Комментарии к статье

Качиньский: Украина не вступит в ЕС, если не изменит свой курс

  • Партнэры
    04.07.2026
    Дзяніс Качынскі зусім берагі паблытаў?
  • Biela Rus'
    04.07.2026
    калі Ўкраіна не ўступіць у Эўрапейскі Зьвяз, то "Варшавское генералъ-губернаторство" уступіць у Эўразійскі (у лепшым прыпадку)
  • Litwin
    04.07.2026
    Biela Rus', у альтэрнатыўнай рэальнасці шмат сцэнароў, але ў рэальнасці так, што Беларусь пад Расіяй, Польшча, Літва, Латвія незалежныя, бо зрабілі правільны выбар у 1990-я, а Украіна змагаецца за незалежнасць, бо надта позна прачнулася ў плане расейскага курсу.
  • Szerszy kontekst
    04.07.2026
    Ці Украінская праўда напісала, што пра гэта казалі таксама прадстаўнікі сённяшняга ўрада?
  • 0101
    04.07.2026
    Грошы? Калі русскія танкі будуць на вуліцах Варшавы, то не трэба будзе фінансаваць украінскую армію. Будзяце фінансаваць оркаў. Украіна плаціць жыццямі сваіх грамадзян.
  • адказ фантазёру
    04.07.2026
    0101, расейскія танкі на вуліцах Беларусі, а не Польшчы.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    0101, пакуль што расейскія танкі на тэрыторыі Украіны і Беларусі, а Польшча незалежная, і фактычна і эканамічна
  • Бывший политзэк
    04.07.2026
    не такі, як ёсць, асабліва эканамічна LOL
    З нямецкімі коштамі і мізернымі польскімі зарплатамі.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Бывший политзэк, бедныя, як яны там выжываюць 🤦🏻‍♂️😂 мусіць з голаду пухнуць
  • Такі як ёсць
    04.07.2026
    не такі, як ёсць, але ж гэта факт, што польскія заробкі меней нямецкіх у два разы, глядзіце дадзеныя статыстыкі па ЕС.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Такі як ёсць, я мо сакрэт нейкі вам адкрыю, але ў Польшчы цэтлікі зусім не нямецкія))
  • Lenin stoi na Białorusi, a nie w Polsce i Ukrainie
    04.07.2026
    Месца на каментар пра беларускіх экспертаў ад польска-украінскіх адносін, гістарычнай памяці, нацыянальнай ідэнтычнасці ды дзяржбудаўніцтва.
  • Biela Rus'
    04.07.2026
    Lenin stoi na Białorusi, a nie w Polsce i Ukrainie ,
    затое ад вельмі клясных і файных экспэртаў суседніх краін мы пачулі, што бітва пад Воршай - гэта перамога польска-ўкраінска-летувіскага войска.
  • Ft
    04.07.2026
    Biela Rus', Як і тое што пад Грунвальдам нібы не было тагачасных беларускіх харугваў. Што і паўстанне Каліноўскага адбывалася без ўдзелу беларусаў. Як і Францыска Скарына есць Францыскус Скарынус, не Леў Сапега, а Левус Сапегус і гд.
    Амаль да таго што не маем права на сваю ўласную Пагоню бо гэта іх Вітутас.
    А любы хто лічыць інакш, хто кажа што ВКЛ есць агульная краіна розных народаў, дзе і дзеячы з тагачаснай Беларусі ўнеслі свой уклад, ў тую ж хвіліну атрымлівае абвінавачванне ў літвінізму.
  • Felix
    04.07.2026
    Biela Rus', ты еще б первобытнообщинную эпоху вспомнил кто там за кого воевал. Достали с выяснением отношений 500-летней давности
  • Гжэчны літвін
    04.07.2026
    Ft, пад Грунвальдам былі літоўскія харугвы. Літвін Каліноўскі звяртаўся да літвінаў, узначальваў выканаўчы аддзел Літвы, і змагаўся за адраджэнне й незалежнасць Літвы. Скарына вызначаў сябе літвінам.

    Калі ласка, калі хоць у адным летапісу знойдзеце, што пад Грунвальдам былі беларускія харугвы, альбо хто-небудзь з паўстанцаў 1864 году, зваў сябе беларусам, то Вашае імя будзе з сярод выбітных гісторыкаў, разам з тымі, хто прыдумаў Кіеўскаю Русь, ды што русскія нас вызвалілі ад паноў Літвы й Польшчы.
  • Litwo, Ojczyzno moja
    04.07.2026
    [Рэд. выдалена]
  • М1
    04.07.2026
    Гжэчны літвін, пароль паўстанцаў
    Каго любіш?
    Беларусь.
    То ўзаемна.
    Дарэчы расейскі цар ў 1840-м годзе забараніў назву Беларусь, а наш народ называцца беларусамі.
    Што датычыцца того што ў ранейшы час беларусаў называлі літвінамі і беларусы самі сябе так называлі і ў метрыкі сябе так запісвалі і краіна такую назву мела пытанняў няма.
    Як і няма пытанняў што поўная назва княства Вялікае Княства Літоўскае, Рускае, Жаймоцкае і іншых зямель. Дзе быў і народ тагачаснай Літвы, народ тагачаснай Русі, народ тагачаснай Жаймоці, а так сама іншыя землі і народы.
    І тое што назва Беларусь да нашай краіны прыйшла пасля не аднімае і не змяншае нашай гісторыі, ў тым ліку пад час ВКЛ.
  • Кастусь Каліноўскі, сын зямлі Літоўскай
    04.07.2026
    М1, той, хто ўзгадвае гэты неіснуючы "пароль", альбо дурань, альбо маскоўскі правакатар.
    Гэтую лухту сорамна ўзгадваць любому больш менш адукавнаму чалавеку. Гэты "пароль" ніколі не існаваў. Гэтае маскоўская лухта ўзгадваецца толькі у пратаколе дапросу здрадніка Вітольда Парфіянавіча і больш НІДЗЕ!
    Запішыце нарэшце, каб больш не жыць у МАНЕ.
  • М1
    04.07.2026
    А яшчэ ў нас было Полацкае княства. Ўзяслаў Чарадзей і гэта было задоўга да з'яўлення ВКЛ. Нашмат раней чым ўзнікла мацква і маскавіты скралі назву Русь, а потым сябе прысвоілі тытул і Белай Русі які ім не належыць і ніколі не належыў.
  • факт
    04.07.2026
    Было б дзіўна, калі б Качыньскі ці іншы польскі палітык не бараніў інтарэсы сваёй дзяржавы. Гэта ж толькі ў беларусі, ад лукашыстаў ад невероятных, нармальна бараніць расейскія.
  • Факт #2
    04.07.2026
    факт , а калі беларус бараніць польскія інтарэсы, то чым ён лепей за лукашыстаў ды невероятных, для якіх нармальна бараніць расейскія інтарэсы?
  • М
    04.07.2026
    факт , Гэта толькі ў Беларусі нармалёва для "патриота" пісаць назву свае краіны малой літарай.
  • Янка
    04.07.2026
    факт , Качынскі бароніць не польскія нацыянальныя інтарэсы, а кан'юнктурныя інтарэсы палітычнай сілы PiS. Дзеля гэтага ен "забываецца" аб тым, што галоўнай абаронцай польскіх нацыянальных інтарэсаў зараз з'яўляюцца ЗСУ, а Ўкраіна пад час супрацьстаяння з агульным ворагам - Расейскай Імперыяй, заплаціла крывёю дастаткова, каб дастаткова залагодзіць сумныя старонкі польска-ўкраінскага мінулага, у якім Рэч Паспалітая таксама не выглядала чымсці белым і пухнатым.
  • Мураўёў
    04.07.2026
    М, слушна, трэба вялікімі літарамі пісаць БЕЛАЯ РУСЬ.
  • Пан
    04.07.2026
    М, у храналагічным парадку, на выбар: Літва, у выніку акупацыі падзеленая на Літоўскую і Белорусская губерніі ў складзе Расейскай імперыі, Паўночна- заходні край, ССРБ са сталіцаю ў Смаленску, ЛітБел, БССР, Рэспубліка Беларусь.
    Што выбіраеце: час калі мы былі незалежнаю дзяржаваю с літоўскай "Пагоняй" і першаю канстытуцыяй на мове тытульнай нацыі, ці калі пелі "мы белоруссы з братняю руссю"?
  • Дальнабачнасць
    04.07.2026
    Усяго толькі назваў падраздзяленне, а столькі праблем. Папулізм дорага абыходзіцца Зяленскаму
  • іронія
    04.07.2026
    Дальнабачнасць, гэта праўда. Мала таго, у гэтай сітуацыі смешна, што менавіта ён стварыў праблему з УПА, ён як украінец жыдоўскага паходжання, раней русіфікаваны, а цяпер украінізаваны, сярод якія культ УПА быў варожы, не тое, што ў західнай.
  • дапаўненне
    04.07.2026
    Каб мала свядомыя ў польскай палітыцы беларусы зразумелі, Качыньскага левыя гадамі абзывалі русафобам, нешта як у Беларусі Пазняка, бо ў плане стаўлення да Расіі яны мелі жалезную пазіцыю. Расія - вораг.
  • пытанне
    04.07.2026
    Чаму ўкраінцы не могуць проста выбачыцца за Валынскую разню і адначасова заявіць, што яны славяць герояй УПА, але не злачынцаў?
  • таксама пытанне
    04.07.2026
    пытанне , а чаму палякі не могуць зрабіць тое ж самае са сваёй АК у гонар якой паназывалі розныч тапонімы?
  • Ян
    04.07.2026
    пытанне , так ужо выбачаліся ўкраінцы на ўзроні вышэйшых палітыкаў, пагугліце, а вось палякі не, хоць іх армія краёва, яе атрады і вайсковыя, таксама здзяйснялі злачынствы як супраць украінцаў, так і беларусаў дарэчы.
  • Dzen
    04.07.2026
    Нарвегiю ,Швейцарыю,палкай не загонiшь у Эуразвяз.
    Брытанii удалося уцячы с гэтага звязу.
    А вось такiя "найбагатейшыя и найбеспячейшыя" краины, як Малдова ,Грузия,Украiна ,Албанiя итп,збiраюца увайсцi у Эурaзвяз.
    Цiкавы будзе гэты звяз.
  • Iмч
    05.07.2026
    Dzen, и поэтому они туда оч сильно хотят назад. Виноваты ес, [Рэд. Выдалена], Зеленский, упа м все подряд. Только не популизм со всех сторон

    [Зрэдагавана]
  • гіст.
    04.07.2026
    Ян, такое адчуванне, што вы ўвогуле не ведаеце пра што пішаце. Напрыклад у Польшчы даўно ІПН прызнаў злачынствам забойства пару дзясяткаў камунізуючых праваслаўных беларусаў на Падляшшы, гаворка пра Бурага. Адначасова Украіна не хоча прызнаць злачынствам забойства 100 тыс. жыхароў, пераважна палякаў, але таксама саміх украінцаў, з рук УПА.

    Бачыце розніцу?
  • Ян
    04.07.2026
    гіст. , вы спачатку хоць пагугліце перад тым як пісаць хлусню. Буры знішчаў звычайныя беларускія, праваслаўныя вёскі, якія да камуны не мелі ніякага дачынення.
  • гіст.
    04.07.2026
    Ян, вось тут і розніца, што "пагугліце" ці выпадковыя артыкулікі, а хто чытае навуковыя працы.
  • Віталь
    04.07.2026
    Як толькі Польшча спыніць выхваленне АК - Украіна падумае пра УПА
  • Заходнік
    04.07.2026
    Віталь , выдатны каментар, які паказвае ўплыў савецкай камуністычнай прапаганды на беларусаў, якія нават самі не ведаюць, колькі саміх беларусаў было ў АК і не бачаць істотнай розніцы паміж АК ці УПА.

    Капіпаст пра Бурага зусім непараўнальны з генацыдам на Валыні, такая заўвага наперад.
  • Cd
    04.07.2026
    Заходнік , Колькасць ахвяр гэтай трагедыі, якую называюць даследчыкі, моцна адрозніваецца. Пры тым са значнай недаацэнкай колькасці ўкраінскіх ахвяр.
    Пры гэтым калі называюць масавыя забойствы грамадзянскага польскага насельніцтва этнічнымі чысткамі, генацыдам, масавыя забойствы украінскага насельніцтва называюць «дзеянні ў адказ».
    Забойствы ўкраінскага насельніцтва павінны ацэньвацца па тых жа крытэрыях, што і забойствы польскага насельніцтва.
    Калі кажам пра генацыд палякаў, то трэ казаць і пра генацыд украінцаў.
    Резалюцыі аб генацыдзе палякаў належыць дапоўніць і пра генацыд украінцаў.
    ***
    Антыпольскія дзеянні АУН і УПА нельга назваць генацыдам, паколькі генацыд ажыццяўляецца дзяржавай, а АУН і УПА не з'яўлялісь дзяржаўнымі структурамі якой-небудзь дзяржавы. Масавая гібель еўрапейскіх каланістаў падчас вельмі жорсткіх антыкаланіяльных войнаў народаў Азіі і Афрыкі не кваліфікуецца як генацыд у міжнародным праве.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Cd, чаму вы так упарта называеце разню трагедыяй? Змясціць фокус з актараў на ахвяр не атрымаецца, як і прыплесці бязглуздзіцу наконт дзяржаў. Генацыд — гэта дзеянні, учыненыя з намерам знішчыць, цалкам або часткова, нейкую нацыянальную, этнічную, расавую ці рэлігійную групу як такую.
  • цэнтравы
    04.07.2026
    не такі, як ёсць, Да няўжо? АК ў акт месці забіла 10 тысяч мірных украінцаў. Калі тваіх дзяцей забіў маньяк, то гэта не дае табе права ісці і забіваць дзяцей маньяка, бо ты сам становішся маньякам. АК здейсніла генацыд супраць украінскага насельніцтва, але аб гэтым маўчок. Лічбу ў 100 тысяч ахвяр першым агучыла сталінская НКВД (а сённяшнее ФСБ гэта паўтарае) і польскія правыя і па сёння карыстаюцца гэтым нквэдэшнымі лічбамі, хоць сучасныя польскія гсіторыкі знізілі колькасць ахвар да 30 тысяч. І што цікава, як некалі НКВД, як сёння ФСБ, а з імі і польскія правыя ўсе яны маўчаць пра 10 тысяч забітых украінцаў Арміяй Краёвай. Ніводнай згадкі ў гісторыі пра разню з боку АК, хоць і ў адместку, што не здымае з іх зланчынства генацыду ўжо украінскага народу.
  • Ft Ed
    04.07.2026
    Пакуль ідзе вайна Украіну не прымуць ў Эўразьвяз нават тады калі Украіна на 100% будзе адпавядаць ўсім патрэбам.
    Пасля вайны Украіна, як краіна пераможца, пойдзе ў Эўразьвяз не залежна ад таго што думаюць сенняшнія папулісісты ў Польшчы.
  • Моднае слова
    04.07.2026
    Ft Ed, папулісты гэта тыя, якія нам не падабаюцца, ці ўсё ж такі гэта іншы тэрмін?
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Ft Ed, што вы ведаеце пра ўступленне ў ЕЗ? Крыху больш, чым нічога?)))
  • Іншы
    04.07.2026
    Моднае слова , калі карацей, то папуліст гэта балабол.
    Антыукраінская рыторыка на фоне вайны з Масковіяй выглядае як меньш не разумна.
  • VW
    04.07.2026
    Украіна была есць і будзе. А што будзе са PiS ў голасе Эўразьвязу праз год ці два ніхто не ведае.
  • Беларус
    04.07.2026
    Неяк пофіг на польшчу ды польскае трызненне. Палякі думаюць што яны пуп зямлі ці цэнтр ЕС. Там у іх яўны дысананс, яны пужаюць што не будуць прымаць Украінк ў ЕС, а той самы час як сярод палякаў усё часцей гучаць галасы супраць ЕС.
  • Іранічна
    04.07.2026
    Беларус, смешна чытаць, што беларусу пофіг на Польшчу ды "польскае трызненне", асабліва з улікам колькі беларусаў знайшло сваё месца ў Польшчы.
  • Шпак
    04.07.2026
    Беларус, напісаў чарговы бедарус з Польшчы. А з Летувы яны пішуць , што іх крыўдзяць летувусы, прымушаючы вучыць іх мову.
  • Гаспадар
    04.07.2026
    Іранічна , белыя русскія няўдзячны народзец. Яны дагэтуль не падзякавалі сваім старэйшым братам з Масковіі, за ўтворанаю Белорусскую губернію і што назвалі іх белоруссамі.
  • Код
    04.07.2026
    Іранічна , я прывёў свой уласны прыклад. Калі вам так смешна ды іранічна з таго, што ў Польшчы мяне паслалі толькі з-за таго што я з украінцамі раўмаўлялі сваімі мовамі, то гэта паказвае ваш узровень.
  • Беларус
    04.07.2026
    Шпак, вы лепей прачытайце яшчэ раз мой каментар і напішыце штосьці рэлевантнае тэме.
  • цэнтравы
    04.07.2026
    Самыя пакрыўджаныя, гэта расейцы і палякі. Тыя, хто стагоддзямі дзялілі Украіну паміж сабою. Як бачым бЕндеровцы сталі аб'яднальным чынннікам сённяшнега крывавага расейскага рэжыму і польскіх (і не толькі польскіх) правых. Хто як не Качынскі і Пуцін ведаюць пра культ Бандэры і бандэраўскую ідэалогію, якая сёння пануе ва Украіне.
  • Люстэрка
    04.07.2026
    цэнтравы, ага, ага, яшчэ напішы, што Польшча і Расія адно і тое самае. Простанародны папулізм беларускага мужыка, які сам не бачыць, куды завёў сваю хатачку-рэспублічку.
  • цэнтравы
    04.07.2026
    Люстэрка , Пуцін пачынаў вайну супраць Украіны аргументам "бЕндеровцы" ва уладзе. Качыньскі фактычна паўтарае тэзісы Пуціна і распачынае сваю вайну супраць Украіны. Ўсе правыя супраць Украіны і пры гэтым ўсе правыя былі запэцканыя ў сувязях з Пуціным, пачынаючы з Ліпэніхі. Падтрымліваеш правых - падтрымліваеш Пуціна.
  • Літвін
    04.07.2026
    Усё слушна. Тым, хто славіць забойцаў дзяцей і жанчын, няма месца сярод народаў Эўропы! Дзікае поле іх радзіма.
  • Пра камсамольцаў
    04.07.2026
    Літвін , таму беларусы тут масава бароняць забойцаў з УПА, таксама як бароняць савецкіх камуністычных забойцаў.
  • Ivy$! _5
    04.07.2026
    ЗША перадалі Польшчы дадзеныя што Масковія рыхтуе акт агрэсіі супраць Польшчы. Магчыма атака на інфраструктуру Польшчы. Магчыма ўварванне ўзброеных баявікоў у Польшчу.
    Што робіць Польшча?
    Разборкі з Украінай наконт украінскай нацыянальна-вызваленчай барадзьбы супраць каланізатараў і прыгнету 90 гадовай даўніны і мінулых стагоддзяў.
    ЗША кажуць Польшчы.
    - Ўжо заўтра на вас паляцяць расейскія дроны. Магчымы чалавечыя ахвяры і буйныя страты.
    Польшча ў адказ.
    - Украіна не пойдзе ў ЭЗ бо ў нас свае бачанне што было 100 гадоў таму.
    ***
    Ўкраіна сення адзіная гарантыя для Польшчы што расейскія дроны і самалёты не заляцяць ў Польшчу з боку Украіны.
    Належыць падзякаваць за гэта Украіне і яе гераічнаму народу, а не тыкаць нож ў спіну Украіне.
  • Адказ пана дурному мужыку
    04.07.2026
    Ivy$! _5, ах тыя палякі, ух, не тое, што беларусы і іх Беларусь, якая зусім не тыкнула нож у спіну Украіне, праўда?
  • Шпак
    04.07.2026
    Адказ пана дурному мужыку , вучыць дурня, толькі сапсаваць. Калі нехта не разумее,што і колькі Польшча зрабіла для украінцаў, колькі іх знайшло прытулак у Польшчы, то марна тлумачыць.
    Тутака іх меркаванне цалкам супадае з маскалямі, якія ў часы голаду, у часы вайны атрымлівалі дапамогу ад ЗША і Англіі, але ніякай падзякі ад маскалей не дачакаліся.
    Браты па няўдзячнасці і не толькі.
  • Gay
    04.07.2026
    Адказ пана дурному мужыку , Беларусь пад падвоенай акупацыяй. Злачынны рэжым Лукашэнкі па сваёй сутнасці антыбеларускі рэжым, як і антыукраінскі і антыпольскі, як антычалавечы навогул.
    Пану было б на карысць зразумець гэтыя элементарныя рэчы.
  • Экономист
    04.07.2026
    Шпак, а в какую сумму вы оцениваете свою жизнь? Украинцы отдают свои жизни чтобы в вашей Польше не было россии и ее русского мира.
  • Шпак
    04.07.2026
    [Рэд. выдалена]
  • Пум Пум
    04.07.2026
    Тое ж самае можна сказаць пра армію краёву
  • гісторык
    04.07.2026
    Пум Пум , прывядзіце доказ, дзе Армія Краёвая здзейсніла генацыднае злачынства(!) забіваючы каля 100 000(!) асоб. Або чарговае абы ляпнуць.

    Увогуле, чулі колькі было беларусаў у АК?
  • Dr's
    04.07.2026
    Пум Пум , як і пра Пілсудскага. Але ўсе ж існуе істотная розніца. Бандэра, Шуневіч і гд не былі грамадзянамі Украіны. УПА і АУН не ствараліся украінскай дзяржавай і не праводзіла палітыку Украінскай дзяржавы.
    Вінаваціць сення Ўкраіну за УПА ўсяроўна што вінаваціць ЗША за дзейнасць іх дзеячаў пад час вайны за незалежнасць. Вінаваціць Індыю за яе нацыянальна-вызваленчую барадзьбу. Вінаваціць аўганцаў, аўганскіх маджахедаў за тое што яны не схіліліся перад брытанскімі ці савецкімі каланізатарамі ці акупантамі. Вінаваціць любыя іншыя народы якія паднімалі паўстанні супраць катанізатараў, каланіяльнага прыгнету, супраць акупантаў.
    ****
    Ўспамінаючы ахвяр трагедыі. Часта мірных, ні ў чым не вінаватых людзей. На вялікі жаль не жадаем прызнаць і таго што гэтых ахвяр магло б і ня быць. Ці было б значна меньш калі б не адмаўлялі народам другой Рэчы Паспалітай ў іх праве як меньш на самую шырокую нацыянальную аўтаномію. Мець ўласную нацыянальную годнасць, асвету, школу, рэлігію, роўныя правы.
    Ўпэўнены што і сення магла б заставацца і першая Рэч Паспалітая калі б ў ей кіравала асвета з розумам, з роўнасцю да правоў і свабод іншых народаў, а не вузкі шавянізм асобных дзеячаў і груп.
    Нагадаю што залатое стагоддзе ВКЛ адбылося менавіта дзякуючы асвеце і адраджэнню. Рэфармацыі. З'яўлення шырокіх груп кальвіністаў. Прызнанне ўсіх разнастайных рэлігій і зняцця абмежаванняў на дзяржаўныя пасады ў залежнасці ад той ці іншай рэлігіі. Ўсе гэта было згорнута пад час контррэфармацыі. Дзейнасць контрэфарматараў давяла Рэч Паспалітую да заняпаду.
    На тыя ж граблі наступілі і дзеячы Другой Рэчы Паспалітай. Пад польска-украінскія адносіны паклалі дынаміт і падняслі фіціль разлічваючы што не выбухне. Нажаль адбылося інакш. Нажаль загінула шмат людзей. Нажаль паміж ўкраінскім і польскім народам застаецца гэта ўзаемная боль.
  • таксама
    04.07.2026
    гісторык , а дзе вашыя доказы пра 100 тысяч? Былі даследванні, у тым ліку з удзелам польскіх груп, што лічба ў 100 ахвяр завышана, таму многія пазначаюць каля 30тысяч. Што вядома таксама шмат. Але вы чамусьці да гэтуль выкарыстоўваецце польскія нац. наратывы пра 100т. Чаму тады не пішаце пра 10 тысяч забітых украінцаў ад рук АК?
  • Навагрудскі округ
    04.07.2026
    таксама, 10 тысяч забітых украінцаў ад рук АК? Гэта пракуратура тав. Шведа так напісала? Здаецца нават камуністы нечага такога не прыдумалі.
  • таксама
    04.07.2026
    я так і не пабачыў вашых доказаў, толькі пустыя словы.
  • Pavel
    04.07.2026
    Гіены блін, на каленях павінны стаяць перад украінцамі. У такі цяжкі час яны тут пагражаюць яшчэ.
  • ой
    04.07.2026
    Pavel, гучыць як каментар пра беларусаў.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Pavel, у такі цяжкі час для каго? Для палякаў? Так і для іх цяжкі, але цяпер маскалі не іх краіну захопліваюць, і не палякі залежаць ад грошай ЕЗ, як для эканомікі так і для ўзбраення
  • Pavel
    04.07.2026
    не такі, як ёсць, цяжкі час для Украіны. І так, я згодны што не толькі палякі, а ўся Еўропа павінна дапамагаць украінцам, без усякіх умоў.
  • не такі, як ёсць
    04.07.2026
    Pavel, у гэтым свеце ніхто нікому не павінны. Як і украінцы, якія ніколі і нікому не дапамагалі. ЕЗ трэба нізенька пакланіцца за тое, што яны пяты год краіну на сябе цягнуць
  • Код
    04.07.2026
    Так гэта і ё сапраўны, не прыхаваны, твар польскай палітыкі. Я шмат дзе бываў, вандраваў і жыў, амаль паўсотню краін аб’ехаў, і толькі ў Польшчы пачуў у свой бок абразлівы выраз “валіць на Украіну” толькі за тое, што я з украінцамі размаўляў беларускай а яны ўкраінскай.
  • Карэспандэнт Мост
    04.07.2026
    Код, так, так, а кожны дзень у Польшчы палякі ядуць беларусаў на сняданак. Толькі ў Польшчы, таму беларусы-масахісты там масава тут жывуць.
  • Код
    04.07.2026
    Ваш каментар нагадвае тэкст пяцігадовых дзяцей, якім няма чаго адказаць па сутнасці, таму яны пішуць нешта недарэчнае.
  • Ё
    04.07.2026
    З гэтай філіпікі Качынскага можна зразумець, што адрасаванае яно не ўкраінцам і ЕС, а ўнутранай аўдыторыі і галоўнаму канкурэнту на выбарах - Дональду Туску. Тут спроба Качынскага выбудаваць ланцужок: Украіна прытрымліваецца бандэраўскай ідэалогіі - Туск не бачыць у гэтым праблемы і падтрымлівае Украіну ва ўступленні ў ЕС - значыць Туск падтрымлівае бандэраўскую ідэалогію, а мы - не. Туск кепскі, а мы харошыя. Падтрымлівайце нас. Карацей, перадвыбарчыя баталіі. Сціхнуць, як гісторыя з зернем.
  • Я
    04.07.2026
    Ё, нібы так, але спецыфіка ў тым, пра што беларусы не могуць даведацца з гэтага артыкула, што ў гэтым плане Туск, Качыньскі і ўвогуле польскі палітыкі згодныя.
  • Ё
    04.07.2026
    Я, Туск асудзіў дзеянні Наўроцкага.
  • Гісторык
    04.07.2026
    Чытаючы тут многія каментары, чарговы раз зарысоўваецца карціна, якая паказвае, што беларусы не толькі не ведаюць сваёй гісторыі, але таксама гісторыі суседзяў. Тым не менш першыя выдаваць суды, амаль тройкавыя, што адпавядала б духу БССР-РБ.
  • Ян
    04.07.2026
    Гісторык , Калі вы сапраўды гісторык, то павінны ведаць, што найперш трэба сваю гісторыю ведаць, а не гісторую ў трактоўцы суседзяў, якую яны ствараюць для абслугоўвання сваіх палітычных мэтаў ды нацыянальных інтарэсаў.
  • djptv
    04.07.2026
    Похоже Украину пытаются денацифицировать все кому не лень. И это все при президенте-еврее! А может просто захотелось "вернуть" Малопольшу (Львов с Тернополем), как кому то новороссию?
  • Гісторык
    04.07.2026
    [Рэд. выдалена]
  • ЦЫРК НА ДРОЦЕ
    04.07.2026
    Беларусы, самы прарасейскі і русіфікавыаны народ у Еўропе, пішуць тут, што калі палякі не пагодзяцца на ўсе, што хочуць украінцы, у Польшчы будуць расейскія танкі, хаця тыя якраз у Беларусі, дзяржаве беларусаў. Гаворка пра расейскія танкі, якія нападаюць на Украіну, якая яшчэ нядаўна была амаль таксама прарасейская як Беларусь і цяпер за гэта плаціць вялікую цану.
  • Мах
    04.07.2026
    ЦЫРК НА ДРОЦЕ, здаецца не Украіна выстаўляе патрабаванні да Польшчы, а наадварот.
    Не Украіна хоча нешта ад Польшчы, а наадварот.
  • Мудрасць простага народа
    04.07.2026
    Ну якія дурныя гэтыя палякі і ўкраінцы, сварацца, замест як самыя разумныя на свеце беларусы проста махнуць рукой на сваю гісторыю і прадацца Расіі за танны газ.
  • John
    04.07.2026
    Все правильно, Хорваты в свое время тоже строили свою национальную политику на режиме Усташи, но захотелось в ЕС и пришло менять взгляды. Как видно на плюс хорватам
  • Джо
    04.07.2026
    John, а как тогда Польшу взяли в ЕС с их взглядами?
  • Johb
    05.07.2026
    Джо, у поляков в отличие от украинцев не было амбиций по созданию своих дивизий СС (привет от дивизии СС Галичина), так что отправдыаться нету от чего
  • Беларус
    04.07.2026
    Грамчэй пра Бандэру звіздзяць толькі крамлёўскія на сваіх маскоўскіх балотах!
  • Нейкі бот
    04.07.2026
    Так цалуе палякаў, што аж брыдка. Не абараняю ўкраінцаў, яны няхай з палякамі самі разбіраюцца. Мне цікавіць чаго так мясцовыя боты ўзбудзіліся? Вас ўэусе роўна выпруць адусюль.
  • Каментатар
    04.07.2026
    Нейкі бот, здаецца, тут якраз нейкі, або нейкія так цалуюць украінцаў, што ажно смешна, асабліва з улікам як палякі, а як украінцы ставяцца да беларусаў.
  • Iмч
    05.07.2026
    Нейкі бот, ход Зеленского возможен в том, что сикунов вернуть домой. Он уверен в технологическом преимуществе. А люди нужны
  • Ян
    04.07.2026
    Каментатар, а як рускія ставяцца? Калі вы ўжо ўзгадалі ўсіх суседзяў, то варта ўзгадаць і імперскае стаўлення расіян.
  • Отец Засандалин
    04.07.2026
    Ужос ужос.
  • Найперш не галасі!
    04.07.2026
    А што пачнецца, калі мы нарэшце дастанем з нябыту Вітушку, і Барыса Рагулю, і Васіля Рагулю...)) вай-вай!

    Увогуле, Качыньскі нагадаў мне рускага Мядзведзева, які сваімі... экстравагантнымі заявамі стараецца нагадваць пра сябе.
    У 2 Сусветнай ваявалі ўсе супраць ўсіх. Ужо варта было б спыніць тую вайну, проста спыніць і ўсё. Трэба думаць як даць рады новай.
  • Не беларус з Беларусі
    05.07.2026
    Чытаючы каментары пра АК прыходзіць думка, што беларусы заслужылі на савок, якія маюць.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць