Кто он был в этом Сымбольбае? Скорее радовой сотрудник "куда пошлют", иначе такую бы пургу не нес. Это обыкновенный приспособленец и все. А нива рада радеханька тиражировать бред этого типа...
Зигмунд
28.03.2024
[Рэд. выдалена]
FF
28.03.2024
Шт, гэта мог напісаць толькі «невероятный», які вылез з нары ў 2020 годзе. А Герман адміністраваў «Маю краіну Беларусь» – найбуйнейшы з паблікаў, якія прасоўвалі беларушчыну
Аўгуст з-пад Відзаў
28.03.2024
Шт, лухта тут толькі ваш каментар. А ў хлопца цалкам адэкватная пазіцыя
политзек
29.03.2024
Шт, а сам-то ты кто?
политзек
29.03.2024
Все верно говорит. У каждого в жизни свой путь.
И если какие-то имбецилы отказывают тебе в праве называться беларусом - плевать на них с высокой колокольни. не надо с дегенератами ни о чем спорить. пусть хоть бешеной пеной у рта своего изойдут.
No
28.03.2024
Зигмунд, ну дык батрач на маскоускага барына, у чым справа? Кайданкi i ланцугi рабам блiжэй
Пепел Клааса
28.03.2024
FF,значит так администравау, что теперь во все это не верит и прогнулся под обстоятельства. Обычно такие заползают в теплый угол и молчок, но видно не тот случай... Такие, как он становятся легкой добычей гэбни. К сожалению это попутчик, который сошел на следующей остановке.
FF
28.03.2024
Пепел Клааса, а гэта тут да чаго?
«Невероятный» напісаў, што Герман быў у Symbal.by шэраговым супрацоўнікам «куды пашлюць». Я напісаў, што ён адміністраваў паблік з некалькімі сотнямі тысячаў падпісантаў. Вось і ўсё
Аугуст 2020
28.03.2024
Аўгуст з-пад Відзаў,у вас, батенька, есть указание: закрепить брюзжание означенного типа на обществе. Все ваши потуги видно не вооруженным глазом... Это тебе не самолет сажать.)
Мне сорамна
28.03.2024
Зараз Паша і іншыя за кратамі, а яму ў Партугаліі не так сказалі нешта. Ганьба. Хаця, іх рада так сама ганьба. Вернемся, пане Глебу, і будем зноў на сваей старонцы. Не кажыце, лайно.
Пошел вон, негодяй
28.03.2024
[Рэд. выдалена]
Той-сёй
28.03.2024
Рабі шчыра, а не шчыра - не рабі. Залатыя словы
Ёсік
28.03.2024
У кожнага свой выбар, няма яго за што са сьвету зжываць. Адно пытаньне - адмова ад беларушчыны, гэта ўсё па-расейску, ці па-партугальску?
Жарт
28.03.2024
Аб чым гэта? Ну з'ехаў і з' ехаў. Яго жыццё. Даволі тыповы кейс. Гэта ж не секта. Як пісаў Навумчык, з 500 эмігрантаў толькі 1 далучаўся да беларускага жыцця за межамі.
Беларус
28.03.2024
Добро пожаловать в ряды нормальных людей. Вы там в своих внутренних реальностях совсем забродили. Оглянитесь вокруг! Мир прекрасен и удивителен :) Вроде взрослые дяди, а рассуждения как у подростков: "Я рэпер, слушаю рэп!", "А я панк, слушаю панк!", "А я беларус, слухаю беларускае. Хто не такі як мы той і не беларус!". Я вот беларус, делаю что хочу. Потому что свободен.
No
28.03.2024
Беларус, накой вам беларускае, манкурты. Таму Лука i пануе рабамi
Пытаннечка
28.03.2024
Беларус, толькі як даведацца, што ты беларус? Можа не?
Што і трэба было даказаць
28.03.2024
Цікава, што падтрымалі яго ў асноўным расейскамоўныя
Kotya
28.03.2024
Я так поняла из всей статьи, что быть беларусом это прошлое? А может еще и стыдно? Так я слушаю и бел музыку и иностранную. Или когда слушаешь еще и что-то другое уже не беларус?
Радыёглядач
28.03.2024
Складана уявіць сабе напрыклад жаўнера Азову, які скажа: я многа зрабіў для украіншчыны, далей еб...сь самі. Які ж сорам...
Аўгуст з-пад Відзаў
28.03.2024
Радыёглядач , эм, як бы ёсць такія ўкраінскія жаўнеры і з імі выходзілі інтэрв'ю. Вылязайце са сваёй бурбалцы
nie biełarus
28.03.2024
Raniej było hobbi - biełarus. Ciapier hobbi - hramadzianin svietu.
Кабо Вербе
28.03.2024
Всё правильно, поддерживаю
mp
28.03.2024
Варта памятаць, што манкуртызм не заўсёды "працуе" у расейскі бок.
Андрей
28.03.2024
Молодец. Родители правильно воспитали и живешь по совести. А как человек изнутри КС могу сказать, что там полно лоббистов (вольных или невольных) лукашенко и людей которые сделали борьбу с ним профессией. И методы, которые они озвучивают и есть лукашизм, как явление. Уверен, что когда Беларусь расправит свои крылья - вы будете один из тех людей, которые будут гордиться этим и помогать расти дальше нашей стране.
Отвечаю
28.03.2024
Андрей, не правильно так рассуждать, если человек нашёл себя в профессии борьбы с Лукашенко это успех. Можно только порадоваться за него. Другое дело если ты не пришей кобыле хвост и вообще как говорится не нужон не вашим ни нашим, это совсем другая ситуация. Человек явно не чувствует отклик от своей работы, я не понимаю вообще в чём тут проблема. У него нет выбора.
Горваль
28.03.2024
Понимаю. Я лично отмылся от белорусского национализма раз и навсегда. Стало легче жить и дышать.
Да уж
28.03.2024
Горваль, о, ботов оперативно подогнали))
Янка
28.03.2024
Горваль,что, неужели вы тоже столкнулись с цинизмом европейцев, а также с нашими местнями, которые тебя проклятиями обсыпают, если ты ненароком сказал что ты не за бчб, не за кз, а просто за себя? )))
qwerty
28.03.2024
Горваль, не ведаю, ці ўдасца вам адмыцца ад расейскага шавінізма, хаця, відаць не будзеце спрабаваць.
Горваль
28.03.2024
Янка, я просто осознал всю никчемность этой идеологии и убогость того культурного суррогата, который выдаётся некоторыми за настоящую национальную культуры. Ну и скинул с себя коросту фобий, сопровождающих эту, так называемую, национальную культуру.
Боту
28.03.2024
Горваль, не забудзь закусіць пасля культурнага не нацыянальнага суботніка.
Горваль
28.03.2024
qwerty, а интернационализм взамен шовинизмов не подойдёт? Конечно, свою, родную русскую культуру ценю и уважаю.
Руслан
28.03.2024
Горваль, А в этой вашей "родной русской" культуре мало суррогата? А сегодня вдобавок к нему - и российского шовинизма.
Горваль
28.03.2024
Руслан, в русской культуре широкое поле взглядов, идей в отличие от.... Если это не твоя культура, то задумайся о проблемах своей, где тупой местечковый национализм гнобит и шельмует всё, что не вписывается в его узкие рамки.
Мечык
28.03.2024
Што табе адказаць, хлопча....Даруй, канешне, але адразу бачна, што псіхічна ты не здаровы. Чаму? Таму што ў такім узросце чалавек мае ўстойлівую псіхіку. Што табе парадзіць....Больш чытай і не змагайся з галасамі. Беларусь гэта ж не толькі ты адзіны.
бабруйчанін
28.03.2024
Мечык, Дакладна трапна...ЧьТо эмма что панкі что брсм что " казакі разбойнікі" ?? Сталеюць зараз да 40?? Але Беларусь яго ні адпусціць..
Аўгуст з-пад Відзаў
28.03.2024
Мечык, якуюсь вы бздуру напісалі...
Мечык
28.03.2024
Аўгуст з-пад Відзаў, бздуры ў твайго сіпатага, ідзі пасмакчы ў яго. Лухуіст.
Віталь
28.03.2024
Звычайны барыга-кан'юктуршчык, які зарабляў на беларушчыне, калі гэта было мэйнстрымам і прыносіла прыбытак. Бізнэс стаў нерэнтабельным - да пабачэння, Беларусь!
Тут, як кажуць: памёр Максім - ну й хер з ім.
Лёлік з-пад Лімасола
28.03.2024
окай) што тут яшчэ сказаць нешта хлопцу прыпякло
Вася
28.03.2024
Молодец! Во-первых цинизм европейцев, алчность и беспринципность. Во-вторых, сами борцы-либералы это пожалуй худшие люди, с которыми можно встретиться за рубежом, никакой демократией там не пахнет даже, мнение может быть только что в РБ плохо или тебя облают. Когда говоришь про то, что никто меня так в РБ не грабил как сейчас грабит меня Польша - тебя только что, не избивают, но проклинают на чём свет стоит
Do widzenia
28.03.2024
Вася, przecież was Rosjan nikt w Polsce na siłę nie trzyma.
Ганьба
28.03.2024
Вася, Так і запішам - метадычка "цинизм европейцев" :)
ром
30.03.2024
[Рэд. выдалена]
Цікавыя факты
28.03.2024
Ганьба, гэта ўжо трэцці каментар тут пад артыкулам з аднолькавымі наратывам пра "цинизм европейцев", і ўсё, дарэчы па-расейску))
Космонавт
28.03.2024
Полностью поддерживаю! На словах все стальные и монолитные, все всё знают и... никто ничего не добился. Главная катастрофа, которая случилась со страной после 2020 - это разочарование. Потому что поставив на кон всю свою жизнь и всё, что тебе было дорого - потом очень сложно смириться с таким нелепым проигрышем. Собственно, поэтому я и оборвал все связи со знакомыми и друзьями. У них до сих пор всё как вчера, всем всё равно что у других настал конец света. В 2020 я в последний раз подписался за народ, который до сих пор так нихера и не понял чего он хочет и кто он в этом мире.
No
28.03.2024
Космонавт, ты артыкул хоць чытау?
Гэты неафiт адмовiуся ад беларушчыны, i стау звычайным лукпшэнаускiм бедарусам. Вэлкам назад у Матрыцу
Рэчаіснасьць
28.03.2024
Космонавт, падобна па твайму каменту што ты проста падпісаўся за халопаў рашкі, а яны не ацанілі, яны такія
Влад
30.03.2024
Космонавт, Вы праы. Страна в которой никто не вышел на забастовку после убийства Бондаренко - обречена!
Ян
28.03.2024
Молодец не стоит возвращаться в это болото, нормальным людям тут делать нечего. И дело не в режиме, а в колхозе в головах людей.
Ну так
28.03.2024
колхоз в головах у тех кто говорит о колхозе
Максим Дизайнер
29.03.2024
Ян,
Подписываюсь под словами про рЭжЫм. В Беларуси много хороших людей. Но они задыхаются в толпе колхозных и пролетарских барыг с проблемами в голове, которые без винтовки не решить.
Зазвездился
28.03.2024
Теперь только интервью Дудю осталось дать.
лыцар
28.03.2024
Пагуляўся ў адну ролевую гульню, цяпер знойдзе якую іншую. Даволі распаўсюджаная з'ява. Але чуйка моцная ў хлопца - іншым блогерам ваенным экспертам у прыклад.
бабруйчанін
28.03.2024
лыцар, Дакладна ))) ..У 19 годзе да пачатку 2020 " прыкольна было" беларусам быць)) С дзеукамі спаткацца..Зараз буду.." разчараваным" вандрауніком
Вадзім
28.03.2024
Прывітанне табе хлопец ад змагара з 1995га. Хэйтараў хапала ва ўсе часы, у гэтым сэнсе час заўсёды аднолькавы. Цалкам з табой згодзен, асабліва пра муры ў галовах. Як вызвалім Беларусь - запрашаю ў госьці 😉
No
28.03.2024
Шо тут казаць... чалавек настрою. На такiх немагчыма палажыцца. Ну любi Лiсабон, а потым Габон. Паiграуся з беларушчынай, бывае... значыць быу несчырым. Бывай!
Так
28.03.2024
Якая не надта адрозніваецца ад дзеючай улады — толькі іншыя колеры, а прынцыпы тыя ж самыя.
Шмат хто пачаў цікавіцца толькі ў 2020-м. Некаторыя змагары (я нармальна стаўлюся да гэтага слова) абураліся імі.
На жаль, у многіх беларусаў ёсць абмежаванасць у першую чаргу ў галовах, нам будавалі сцены ў галаве і мы працягваем іх будаваць сабе ды іншым.
Гэта і ёсць праблема, што ў большасці беларусаў далей руская сцяна ў галовах. Тут крыніца шматлікіх праблем.
Алег
28.03.2024
Хочу высказать свое мнение. Например по переписи 2009 года 25% населения Беларуси сказало что использует мову в качестве языка коммуникации дома. Я минчанин в 3 поколении и слышал как по белорусский разговаривают 2 раза. Один раз встретил Светлану Алексиевич на камаровке которая разговаривала по белорусский по телефону. Не удобно было прерывать,что бы поздороваться. Отсюда я делаю вывод что 25% населения скорее декларирую готовность говорить по белорусский, чем говорят. Я считаю вот для этих людей надо создать условия для перехода на мову. Это и фильмы по белорусский и каверы белорусскоязычные,пресса а так же бесплатные курсы белорусского. Вот когда на улице каждый четвертый будет говорить на мове, тогда белорусскому языку не будет угрожать исчезновение. Просто оппозиция пытается реализовать две противоречивые концепции. Построить демократию и одновременно белорузисировать общество. Но если большинство не хотят говорить по белорусский то при демократии они будут голосовать за лукашенко 2.0 и мы придем к тому с чего начали. А если люди захотят говорить по белорусский то зачем белорусизация? Создавайте возможности. Бесплатные курсы,белорусскоязычная пресса,сервисы с фильмами по белорусский и каверами американских групп.
Так
28.03.2024
Алег, "на мову" - гэта тое самае, што ў вашай расейскай "на язык".
No
28.03.2024
Алег, беларусау не пыталi калi прымусам русiфiкавалi. Так можа зрабiць наадварот, беларусiзаваць. Толькi не прыкрывайцеся дэмакратыяй. Рэч iдзе пра iснванне нацыi. А яно знiкне калi не зрабiць рашучых крокау
user
28.03.2024
Алег, меркаванне большасцi, у данным выпадку жаданне цi нежаданне вучыць мову, фармуе дзяржава. Дастаткова каб дзяржава перастала вылiваць бруд на ўсе беларускае. А прымушаць нiхто нiкаго не будзе - гэта вiдавочная хлусня.
Пачатак
28.03.2024
Алег, для пачатку варта каб у мянтоўцы дубінай не мяслі за тое што на вуліцы размаўляеш па беларуску. Такая рызыка ёсць і была раней. Мянты пры гэтым самі часта гавораць з акцэнтам ці на трасянцы, асабліва па райцэнтрах.
Тут ідзе устаноўка цэнтральнай улады, якая бачыць у беларусах ворагаў. Гэта пытанне не да апазіцыі. Легальна ў Беларусі нават птушак ахоўваць зараз нельга па ўласнай ініцыятыве.
Сівы
28.03.2024
Алег, так і было ў 90-х гадах мінулага стагоддзя. Быў шанец беларусізацыі і людзі і паасобку і цэлымі фірмамі, рознымі структурамі, міністэрствамі пераходзілі на мову, пераводзілі справаводства, дакументацыю. З міністэрстваў першымі перавялі справаводства мінкультуры ды мус. Багата праграмаў распрацоўвалася для школв. На вуліцах мова станавілася маркерпм інтэлігентнасці, адзнакай прыстойнага чалавека. А колькі мерапрыемстваў "опэнэйр" ладзіў Фонд культуры, людзі самі ладзілі сабе і Каляды, Купалле... Людзі былі шчодрыя на здаровыя ініцыятывы. Коснасць бюракратычная канешне была, як жа іначай, але калі і быў ціск на чыноўніка, то гэта быў мяккі ціск ад нізу. Ну так было, гэта факт. Тарашкевіца ішла цяжка ў шырокія масы, а з больш звыклай наркамаўкай стратэгічных праблем не было, дынаміка была дадатнай.
Сівы
28.03.2024
Падобна, што Беларусь была толькі чарговай вандроўкай адвечнага валацугі.
Як жа задзяўбло гэтае ныццё
28.03.2024
Алег, хто вам мусіць бясплатна нешта зрабіць, інфантыл вы рускамірны?
Хочаце жыць вольна - станавіцеся беларусам, выграбайце з рабства лапкамі штодзённа ды цягніце астатніх. А жадаеце надалей сядзець у русском міре - тады лапкі складзіце і чакайце далучэння да рашкі і павесткі на вайну з Украінай.
Быццам нехта збіраецца вас, нікчэмы, на вяроўцы зацягваць у нармальнае жыццё. Каму вы здаліся, народ дамбаса?
Алег
28.03.2024
No , ну тогда надо строить не демократию. Есть пкк . Устройте государственный переворот и устройте белорусизацию. Суть в том что при демократии это невозможно.
Pavel
28.03.2024
Нейкае падлеткавае ныццё мы прачыталі. Ніхто не перашкаджае адначасова слухаць Pink Floyd і NRM ці любіць дранікі ды паэлью.
Фигуровский
28.03.2024
Pavel, Pink Floyd и NRM. Одно с другим рядом не стояло.
тыповы
28.03.2024
невераятны
Не, серьёзно
28.03.2024
Дело не в колхозе, а в том что ты не нужен этой стране и обществу, ни внутри ни зарубежом. Ну подумайте сами, если ты не нужен просто, не важно по какой причине, какой выбор ещё остаётся?
Шчыры беларус
28.03.2024
Цалкам адэкватная пазіцыя. Чалавек не адрокся беларушчыны па-факце(бо ён застаецца беларусам унутры), проста адключыўся ад беларускай павестцы, і гэта нармальна. Варта сабе даваць адпачыць ад усяго. Асабліва калі згубіў "Радзіму"(то бок ня можаш вярнуцца) і апынуўся за мяжой. Так працуе абарончая псіхіка. Хлопец цалкам шчыры, адэкватны.
Гелена
28.03.2024
Во народ, накінуліся… Годны хлопец, адчапіцеся. Каб усе былі такія шчырыя. Поспехаў ва ўсім!
Мыш
28.03.2024
Дзякуй, хлопча, за ўсё, што вы рабілі, калі гэта не было мэйнстрымам. Шчыра зычу шчасця табе ў Партугаліі ці там, куда закіне лёс
No
28.03.2024
Мыш, дзякуйце Белавусу, якi за кратамi, а не неафiту з ветрам у галаве
Satan
28.03.2024
Чот какие-то русские щи у него в голове. Музыку приплел... я с децтва себя не ограничиваю и слушаю прост то, что нравится. Есть и бел исполнители, и укр, и ру, и западные, и корейские, и китайские, и японские... Ссать я хотел на национальность и цвет кожи, если мне нравится музыка. Кстати, Ляпис мне не нра, Михалок хайпожор. Ща в Польше появляются новые беларуские имена, которые делают крутые оригинальные вещи. Им и задонатить рука тянется. А Михалок два раза был с канцем в 2км от дома, но я жопу с дивана не поднял. Что касается сабжа... не вижу проблемы тащемто. Можно и разными культурами интересоваться, и путешествовать, но и про своих не забывать. Зачем себя в чем-то ограничивать и от чего-то отказываться? Крч, нафиг русские щи, борщ мне больше нравится. Он НАСЫЩЕННЕЙ!
Вася
28.03.2024
В комментариях очень хорошо прослеживаются голословные сообщения "свидетелей секты европейского рая". Их можно легко определить по словам "Пошёл вон! Ты бот! Не нравится вали отсюда!" и всё в таком духе. Хорошо наверное жить на пособия, но для тех кто здесь вынужден работать с налогами 50 процентов (с которых вас же евро-пропагандистов и кормят), а вторую часть отдавать алчным "европейцам" за жильё - то уже не всё хорошо. И не надо говорить "жильё это рынок!!". Если это рынок, то пожалуйста не забирайте у меня половину моего дохода.
Не согласен
28.03.2024
Вася, да вы где такое прочитали что проблема в налогах? Мне хоть 80% налоги сделай если я понимаю что есть смысл от моей работы я буду продолжать. Если это кому то нужно. Проблема глубже. Нет запроса. Михалок исчез со сцены по этой же причине. Общество не заинтересовано. Это очевидно. Хорошо что Герман нашел сил и смелости об этом сказать публично. Нет смысла делать то, что людям не нужно. Он высказал точку зрения которую очень многие разделяют.
Андрей
28.03.2024
Вася, в Беларуси ты платишь более 70 % налогов и не ноешь за тяжкое бремя. Да и не стоит аренда 50%. Не фантазируй.
Падаткі
28.03.2024
Вася, а хто вас трымае ў ЕС? Калі не можажаце сабе дазволіць жыццё там, вас жа на ланцугу ніхто там не трымае, мяжа адкрыта ў тым ліку і ў накірунку беларускага раю, дзе наіўныя думаюць, што з іх заробкаў плоцяцца толькі 14%, але не ведаюць што на самай справе каля 45%. То бок с кожнага налічанага вам рубля, у бюджэт ідзе каля 0.45р. Спытайце ў любога эканаміста, бухгалтара ці ў беларускай падатковай.
в
28.03.2024
Чистый пубертат. Сформировавшийся взрослый дядя не будет лезть в интернет чтобы лишний раз прокричать как ему стало наплевать.
Упс
28.03.2024
Беларусь можна павіншаваць - на аднаго дурня меней.
Рагд
28.03.2024
Шмат і не цікава.
Мінак
28.03.2024
Неяк пофіг. Гэта яго выбар, толькі адно зачапіла вока, его чамусьці абурае, што яго рашэнне пачалі абмяркоўваць і праз гэта ён самасцвярджаецца што ён зрбаіў правільны выбар, але ён так і не зразумеў, што людзі пачалі гэта абмяркоўваць толькі таму, што ён пра гэта заявіў публічна. Займацца ціха сваёй справай ці тым што табе падабаецца - не, трэба ж гучна аб гэтым заяаіць. Першы раз пра яго чую, спадзяюся і апошні. Сотні беларусаў пачынаюць цікавіцца беларушчынай, пачынаюць гаманіць па-насску, потым кідаюць, потым зноў, і мало хто аб гэтым піша і красуецца на публіку такімі заявамі. Ці ён думае што ён займаўся беларушчынай выключна дзеля іншых, а не для сябе? Тады гэта яго ўнутраная псіхалагічная праблема, бо наступным крокам можа стае тое, што ён і ад бацькоў сваіх адмовіцца, таксама на нв публіку.
Артем
28.03.2024
Хорошее интервью. Вы выразили то, что многие думают, но вслух не произносят. Удачи вам, Герман.
Эюя
28.03.2024
Вось таму я і цаню хлапцоў за Палка Каліноўскага, бо там сабраліся сапраўдныя патрыёты, а не мыльныя бурбалкі. Надзея на Полк, няхай займаюцца палітыкай, растуць, набываюць досвед і вяртаюцца ў Беларусь, стаўшы нацыянальнай элітай. А ўсялякія "люди земли", для каторых Беларусь - этап у жыцці, гэта не сур'ёзна.
беларус
28.03.2024
Нагадвае паводзіны дзіцяці, які будавай пясочныя замкі, а потэм нешта не спадабалася, запсіхаваў і разбурыў. Беларушчыну нельга прымяраць нібы строй, яна альбо ёсць, альбо няма. І добра бачна, што яна для яго не радное, не прыжылася, таму і кінуў сваю падлеткавую гульню ў беларуса. Шэраговы тутэйшы, які паспрабаваў здабыць нацыянальную ідэнтычнасць, але не далося. Ён не адзін такі, а інакш Беларусь была б зусім іншай. Няма яшэ беларускай нацыі, не сфармавалася. І гэта цяжка зрабіць ў асяроддзі рускага свету, тым больш у Партугаліі.
Точно такой же беларус
28.03.2024
беларус, вы не правы. Это и есть белорусская нация. Она такая. Это человек с боларуской идентичностью.
Ольса
28.03.2024
Прекрасно понимаю этого человека. Не отказываясь от своей идентичности, я не готов поддерживать всё подряд просто по факту землячества. И не стоит замыкаться в своем мирке. Мне уже под 40 лет, есть дети. И у меня уже нету запасных 15-ти лет жизни, чтобы вытягивать земляков в Беларуси из того болота, в котором они сейчас и сами шевелиться не готовы. Когда нам была важна поддержка и мы рисковали, значительная часть людей подумала "ну, пускай там они всё сделают сами вместо нас". И теперь пожинают плоды своей позиции. Три года живу в Европе. Через 3-5 лет у меня будет европейское гражданство, а у моих детей будет будущее и совсем другая жизнь. Я понимаю, что при всём моем хорошем отношении к Беларуси, уже никогда туда не вернусь, закатывать рукава и браться за восстановление страны у меня уже нет ни сил, ни желания. Даже если прямо завтра зачос и его черти все разом исчезнут, а вместо них страну возглавят квалифицированные и демократичные люди, вылазить из ямы страна будет столько же, сколько туда сползала, не меньше. Пока разгребут все эти авгиевы конюшни, мне уже под 60 будет. Строить БАМ и поднимать целину я не готов. Хочу для себя и своей семьи нормальной жизни прямо сейчас, а не когда-нибудь в светлом завтра Новой Беларуси. Слишком долго мы ждали этого завтра, которое может и не наступит в Беларуси при нашей жизни. А жизнь - одна.
Рихтер
28.03.2024
Ольса, какое будущее? Работать на пана и платить коммуналку 300 евро? И молиться чтобы не умереть в приёмном покое больницы? И за каждый неверный шаг или просроченную страховку платить сотни и тысячи евро штрафа?? А ведь дальше здесь будет только хуже. Я не говорю что в РБ хорошо. Но говорить про будущее в Европе - это мягко говоря наивно.
Сколько же вас таких?
28.03.2024
Ольса,
Прекрасно понимаю этого человека.
Диарея у тебя словесная. Смысл всего что ты навоял смотрите какой я умный убежал и теперь буду ивропейцем. В реальной жизни ты из одного рабства перекочевал в другое, может чуть луче тебя кормят, а идеологочески что те что другие комунисты. только вместо ленинских трудов твои детишки будут изучать теорию гендерного равенства и есть сушеных насекомых вместо курицы ради очередного фейка об изменении климата. В итоге вы оба слабые и зависимые от обстоятельств люди неспособные ничего создать. Одно утешение почти все люди такие. Только те кто умнее не бравируют - скора будем иметь ивропейские паспорта. e
Максим Дизайнер
30.03.2024
[Рэд. выдалена]
Tak
29.03.2024
Сколько же вас таких? , kacapy po rosyjsku piszą o Europejczykach, śmiesznie 😆
Радыёглядач
29.03.2024
Сколько же вас таких? , дзякуй вам. Ня ўсё яшчэ згублена ў Беларусі, калі ёсць думаючыя людзі як вы.
Boba
28.03.2024
Он такой наивный мешает национальное с политикой. Совершенно разные вещи. Политики везде одинаковы что в Бларуси что в США что в Польше. Каша в голове.
Улад
28.03.2024
Не падтрымліваю тых, хто зараз шпурляе у Германа каменні. Гэты чалавек шчыра спрабуе разабрацца! Я таксама лічу, што беларусы, па вялікаму рахунку, заслугоўваюць ... некаторай крытыкі :)
Дима
28.03.2024
Герман, ты просто попал в точку. Твоя мысль мейнстрим,это только показывает какой живой и неподдельный интерес это вызывает. Желаю тебе успехов. Ты всё правильно сказал. Я думаю об этом тоже.
Freddy
28.03.2024
А я вот ни на какие импрезы и концерты по за Беларусью не хожу, тусовки не посещаю, а вот на выборах проголосовал бы за политика типа Позняка и никогда бы не голосовал за Тихановскую Бабарыко или Шушкевичей.
«Не бачу сябе ў Беларусі. Ненармальна жыць у мінулым». Былы супрацоўнік Symbal.by агаломшыў прызнаннем
пусть хоть бешеной пеной у рта своего изойдут.
«Невероятный» напісаў, што Герман быў у Symbal.by шэраговым супрацоўнікам «куды пашлюць». Я напісаў, што ён адміністраваў паблік з некалькімі сотнямі тысячаў падпісантаў. Вось і ўсё
Залатыя словы
нешта хлопцу прыпякло
Гэты неафiт адмовiуся ад беларушчыны, i стау звычайным лукпшэнаускiм бедарусам. Вэлкам назад у Матрыцу
Хэйтараў хапала ва ўсе часы, у гэтым сэнсе час заўсёды аднолькавы.
Цалкам з табой згодзен, асабліва пра муры ў галовах.
Як вызвалім Беларусь - запрашаю ў госьці 😉
Бывай!
Гэта і ёсць праблема, што ў большасці беларусаў далей руская сцяна ў галовах. Тут крыніца шматлікіх праблем.
Просто оппозиция пытается реализовать две противоречивые концепции. Построить демократию и одновременно белорузисировать общество. Но если большинство не хотят говорить по белорусский то при демократии они будут голосовать за лукашенко 2.0 и мы придем к тому с чего начали. А если люди захотят говорить по белорусский то зачем белорусизация? Создавайте возможности. Бесплатные курсы,белорусскоязычная пресса,сервисы с фильмами по белорусский и каверами американских групп.
Тут ідзе устаноўка цэнтральнай улады, якая бачыць у беларусах ворагаў. Гэта пытанне не да апазіцыі. Легальна ў Беларусі нават птушак ахоўваць зараз нельга па ўласнай ініцыятыве.
Годны хлопец, адчапіцеся. Каб усе былі такія шчырыя.
Поспехаў ва ўсім!
Хорошо наверное жить на пособия, но для тех кто здесь вынужден работать с налогами 50 процентов (с которых вас же евро-пропагандистов и кормят), а вторую часть отдавать алчным "европейцам" за жильё - то уже не всё хорошо. И не надо говорить "жильё это рынок!!". Если это рынок, то пожалуйста не забирайте у меня половину моего дохода.
Рэдактары, ну ёклмн.