэальнай сытуацыі, як беларускамоўным адмаўляюць у праве карыстацца мовай у любых грамадскіх працэсах - ніякай розьніцы ад рэгіёнаў Расеі
i?
10.02.2025
Если опустится "железный занавес" с Европой, то никто из политических из тех, кто еще жив и сидит - не выйдет никогда, их просто уничтожат, как это делают в Северной Корее. Думать надо, невероятно вы недальновидные.
Імя
10.02.2025
i?, гэта ўсе разумеюць, незразумела толькі, навошта не далі часу Паліне ачуняць, а пагналі рабіць громкія заявы. Хто гэта робіць і навошта?
:
10.02.2025
Если бы у режима не было опоры в виде России, то это бы работало.
•
10.02.2025
:, поэтому санкции и вводят в последние время синхронно на рф и рб
Яніна
10.02.2025
Хіба жанчына пасля такой доўгай адсідкі проста не разабралася што да чаго. Эмоцыі, разумею. Але таксама трэба разумець, што санкцыі могуць быць розныя - у першую чаргу -ПЕРСАНАЛЬНЫЯ, датычна усіх чыноўнікаў, суддзяў, сілавікоў і ваенных. І членаў іх сямей. Візавы бан і канфіскацыя маёмасці для іх. Але адкрытыя межы для астатніх. Відавочна ж, але ніхто не гэта ня робіць. Відаць, ня ў інтарэсах абодвух бакоў. Мы прадмет гандлю, не больш.
Суповой пакетик
10.02.2025
Яніна, браво-бис, Вы прекрасны. Женщина после столь долгой отсидки - чо с нее взять-то, она же ни в чем не разбирается. Не, она ваще ничего не понимает! А вот комментаторы НН ей сейчас и разъяснят, откуда на Беларусь го... пардон, это из другой оперы. Ну, в общем, сейчас Полине все-все-все разъяснят и раскроют ей очи. А то, понимаешь, она сидела, - и ей не до того было, чтобы проникать в суть веещей...
хаха
10.02.2025
Яніна , Дзе Паліна, каб параўнаць з вамі і вашым кумірам. Вы геніяльныя
Яніна
10.02.2025
вы нават ня ведаеце хто я:) што па фактам напісаць можаце, не? Хаця б абгрунтуйце, чаму вы не хочаце ўвядзення персанальных санкцый? Чакаю.
Тутэйшы
10.02.2025
Трэба перакрыць чыгунку з Беларусі, як санкцыі за палітвязьняў. Толькі тады Кітай дасьць пендзеля нелегетымнай уладзе.
Ик
10.02.2025
Тутэйшы, И что? После этого сразу Полина станет президентов РБ? Или может Тихановская? Надо понять, что РБ пока сохраняет формальную независимость только благодаря Лукашенко, именно его упёртость не дает поглотить страну. Он для себя и своей семьи это делает.
гуляй Маскоўскай фішкай з Кітаем
10.02.2025
Тутэйшы,
не гамблер, Беларуская незалежнасць не фішка ў казіно, гуляй Маскоўскай фішкай з Кітаем, Беларусь да яе незалежнасць цябе не належаць .
4 гады нафты па 30 $, з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . Будзе цікава, новы 1917&1991 на падыходзе
10.02.2025
Ик, маеш рацыю, не толькі дзякуючы Лукашэнкі , 96 % Беларусаў сёння за незалежнасць (ГЭТА Больш чым ў Латвіі ці ЗША), нічога, 4 гады нафты па 30 $, з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . Будзе цікава, новы 1917&1991 на падыходзе ) Маскоўскай імперыі не доўга засталося. ужо сёння раю усім : садкі & клясы на Беларускай мове , размаўляем на кухнях на роднай мове, Уніяцтва, тады ўсе палітычныя выйдуць значна хутчэй ўсё у нашых руках спадары !
Намешали боб с горохом
10.02.2025
Ик, речь о политузниках, а не о благодарностях Лукашенку. Пускай оставит свою упертость в другом месте, а узников выпустит ради своей семьи.
Вадзя
10.02.2025
Той, хто не бачыць Беларусь суверэннай дзяржаваю , мусяць ненавидзиць Пазняка, як аднаго з яе стваральника. А на каго ж яны працуюць? Мяркуйце сами...
Я бачу Беларусь суверэннай дзяржаваю,
10.02.2025
але Пазняка любить перестал. И зачем мне его ненавидеть? Его былых заслуг у него никто не отнимет.
На каго я працую (в смысле чьим агентом являюсь)? Вам пазняковцам конечно виднее ))
$
10.02.2025
Полина возможно и права. Её выпустили с условием что будет просить снятие санкций. Значит это важно режиму. А есть же сильная ахиллесова пята - транзит через страну, в котором заинтересован Китай.
Jk
10.02.2025
Ščyra kažučy, padćviardžeńnia tamu što Palina była vyzvalena z-za krataŭ dziakujučy namahańniam Z.Paźniaka nijakaha niama, jak i dokazaŭ, što heta adbyłosia pad ciskam sankcyj.
Петя
10.02.2025
[Рэд. выдалена]
Саламон
10.02.2025
І Паліна, і Зянон, абое, маюць рацыю. Кожны мае права на сваю пазіцыю адносна санкцыяў. Кожны мае права выказвацца, не трэба іх сутыкаць ілбамі ці супрацьпастаўляць адно-аднаму.
Зянон непакоіцца найперш аб тым, што санкцыі абрынаюць Беларусь у маскоўскую кабалу, пазбаўляюць любой альтэрнатывы. Ягоную логіку зразумець няцяжка: трэба перш за ўсё спыніць гэты працэс, а калі ўдасца пры гэтым яшчэ і палітвязняў павызваляць, то хто ж будзе супраць...
Эканаміст - белетрыст
11.02.2025
Саламон, каб той Зянон яшчэ хоць крыху разбіраўся ў эканамічных тэмах і тых жа санкцыях. Тут ні адукацыі, ні досведу. Ніколі нават не цікавіўся. Ўся ягонае палітычная работа - кідаць правакацыйныя лозунгі, рытуальны набор вядомых фразаў. Далей гэтага "ацэнка сітуацыі" ніколі не ішоў і не ідзе. Ну... Маргіналам падабаецца. Ён ім лозунг - яны ў захапленні да слёз. А ў такім веку, відавочна, што і старэчы маразм ужо пад'ехаў.
Слепому
11.02.2025
Саламон, не санкции, а выбор лукашенко. он уничтожает страну, а не санкции.
гыгы
11.02.2025
Саламон, Якая кабала?))) Беларусики даўно прадавалі сваю радзіму Рашку за танную нафту і газ, за "бясплатную" адукацыю і медыцыну, для рынкаў, на якія можна кіраваць любым шлюбам. Усё ўжо даўно прадаецца за халяву. Санкцыі нейкім чынам ахоўваюць Захад ад агрэсіўных дзеянняў рэжыму. Натуральна, ні адзін любімы халявы не звязаны з імі, і дзеля дабра беларусикаў яны не будуць працаваць так, як быццам хто пра гэт халяву не марыць.
Ах
10.02.2025
[Рэд. выдалена]
alex
11.02.2025
консерва вскрылась)еще одна)что неудивительно. если вы не поняли то она тупо зачитала все методички своей подружки-натали97(у которой самой кураторов с расеи целый вагон). "санкции-шмякции","они работают ваще как эффективно" и прочий бред. в этом так сказать...заявлении,как обычно не вспоминаются "97%",их роль нулевая(кроме-дайте денюх),потому что народ должен сидеть смирно в полной апатии и сидеть и ждать бесконечно "переможных санкций".а лучше что бы вообще не думали и ничерта не делали. и если вы не в курсе,та же натали97 никогда от этой методички не уходила,призывая вечно сидеть и ждать,попутно подкармливая вечно пипл "нитакими" кацапами и их "онолитигой".пока сама она каталась по европке и выбивала те самые "санкции"(гранты себе).много наклянчила санкций?результат хоть какой то за 15 лет есть?)
санкции никогда,никого и нигде не свергали.и никто их вводить не будет и они это прекрасно знают.с режимом так или иначе торгуют вообще все и режим со всеми.так что пальцами в польши тыкать не нужно.тем более у режима в наличии финансовые Zонтики в лице параш и китаев,которые всегда будут подкидывать кэш.
единственное чего добиваются эти "революционерки" и "жанны дарки" так это расчистки поляны для кацапов и полной апатии в стране тех кто еще остался.и максимально курортные условия режиму который знает что благодаря полезным идиотам и всяким блуждающим "оппозиционерам" в стране ничего радикального не произойдет.сила это единственное чего боится режим.и их полностью устраивает пустая болтовня про "страшные санкции" где то там.за это вообщем и выпустили данную героиню.новый фейс а методички все те же,уже затертые до дыр.
политзек
11.02.2025
alex, ну консерва тут скорее ты. у маргарином вместо мозгов.
Усё так
13.02.2025
alex, усё так пра Радзіну і Хартыю-97, як вы напісалі.
Федзя
11.02.2025
Зачем выпускали эту неверагодную особу?
так
11.02.2025
Федзя, Паліна распавяла пра свае погляды на сітуацыю. Гэтыя погляды і думкі чалавека, які праходзіў рэпрэсіі і турму, і таму цікавыя людзям. Не ўвесь час, каб слухаць нафталентнае навучанне старой муміі і яго недарэчных паслядоўнікаў.
123
11.02.2025
Федзя, Так понятно зачем, чтобы выступала в СМИ с заявлениями, с которыми она и выступает. Призывы к неэффективным санкциям и отказу от переговоров с Европой об освобождении политзаключенных. В спецслужбах сидят не идиоты и вполне просчитали то, что Полина будет делать.
Р6619
11.02.2025
Яніна , падтрымліваю. Сапраўды, Супавы Пакецік і Ха-ха, а чаму вы супраць персанальных санкцый? Абгрунтуйце, калі ласка.
Хаха
11.02.2025
Р6619, Вы чыталі яе паведамленне? Яны чыталі, але не разумелі, што ёсць не толькі асабістыя санкцыі? Ці перакласці стрэлкі з іншых тэм? Ну, гэта ваша любімая тэхніка чэкіста? Увогуле, ідзіце на добра вядомы курс!
политзек
11.02.2025
месяца два назад был материал про то, что её сестра призывает к срочной торговле за освобождение. (да, неумно, но как есть) я тогда в комментариях написал что в основном думают об этом те, кто сидел и продолжает сидеть. и также написал, что уверен, что сама Полина ПРОТИВ... как оказалось - так оно и есть.. но местные "аналитиги" под пост понаставили довольно много минусов.. вот такие вот "минусёры" тут толпами обретаются.
Иван Трезвый
12.02.2025
Жёсткая экономическая блокада? Легко призывать к этому из-за границы. Но на самом деле все эти тридцатилетние санкции — это просто торговая война за перераспределение рынков между Брюсселем и Лукашенко. В результате страдаем мы, простые белорусы, которые все эти годы мучаются, пока восточные и западные державы решают свои интересы. Ведь мы никому не нужны, кроме самих себя — даже этому «цивилизованному» миру. Если бы Евросоюз действительно хотел «дожать режим», достаточно было бы одной вещи — визы для белорусов по прибытии в ЕС хотя бы на 30 дней. И сделать это следовало ещё несколько лет назад.
Но правда заключается в том, что режим Лукашенко выгоден Евросоюзу. И не только как транзитная точка для торговли с Россией, но и как барьер для того, чтобы в ЕС приезжали не все, а только самые конкурентоспособные белорусы. Это, конечно, выгодная стратегия для тех, кто уехал — им честь и хвала. Но нам, оставшимся, не стоит верить в иллюзии, что санкции изменят нашу жизнь к лучшему.
Эти «сказочники» прямо сейчас покупают дешёвую российскую нефть, и эта нефть стала дешёвой благодаря страданиям и жертвам людей. Они готовы ради выгоды использовать нас, покупать наш труд по низким ценам, пока мы сами страдаем от бедности. Потом они будут озабочены нашей ситуацией, но помни, читатель, что эти «заботы» — лишь игра на наших страданиях. Относись ко всему критически и защищай себя.
Шарендо-Панасюк: Нужна жесткая экономическая блокада режима Лукашенко. Только давление и санкции
У яго столькі гонару, што не змаўчыць. Ён жа Бог. Ад ягоных факсаў і рэжым пасыпаўся, і вязні на волі.
Вось толькі Усаў яшчэ марудзіць з тэзісамі, але і таго зразумець можна: не прыслалі новую метадычку на экс-Эдэльвейса. А раней падрыхтаваную метадычку, дзе сьв. Зянон творыць цуды, Паліна ім эпічна анулявала.
Адсядзела 4 тэрміны замест аднаго. Выпусцілі пасля сканчэння поўных чатырох тэрмінаў. "Санкцыі працуюць!"
Л-логіка.
Вынік - 30 гадоў лукашызму.
Тут Паліна задае правільныя пытанні, асабліва ў Польшчы, таваразварот якой толькі павялічыўся з Беларуссю за апошнія тры гады. Таму такія пытанні менавіта там і трэба задаваць.
не гамблер, Беларуская незалежнасць не фішка ў казіно, гуляй Маскоўскай фішкай з Кітаем, Беларусь да яе незалежнасць цябе не належаць .
маеш рацыю, не толькі дзякуючы Лукашэнкі , 96 % Беларусаў сёння за незалежнасць (ГЭТА Больш чым ў Латвіі ці ЗША), нічога, 4 гады нафты па 30 $, з Саўдзітамі Трамп ужо дамовіўся . Будзе цікава, новы 1917&1991 на падыходзе ) Маскоўскай імперыі не доўга засталося. ужо сёння раю усім : садкі & клясы на Беларускай мове , размаўляем на кухнях на роднай мове, Уніяцтва, тады ўсе палітычныя выйдуць значна хутчэй ўсё у нашых руках спадары !
И зачем мне его ненавидеть? Его былых заслуг у него никто не отнимет.
На каго я працую (в смысле чьим агентом являюсь)?
Вам пазняковцам конечно виднее ))
Кожны мае права на сваю пазіцыю адносна санкцыяў. Кожны мае права выказвацца, не трэба іх сутыкаць ілбамі ці супрацьпастаўляць адно-аднаму.
Зянон непакоіцца найперш аб тым, што санкцыі абрынаюць Беларусь у маскоўскую кабалу, пазбаўляюць любой альтэрнатывы. Ягоную логіку зразумець няцяжка: трэба перш за ўсё спыніць гэты працэс, а калі ўдасца пры гэтым яшчэ і палітвязняў павызваляць, то хто ж будзе супраць...
Ўся ягонае палітычная работа - кідаць правакацыйныя лозунгі, рытуальны набор вядомых фразаў. Далей гэтага "ацэнка сітуацыі" ніколі не ішоў і не ідзе.
Ну... Маргіналам падабаецца. Ён ім лозунг - яны ў захапленні да слёз.
А ў такім веку, відавочна, што і старэчы маразм ужо пад'ехаў.
если вы не поняли то она тупо зачитала все методички своей подружки-натали97(у которой самой кураторов с расеи целый вагон).
"санкции-шмякции","они работают ваще как эффективно" и прочий бред.
в этом так сказать...заявлении,как обычно не вспоминаются "97%",их роль нулевая(кроме-дайте денюх),потому что народ должен сидеть смирно в полной апатии и сидеть и ждать бесконечно "переможных санкций".а лучше что бы вообще не думали и ничерта не делали.
и если вы не в курсе,та же натали97 никогда от этой методички не уходила,призывая вечно сидеть и ждать,попутно подкармливая вечно пипл "нитакими" кацапами и их "онолитигой".пока сама она каталась по европке и выбивала те самые "санкции"(гранты себе).много наклянчила санкций?результат хоть какой то за 15 лет есть?)
санкции никогда,никого и нигде не свергали.и никто их вводить не будет и они это прекрасно знают.с режимом так или иначе торгуют вообще все и режим со всеми.так что пальцами в польши тыкать не нужно.тем более у режима в наличии финансовые Zонтики в лице параш и китаев,которые всегда будут подкидывать кэш.
единственное чего добиваются эти "революционерки" и "жанны дарки" так это расчистки поляны для кацапов и полной апатии в стране тех кто еще остался.и максимально курортные условия режиму который знает что благодаря полезным идиотам и всяким блуждающим "оппозиционерам" в стране ничего радикального не произойдет.сила это единственное чего боится режим.и их полностью устраивает пустая болтовня про "страшные санкции" где то там.за это вообщем и выпустили данную героиню.новый фейс а методички все те же,уже затертые до дыр.
я тогда в комментариях написал что в основном думают об этом те, кто сидел и продолжает сидеть. и также написал, что уверен, что сама Полина ПРОТИВ...
как оказалось - так оно и есть..
но местные "аналитиги" под пост понаставили довольно много минусов..
вот такие вот "минусёры" тут толпами обретаются.
Но правда заключается в том, что режим Лукашенко выгоден Евросоюзу. И не только как транзитная точка для торговли с Россией, но и как барьер для того, чтобы в ЕС приезжали не все, а только самые конкурентоспособные белорусы. Это, конечно, выгодная стратегия для тех, кто уехал — им честь и хвала. Но нам, оставшимся, не стоит верить в иллюзии, что санкции изменят нашу жизнь к лучшему.
Эти «сказочники» прямо сейчас покупают дешёвую российскую нефть, и эта нефть стала дешёвой благодаря страданиям и жертвам людей. Они готовы ради выгоды использовать нас, покупать наш труд по низким ценам, пока мы сами страдаем от бедности. Потом они будут озабочены нашей ситуацией, но помни, читатель, что эти «заботы» — лишь игра на наших страданиях. Относись ко всему критически и защищай себя.