Комментарии к статье

В Логойске пекарь отказывается продавать свой хлеб покупателям, у которых есть собаки

  • Хэх
    06.01.2026
    Чым больш ведаеш пекараў - тым больш падабаюцца сабакі....
  • Doctor
    06.01.2026
    Хэх, Вот к стати подтверждениe исследований о компенсации отношений с собаками и кошками нехватку человеческих эммоций. Теперь вопрос можете ли обвинять пекаря в неадекватности?
  • Хах
    07.01.2026
    Хэх, тады няхай табе сабака хлеб пячэ.
  • Алесь
    06.01.2026
    [Рэд. выдалена]

    [Зрэдагавана]
  • Filipp
    07.01.2026
    Алесь, Людзей па просту бесіць, што ў чалавека могуць быць прынцыпы, бо самі іх не маюць. Я не падзяляю менавіта яго бачанне свету, але ж паважаю такіх людзей.
  • Минчанин
    07.01.2026
    Filipp,
    Это не принципы, это малообразованность.
  • Filipp
    07.01.2026
    Минчанин, А якія прынцыпы ёсць у высакоадукаванага мінчаніна? Каму б мінчанін адмаўляў у продажы хлеба?
  • Аматар грызуноў
    06.01.2026
    Пайду я лепш кілбасы паем бяз хлеба.
    А руская печка чамусьці асацыюецца з рускім навічком.
  • Nelly
    06.01.2026
    Як лекар, магу дакладна сказаць, што гэты чалавек патрабуе медычнай дапамогі.
  • Абормот
    06.01.2026
    Так, минуточку: а что, все психиатры из Беларуси уже в Польшу уехали? Почему клиент Новинок просто так по городу ходит?
  • Католік
    06.01.2026
    Nelly, Лекар павінен ведаць канстытуцыю РБ. Там напісана што кожны чалавек мае свабоду поглядаў, веравызнання і г. д.
  • Дзміцёр
    07.01.2026
    Nelly, Я таксама лекар, жыву і прцую вельмі доўга ў Нямеччыне. Пекар ня хворы, гэта дакладна! Пекаг глядзіць у глыбіню!
  • Filipp
    07.01.2026
    Nelly, І што ў яго за хвароба? Радыкуліт?
  • Пачытай!
    06.01.2026
    Католік , на дыскрымінацыю права не мае.
    Ну а яго шызафрынічныя гісторыі - яркае сведчанне таго, што псіхіятр патрэбны
  • Тут дыягназ!
    06.01.2026
    Католік , прадавачка не мае права не абслугоу́ваць пакупнікоу́, дзелячы тых на "правИльных" і сабачнікау́, цыган, гееу́ и так далее!
    Яна не Пан Бог!
    Яе справа - гандляваць!
    Тут клінічна-псіхічны дыягназ!....
    Навошта вам Яго хлеб? Можа ён яго абасцау́ ды прадае з "натау́скай" гнілой бНв трыццацігадовай...
  • Нічога не паблытаў?
    06.01.2026
    Пачытай!, Калі ты топішь за карацельную псіхіятрыю дык можа табе лепш на сайт Савецкай Беларусі?
  • Католік
    06.01.2026
    Пачытай!, Ня трэба блытаць дыскрымінацыю з саўковым "мне ўсе павінны", бо вам ніхто нічым не павінен.
  • Пачытай!
    06.01.2026
    Нічога не паблытаў? ,[Рэд. Выдалена]. не карацельную псіхіятрыю, а псіхіятрычную дапамогу. Заўтра гэты агрэсіўны невдэкват з нажом пачне кідацца на людзей - хто за гэта адкажа?

    [Зрэдагавана]
  • Вылячыся сам лекар
    06.01.2026
    Пачытай! , мыбаць гэта вам самім і трэба, бо ў вас нейкія дурныя думкі якія нармальнаму чалавеку нават не прыдуць ў голаву (дзесь бегаць з нажом - глупства нейкае) ды яшчэ і агрэсія такая што модэрам прыйшлося замазываць ваш допіс.
  • Сам сабе гаспадар
    06.01.2026
    Тут дыягназ!, ён не прадавачка і нічога не вінен неадэкватным сабачнікам. Не захацеў прадаваць - адмовіў.
  • Найперш не галасі!
    06.01.2026
    Сам сабе гаспадар , сёння ён ўжо бярэцца разбурыць NATO. Сёння для яго ўжо суседзі, грамадзяне проста мінакі не усе роўныя: адныя вартыя есці хлеб, іншыя, якіх ён вылучыў ў группу, не вартыя.
    Цэлыя народы не вартыя есці хлеб, бо яны "краіны ната". Яшчэ адна група ня вартых хлеба.
    Заўтра ён з нажом можа кінуцца на меркаванага "агента NATO": маўляў, ён не варты тут хадзіць, ён не варты тут жыць.

    І так, ён не прадавец: прадавец прадае, а гэты жончыным хлебам стараецца дзяліць на касты вышэйшыя і касты ніжэйшыя.

    Бедная жонка стараецца, выпякае, дзіцё возіць, а гэты "богачалавек" ваньку валяе.
    Страта эмпатыі, здольнасці да шкадавання звяроў, блізкіх родных - адзін з першых сімптомаў шызафрэніі.
    Заўтра зарэжа каго і скажа спакойна: "Ад яго сабакам смярдзела".
    Звычайна пра такіх і даведваюцца ўжо пасля трагедыі. Канкрэтна гэтаму "разбуральніку NATO за 5 гадоў" пашанцавала раней выявіцца, бо жонка выправіла ў людзі.
  • Сам сабе гаспадар
    06.01.2026
    Найперш не галасі! , я яго палітычныя погляды не падзяляю.
    А як гаспадар сваёй прадукцыі ён мае права прадаваць ці не прадаваць таму, каму сам вырашае.
    Вы пад Лукашэнкам ужо даўно забыліся, што такое рынак і рыначная эканоміка, што такое прыватная гаспадарка і прыватны бізнес.
    Усе прадаўцы для вас - маўклівыя рабы як з Еўраопта, якія не маюць права выказваць сваё меркаванне і павінны моўчкі рабіць тое, што патрабуе пакупнік. Хоць яго сабака можа ў гэты час агу падняць і аба.сцаць вашу машыну з хлебам.
  • Найперш не галасі!
    07.01.2026
    Сам сабе гаспадар , я пра тое, што ў чалавека падобна што шызафрэнія пачынаецца, а вы белетрызуеце пра Еўраопт, сабак і пра тое, што я нічога ня бачыў ў жыцці апрача касіркі Еўраопта.

    Лепей не выдумвайце мне пра мяне, а давайце разгледзем карціну - у чалавека пагранічны стан ці ўжо псіхічны разлад. Тут ўжо не да бохана, скормленага качкам.
  • Воцат
    07.01.2026
    Сам сабе гаспадар , чушь. Рыночная экономика работает так.
    Допустим, "Чикагская Нива" написала статью, что один хозяин пиццерии в Чикаго отказался продавать свою пиццу гомогеям. Так и сказал, мол, гомогеи - не люди, хрен вам, впопуасам, а не мою питцу.
    Что будет дальше? Верно, хозяин будет есть свою пиццу сам.
  • Не ўсе ж за гранты кормяцца
    07.01.2026
    Найперш не галасі! , людзям з псіхічным разладам інваліднасць не даюць і пенсію па інваліднасці не прызначаюць. Яны працуюць, як усе, і самі зарабляюць сабе і сваёй сям'і на жыццё.
    Вы прапаноўваеце яму застацца без сродкаў для існавання?
  • А дальше
    07.01.2026
    Воцат, что будет дальше? Придёт Трамп и прикроет программу финансирования таких СМИ через Usaid.
  • Интересное мнение
    06.01.2026
    Я посидел , осмыслил логику Михаила. И полностью с ней согласен!
  • Психиатр
    06.01.2026
    Интересное мнение, у меня для вас плохие новости, если вы увидели логику в этом шизофриничном бреде: нато, собаки, ЛГБТ, дети, какашки, бабушка...
  • Doctor
    06.01.2026
    Психиатр, А вы точно психиатр?
  • Ягор
    07.01.2026
    Doctor , магчыма дыванны
  • Валенты
    07.01.2026
    Ягор, зірні ў слоўніку слова "дыванны", ОК?
  • Такая логика?
    06.01.2026
    Сегодня ты гуляешь с Бобиком, а завтра уже идешь под ручку с гомиком?))
  • Мда
    06.01.2026
    [Рэд. выдалена]
  • Пачалося
    06.01.2026
    Мда, дык а вам якія справы да чужых сабак і дзяцей? Можа вашыя грошы на іх утрыманне ідуць? Як вы ўжо ўсе задзяўблі!
  • Гэта права дзядзечкі каму і што прадаваць
    06.01.2026
    Ў ЗША вам могуць нешта не прадаць, не абслужыць па будзь-якой прычыне. Нават калі проста не спадабалася ваша прычоска. Па гэтай жа прычыне (любой) могуць папрасіць пакінуць краму напрыклад ды ўвогуле забараніць прыходзіць, а калі вы адмовіцеся могуць выклікаць паліцыю і вас таксама папросяць выйсці, а калі вы таксама адмовіцеся, вас арыштуюць за "трэсспассінг". Канешне ўвогуле ўсе дабразычліва і трэба вельмі пастарацца каб табе забаранілі прыходзіць ў нейкую установу ці бізнес але пішу гэта для тых "саўкоў" якія думаюць што ім ўсе павінны.
  • вусы гусоўскага
    06.01.2026
    Гэта права дзядзечкі каму і што прадаваць , вывучайце права і паняцце "публічная аферта"....
  • US
    06.01.2026
    вусы гусоўскага, Будзеш ў ЗША амерыканскім копам гэта тлумачыць пра свае саўковыя абавязкі савецкага гандлю. А Дзядзьке Лагойскаму рэспект. Нагласць да непавага гэта ўжо ідзе з крывёю ды малаком ў большасці населення РБ.
  • Сам сабе гаспадар
    06.01.2026
    вусы гусоўскага, прачтаў пра аферту:
    Оферта должна содержать существенные условия договора.
    Ён сваю ўмову назваў: сабачнікам не прадаю.
  • Найперш не галасі!
    06.01.2026
    US, містэр амерыканскі Коп, вам таксама трэба дапамога зразумець, што
    1) вы не ў ЗША і не ў джунглях Амазонкі - размова пра Лагойск;
    2) убачыць, як таму неадэкватнаму дзіваку "усе павінны" :
    - ня мець сабак;
    - мець дзяцей;
    - іначай пахнуць;
    - не нарадзіцца гомікам;
    - ня жыць ў краіне NATO. (ён за санкцыі?) ))
    І гэта толькі паводле кароткага артыкула.

    Яшчэ раю вам зладзіць тэст на адэкватнасць: паспрабуйце на беларускай мове купіць хлеба ў таго мошчнага геапалітыка. Лайтовым фінішам для вас будзе клеймо агентуры NATO.
  • гаспадар на сваёй гаспадарцы, а па-за брамай публічная прастора
    06.01.2026
    Сам сабе гаспадар , дрэнна прачыталі: публічная аферта па змоўчанні з'яўляецца прапановай для неабмежаванага кола пакупнікоў. Ён не можа прасоўваць такое абмежаванне.
  • Сам сабе гаспадар
    06.01.2026
    гаспадар на сваёй гаспадарцы, а па-за брамай публічная прастора, і што, што для неабмежаванага кола пакупнікоў?
    Алкаголь і табак таксама выстаўляюцца для неабмежаванага кола пакупнікоў. Але калі вы падлетак, вам ніхто яго не прадасць. Такія ўмовы продажу: для пакупнікоў пэўнага ўзросту не прадаем.
  • Фу, дрэнны гаспадар, фу!
    07.01.2026
    Сам сабе гаспадар , Гэтае абмежаванне сыходзіць не ад прадаўца, так што аргумент міма касы.
  • Найперш не галасі!
    07.01.2026
    Сам сабе гаспадар , выдумляеце.
    Самі заўважаеце дзе схібілі? Алкаголь і тытунь не выстаўляюцца для неабмежаванага кола.
    Продаж алгаголю і тытуню ад пачатку рэгуляваны.
    Хлеб не тытунь.
  • Сам сабе гаспадар
    07.01.2026
    Найперш не галасі! , Алкаголь і тытунь, асабліва алкаголь, ВЫСТАЎЛЯЮЦЦА для неабмежаванага кола. Усе крамы пад завязку забітыя алкаголем. Палова плошчы адведзеная пад алкаголь. Дзеці ходзяць паміж бутэлькамі. Ніхто іх не абмяжоўвае - хадзі, глядзі, бяры ў рукі, кладзі ў карзіну.
  • Спадар
    06.01.2026
    А гаспадару "Умкі" інфармацыя дайшла???;))))
  • Ахаха
    06.01.2026
    Спадар, а было б смешна, калі б прапаганда дадумалася Луку да гэтага Дзядзі Мішы адправіць)))
  • Яму
    06.01.2026
    Спадар, яму няма калі гэтым займацца - ён падымаецца з пеўнямі...
  • Пан Януш
    06.01.2026
    Согласен частично с мужиком. У собак больше прав чем у людей. Кому хочет тому продает. В чем проблема то? Я кошатников не люблю и кошек совсем ...
  • Якуб
    06.01.2026
    Пан Януш , ну дык чалавек без сэрца зусім любіць не можа. Што дзівіцца.
  • Пан Януш
    06.01.2026
    Якуб, если бы у тебя под подъездом и в подъезде 30 штук испорожнялись и соседи их кормили сомневаюсь что ты бы их любил. В ЖКХ приходилось звонить их уничтожали … месяц и опять кодла. Под колесами машин, на двигателе сидели … деже вспоминать не хочу фу просто
  • Учу складывать 2+2
    07.01.2026
    Пан Януш, у тебя не возникало никогда мысли, откуда берутся бездомные животные? Давай дам подсказку. Если люди перестанут выкидывать животных, ставших "ненужными", то и бездомных животных знатно поубавится. Но проще же винить животных, а не тупых людей.
  • Несабачнік
    07.01.2026
    Учу складывать 2+2, бяздомныя жывёлы, якіх выкідаюць на вуліцу, бяруцца ад аматараў жывёлаў, сабачнікаў і кашатнікаў, якія спачатку бяруць сабе дамоў жывёлаў, а потым іх выкідаюць на вуліцу.
    Яшчэ аматары жывёлаў любяць рубіць жывёлам хвасты і адразаць яйцы.

    А я жывёлаў дома не трымаю, на вуліцу не выкідаю, хвасты не рэжу, яйцы не ампутую і не прымушаю сядзець у хаце і не хадзіць у туалет па поўдні. Я лічу ўсё гэта здзекам з жывой істоты.

    Лічу, што я, лешп стаўлюся да жывёлаў, чым аматары жывёлаў, бо не мучаю іх.
  • Solidarnosc
    06.01.2026
    Я солидарен с пекарем. Терпеть немогу собачников и их шавок на веревках, да еще одетых в какие-то тряпки.
  • Doctor
    06.01.2026
    Как показывают исследования заведение собак кошек для развлечения это показатель нехватки человеческих эммоций. Серьезная психологическая проблема. Есть она не только у одиноких людей но и семейных. Люди пытаются компенсировать животным то что недополучают от семьи общества и партнера. Факт.
  • Пациенту
    07.01.2026
    Doctor , Это не факт, а твое желаемое, которое ты выдаешь за действительное. Никаких серьезных научных исследований на данную тематику не проводилось.
  • Tut
    06.01.2026
    Тут, звычайна, дыскрымінацыя ды распальванне варожасці, але ў існуючай "ватнай" дыктатуры трэба проста не купляць у яго нічога і абыходзіць бокам.
  • Нешта картына свету "ватная"
    06.01.2026
    Tut, так вы зараз тут ўсе і распісалі ў тэрмінах "ватнай дыктатуры". Можа яшчэ "экстрэмізм" таксама прыпішаце?
  • Doctor
    06.01.2026
    "Але аднойчы той пабачыў, як кліент з дзіцём корміць хлебам качак, і сказаў, што пасля такога больш ніколі не прадасць яму свой хлеб."
    ----
    Кормить диких животных человеческой едой категорически запрещено. Вы губите природу. Неужели не понятно?
  • Ес ит из
    06.01.2026
    Doctor , ну теоретически от бездрожжевого хлеба ничего уткам быть не должно. Но в целом да, лучше таким не заниматься
  • Doctor
    06.01.2026
    Ес ит из, Тут даже дело не в теории. Дикая природа не может есть искуственно приготовленную пищу. Это вредно для здоровья, приводит к тому что животные начинают болеть новыми заболеваниями. Нарушается естественный баланс количества зверей и птиц. Человеку кажется что он помогает белочкам и зайчикам, а на самом деле он вредит.
  • не тэарэтык
    07.01.2026
    Ес ит из, тэарэтычна ці не, але гэта залежыць не ад дражджэй, бо пры тэмпературы выпякання, як вядома, дрожджы гінуць. А вось птушкі гінуць ад высокай кіслотнасці хлеба.
  • Умка
    06.01.2026
    Мой папа за лгбт получается?
  • Нефанатка
    06.01.2026
    "Возмущается он и тем, что люди превратились в «лакеев собак»"
    Знаю тут одного колхозника - лакея, так он своего шпица мало того, что с собой везде тягает, так даже на стол садит. Только что в попу публично не чмокает. Вот же ж дурачок, да, Дядя Миша?
  • А вы думалі так проста?
    06.01.2026
    Нефанатка, Умка нюхае ці ёсць "навічок". Калі пакаштуе і жывая, то значыць есці можна.
  • BOB
    06.01.2026
    Гэта не "дзядзя Міша", а дурань з дурняў...
  • Знаем, знаем
    06.01.2026
    Покупали хлеб у этого персонажа. Хлеб отвратительный.
  • Выйсце ёсць
    06.01.2026
    Знаем, знаем, не падабаецца бяздрожжавы хлеб? Купляйце ў гіпермаркетах, якія належаць лукашэнкаўскім алігархам дражжавы хлеб.
  • Знаем, знаем
    06.01.2026
    Выйсце ёсць , совет свой себе посоветуйте. Мы как-нибудь сами разберёмся, у кого хлеб покупать.
  • Выйсце ёсць
    06.01.2026
    Знаем, знаем, дык і мы ведаем, што купляеце ў Еўраоптах прыкарытных.
  • Знаем-знаем
    06.01.2026
    Выйсце ёсць, а этот фанат лукашенки и войны чем лучше евроопта?
  • Выйсце ёсць
    07.01.2026
    Знаем-знаем, нічым. Але на гаспадароў Еўраоптаў і іншых прыкарытных Машэнскіх ніхто накідвацца не будзе. Усе будуць купляць у іх і плаціць ім грошыкі.
  • О
    06.01.2026
    Кокобай на фото выглядит менее ухоженным, чем корги
  • ваван
    06.01.2026
    дядя миша - просто ТИПИЧНЫЙ беларус-хатаскрайник-ябацька. А не вот это вот все - читатели НН... Он опора режима, на нем и держится вся РБ,
  • Эмігрантам, якія вернуцца ў Беларусь
    07.01.2026
    ваван, просто ТИПИЧНЫЙ беларус-хатаскрайник-ябацька, так і ёсць.
    А эмігранты, калі вернуцца ў Беларусь, будуць купляць у такіх хлеб, карыстацца іх паслугамі і вынікамі іх працы: чыстымі вуліцамі, крамамі, кафэшкамі, паслугамі ЖКХ.
    Ніхто не адмовіцца.
    Я нашаму дворніку заўсёды кажу дзякуй. Можа ён і ябцька, а можа і не. Не хачу распытваць. Чыста ў пад'ездзе і дзякуй яму.
  • 3% у міня
    06.01.2026
    Чыво вы, чэлавек імеет прынцыпы. Сабака - палезнае жывотнае, дамашнее. А ва всём вінавата невежэства чэлавечэскае.
  • Паўлюк
    06.01.2026
    ніколі і задарма не вазьму хлеб з "руssкай печки" 👎

    Сабакі тут не пры чым
  • Х
    06.01.2026
    Я сам сабачнік. Але прынцыпы капіталізма і свабоды шаную. Таму як бы тут не цкавалі мужыка, ён мае права выбіраць каму прадаваць, а каму не. Рыначак вырашыць. Асабіста я хлеб бы ў яго не браў.
  • Несабачнік
    06.01.2026
    Х, ну хоць адзін адэкватны сабачнік у чаце.
  • ...
    06.01.2026
    Х, гэта не прынцып свабоды, а парушэнне правоў пакупнікоў. Калі не на чорным кірмашы гандлюеш, паважай закон і роўнасць.
  • Просто замечательно
    06.01.2026
    А мужик с яйцами, так хозяина Умки ещё никто не тролил!
  • Разуменне і эмпатыя
    06.01.2026
    А чаму ён павінен глядзець, як абясцэньваецца труд яго жонкі і спечаны рукамі хлеб выкідаецца на корм жывёлам?
    Яго сям'я хоча, каб хлеб елі людзі.
    А сабакам ва ўсе часы аддавалі тое, што людзям не трэба.
    Я яго разумею.
    Уявіце, што вы жонцы на заказ замовілі торт з кветкамі з крэму. Дзве гадзіны абмяркоўвалі упрыгожванне торта, каб ёй спадабалася. Прынеслі дадому.
    А яна ўзяла і кінула яго на пол сабаку.

    Што б вы адчулі? Вось гэтае самае адчувае і ён.
  • ...
    06.01.2026
    Разуменне і эмпатыя, калі хлеб прададзены - гэта ўжо не яго хлеб. І яго не павінна турбаваць, што з хлебам робіцца. Як можа абясцэніць тое, за што ўжо заплаціў? Відавочная нездаровая рэўнасць да сваёй працы.
  • Я выбачаюся
    06.01.2026
    Разуменне і эмпатыя, якая розніца, што пакупнік робіць з тым, што набыў? Ён аплаціў працу, пакрыў выдаткі іншага чалавека - на гэтым усё
  • Разуменне і эмпатыя
    07.01.2026
    Я выбачаюся, паспрабуйце сказаць такое сваёй жонцы, што вы ёй аддалі свой заробак і цяпер маеце права выкідаць вячэру, якую яна вам прыгатавала, ў сметніцу, на яе вачах.
  • ...
    07.01.2026
    Разуменне і эмпатыя, у вашей сям'і гандлёвыя адносіны паміж мужам і жонкай? Спачуваю...
  • Разуменне і эмпатыя
    06.01.2026
    А яшчэ ўявіце сабе, што ён прыязджае ў вёску і бачыць гэтых хворых, дрэнна апранутых старых жанчын, адзінокіх, у даўно не рамантаваных хатах, без зубоў, якія дзеснамі таўкуць вараную бульбу з агарода.

    А потым бачыць у горадзе іх расфуфыраных унучак і ўнукаў, якія купляюць дарагіх сабак і кормяць іх імпартным кормам, мясам. Расчэсваюць, апранаюць у сабачую стылёвую адзёжу.

    А родная бабця сядзіць адна, нячосаная, нямытая, бо на вуліцы мароз і хата астывае хутка, толькі дровы падкладвай у печ, каб не памерці ад холаду ноччу. І ўжо няма сіл вады з калодзежа прынесці, каб памыцца. Сілы толькі каб сагрэцца.
  • Я выбачаюся
    06.01.2026
    Разуменне і эмпатыя, А з чаго вы ўзялі, што ён кудысьці ездзіць? Кнігі пішыце, калі фантазіі зашмат
  • Цікава
    07.01.2026
    Божачкі, сколькі такіх дзядзей мішау лазя па нашай радзіме. А мы тут дэмакратыя, вольнасць. Эх пайшоў я у жабку
  • КГК
    07.01.2026
    Нарушение правил торговли.
    О чём тут ещё говорить?
    Больных на голову много, но это не нарушение, это жизнь
  • Парада для кгк
    07.01.2026
    КГК, ідзі пашукай парушэнні правілаў гандлю у прыкарытных гандлёвых цэнтрах. Кішка танка?
  • Імя
    07.01.2026
    Мішаня можа й паехаў дахам, але тое, што ягоны бізнэс не накрыўся тазам ў першы ж тыдзень, кажа, што разам з ім дахам паехала і ўсё грамадства (калі такое слова можна ўжываць да тутэйшага насельніцтва).
  • КГК
    07.01.2026
    Імя, Мішаня дужа папарацаваў, пакуль "аславіўся", не перакладвайце з хворай галавы на здаровую
  • Найперш не галасі!
    07.01.2026
    Імя, увогуле плюсую. Калісьці так і будзе.
    Але мусім памятаць і з гэтым далей жыць - нашае грамадства з часоў Полацкага княства было грамадствам поліэтнічным, мульцікультуральным, шматканфесійным ды ў выніку шматмоўным. У выніку талерантным.
    Так і надалей будзе, нашая задача толькі аднавіць і пільнаваць бяспечны баланс, а не сённяшняе катастрафічнае "вот это вот всё".
  • Спокойно
    07.01.2026
    Імя, у мишани есть все шансы похоронить свой бизнес - и он, очевидно, начал это понимать. Посты-то свои хамские начал удалять)))
  • Парада для кгк
    07.01.2026
    КГК, КГК няхай займаецца адловам карупцыянераў у Драздах. А не дзядзькамі, якія дома хлеб людзям пякуць.
  • Home
    07.01.2026
    Найперш не галасі! , нашае грамадства з часоў Полацкага княства было грамадствам поліэтнічным, мульцікультуральным, шматканфесійным ды ў выніку шматмоўным.
    -------------
    Забыл добавить : толерантное к геям и ЛГБТQ+ коммюнити.
  • Найперш не галасі!
    07.01.2026
    Home, не забыў.
    Калі вам так пячэ пра беларускую талерантнасць да геяў, то можаце і самі заўважыць, што беларускае грамадства талерантнае да геяў чалавекаў, талерантнае да іхняе прыватнасці.
    Але непрымае ЛГБТ- "кам'юніці" ў антуражы дэманстрацыі, тым больш сада-маза.

    У традыцыйнай беларускай культуры (гэта тэрмін) тэма сэксу, жарсці, юрлівасці, чалавечай рэпрадукцыі згадваецца падкрэсленна недэманстратыўна, без апублікавання псрушэння прыватнасці асобы і без натуралізму як мэты і важкпга мастацкпга сродку.
    У музыцы, літаратуры, скульптуры, фальклоры ролю сэксу за норму раскрывать ў фармаце чалавечага пачуцця.
    У старажытнай індыйскай культуры вобраз Прамаці выяўлены скульптурамі голага жаночага цела з рассунутымі нагамі і дэманстратыўна раскрытай вагінай. У тамтэйшых каставых прыгнечаных грамадствах і Камасутра з'явілася не выпадкова, а як спосаб самарэалізацыі асобы.
    У беларускай культуры і беларускім грамадстве натуралістычнае апублічванне прыватнага сэксуальнага досведу заўжды было "мовэтон".
  • Найперш не галасі!
    07.01.2026
    Спокойно, невядома яшчэ чый там бізнес - той, якая ля печы завіхаецца і даглядае аграсядзібу, ці таго, хто цэлымі днямі змагаецца з NATO ля багажніка аўто.
    Элементарна сямейнікі маглі ўмяшацца, бо напэўна ж ведаюць свайго героя.
  • SK
    07.01.2026
    Найперш не галасі! , такі і аўто ў яго чамусці зусім няскрэпнае, і пэўна ён ведае, што ў яго куміра сабака лазіць па стале.
  • агрессивное большинство
    07.01.2026
    калі ён жыве ў Белоруссии, то навошта вам рэкламаваць -замежніка- і -пагранічніка-(мед.) ?
  • Не рускi славянскi сабака
    07.01.2026
    Не судзіце, каб не былі суджаныя.
    Бо якім судом судзіце, такім будзеце суджаны, і якою меркаю мераеце, гэткаю і вам адмераюць.
  • Брыда
    07.01.2026
    То хай сам шрызе свае сухары, пачвара нялюдская

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць