Комментарии к статье

Российские власти собираются до 2030 года присоединить Беларусь — СМИ получили доступ к документу Кремля

  • Макароша так макароша
    21.02.2023
    Макароша жадае захавання расеі....
  • Ннгл
    21.02.2023
    КГБ, Губопики, армия будут рады. На Украине есть кому защищать народ и независимость. В РБ таких людей нет.
  • Гиркинд
    21.02.2023
    Ннгл, готовьтесь к чеченской мафии
  • Mafkees
    21.02.2023
    До 30года в росии наступят лихие 90е,там не до нас будет. Я думаю самые опасные ближайшие год-два,максимум 3.
  • ГПК или ЧВК
    21.02.2023
    Mafkees , все так. Отсюда вопрос (непонятно кому): насколько быстро можно оборудовать белорусско-российскую границу?
  • Mafkees
    21.02.2023
    ГПК или ЧВК, да,это хороший вопрос. Я надеюсь что к тому моменту нам помогут наши украинские братья,имеющий гигантский опыт по противостоянию золотой орде.
  • BLR
    21.02.2023
    Слухайце, так на хвіліначку - яна, Беларусь, ужо акупаваная па факту. Тут стаіць чужынскае войска, яно гойсае як дома, робіць што заўгодна. Спец. службы цалкам працуюць на карысьць Расеі. Эканоміка цалкам завязана на Расею. Падатковая сістэма - Расея. Навучаньне - маскоўскае. Сродкі інфармацыі - Расея. НАРОД СПРЭС РУСКАМОЎНЫ.
    УСЕ ЎЖО АКУПАВАНА І СКОНЧАНА
  • (
    21.02.2023
    хто б сумняваўся (
  • Серега
    21.02.2023
    Я надеюсь, что к тому моменту сама империя развалится на куски. Если б не ядерное оружие, она б уже давно сама распалась бы.
  • 100%
    21.02.2023
    "рабсия и рабсияне"!
  • Олег
    21.02.2023
    Всё это уже давно и всем понятно. Лукашенко весь срок своего правления постепенно готовит Беларусь к поглощению Россией. Именно для этого он в своё время и был поставлен смотрящим за Беларусью от кремлёвской ОПГ. Именно с этой целью он борется с белорусским языком, закрывает белорусские школы, переписывает беларусскую историю, убивает, калечит и сажает в тюрьмы лучших сынов и дочерей Беларуси. Увы, но если Украина проиграет эту войну то поглощения Беларуси не избежать. Вся надежда только на разгром российских войск в Украине.
  • Дополню
    21.02.2023
    Олег, согласен с Вами.
    Только дополню тем, что, пока идёт война в Украине и складывается она не в пользу России, то РФ нужен кастрированный суверенитет Беларуси, чтобы был военный плацдарм и балкон, с которого удобно проводить гибридные операции (бомбёжка беженцами границ ЕС, потоки наркотиков и контрабанды в обе стороны)под чужим флагом (флагом РБ), против соседних стран ЕС и самой Украины, как всем этим, так и прямым, военнным вторжением, так и нанесением ядерных ударов с территории Беларуси, чтобы ответка летела в Минск, а не в Москву и Питер.
    А так да, по факту, мы на 85% в составе России.
    Что на 100% устраивает лукашенко и часть белорусов находящихся в состоянии и на позициях ябатек.
  • "Вся надежда"
    21.02.2023
    Олег, але не на нацыянальую свядомасць беларусаў, правільна? 
    Тады ў мяне для вас кепскія навіны… 
  • Снид
    21.02.2023
    Олег, ну это не совсем правда. Лукашенко ставит целью исключительно укрепление собственной власти. Изначально налаживание отношений с Россией он устраивал исключительно в надежде сцапать кремлёвский престол - чсх почти получилось, но тут появился пыня и нашла коса на камень. Ну а там и были периоды "внутренней" борьбы с российским правительством, а там под шумок и ностальгия по ВКЛ и Речи Посполитой в учебниках появилась, и вывески на беларуском (даже на латинке!), и вообще какие-то намёки на беларусизацию. Разумеется, не потому, что лука большой фанат беларуской культуры, а потому что удобный инструмент в ограничении культурного влияния кремлинов.

    Если он и готовит Беларусь к тому, чтобы кремлины её оттяпали, то неосознанно, играя с пыней в какие-то политические игры и постепенно проигрывая, а не потому что его туда посадили.
  • Украіна мусіць перамагчы, інакш гамон
    21.02.2023
    І таму перамога Ўкраіны проста неабходна
  • Anatol Starkou
    21.02.2023
    Несерьезная публикация.
    Но я не против, чтобы не то что до 2030 закрыть на Беларуси бчб пытанне, а сёлета, пакуль жывыя-здаровыя Лукашэнка і Пуцін. Пры вяртанні Беларусі ў склад Расейскай імперыі будзе спасена белорусская нация и территория нынешней РБ.
  • Дополню
    21.02.2023
    Anatol Starkou, так вы, вопрос бчб, закрыли в 1996 году, если верить вам и лукашенко....
    Или, только в комментариях на НН, да в ахинее, которую несёт путин и лукашенко, но не в жизни ?
  • Вандроўнік
    21.02.2023
    Anatol Starkou, то бок ты сваім жа каментарам прызнаеш, што БЧБ=незалежная Беларусь. Мова ж не пра бчб, а пра Беларусь як незалежную краіну але ты сам усё прызнаў.
  • No
    21.02.2023
    [Рэд. выдалена]
  • American
    21.02.2023
    Anatol Starkou,I hope you will be pushing daisies until then. 
  • Абрыдла
    22.02.2023
    Anatol Starkou,здаецца мне што вы у свае годы так нічога і не зразумелі, альбо грошы за свае каментары атрымліваеце...бог вам суддзя
  • Anatol Starkou
    21.02.2023
    Дополню, Ты не понимаешь, что ты пишешь про 1996 год, і таму каментаваць тваё 
    глупства не збіраюся.
  • Anatol Starkou
    21.02.2023
    Вандроўнік, Пацешны фантазёр.

    Я напісаў аб тым, што такой з'явы, як бел-чырвона-белая Беларусь ў Расейскай імперыі быць не можа, таму што не можа быць ніколі. Хаця б таму, што ў 1944-м, галоўным чынам, Расія вызваліна Беларусь ад нацызму і яго бел-чырвона-белых паплечнікаў-паліцаяў. Вось таму, вяртанне ў склад Расейскай імперыі зачыне бчб тэму.

    Што датычыцца незалежнасці РБ. Гэта міф. Як бчб, так і чз міфы.
    1. Мы, дзякуючы майму пакаленню, якое разваліла СССР, атрымалі безрэсурсную незалежнасць - няма ні людскіх, ні прыродных рэсурсаў, каб быць багатымі, суверэннымі. Дый каб не ваенна-палітычны саюз з РФ, то падчас падзей-2020, беларускай дзяржавы РБ ужо не было б. А заходняя паловы оной, з-за бчб-лых, дасталася б Польшчы (НАТА).

    2. Беларусь менавіта пад крылом Расіі будзе суверэннай і незалежнай. 
    Іншых варыянтаў для беларусаў і беларусак няма.
  • Диагноз
    21.02.2023
    Anatol Starkou, вы ябатька классический....
  • Вандроўнік
    22.02.2023
    Anatol Starkou, вывучы значэнне словаў незалежнасць ды суверэннасць, як у складзе імперыі можна быць незалежнымі?! Вывучы сэнс слова імперыя, а потым ляпай. Няма ніводнага незалежнага народа ў складзе расеі, вунь нават у татар апошнія фармальныя прызнакі і то спужаліся імперцы і аднялі. Незалежнасць гэта не карыстанне танным газам ды нафтай, гэта права размаўляць на сваёй матчынай мове і складаць свае законы на сваёй мове без запытаў у крамля або варшавы, гэта права вызначаць свой курс і права спяваць свае гімны на сваёй мове, гэта права называць вуліцы імёнамі сваіх герояў без запытаў ў рускіх але рабу гэтага не зразумець, рабу як скаціне: трэба толькі пажэрці і хлеў цёплы. Але што я кажу, хіба ябацька здольны зразумець што ёсць воля? Сабака на ланцугу верыць што ен вольны але ваўка не зразумее.
  • Anatol Starkou
    22.02.2023
    Вандроўнік, Спампаваў твой спіч і пакіну яго разам з сваімі тутэйшымі каментамі.
    Ён перасказ усяго мне вядомага бел-чырвона-белага, пачынаючы з 1989 года, калі я ўсунуў нос у бчб справу, тады ў папулісцкую хвалю вакол БНФ "Адраджэнне". 
    З твайго спічу пракаментую толькі пару фраз: 

    "гэта права размаўляць на сваёй матчынай мове".

    Гэта мая маці-каталічка Ядвіга, і ўвесь матчын бок - беларусы-католікі з польскімі імёнамі, на тарашкевіцы размаўлялі? А мая бабулька Леакадзія ў дзяцістве чамусьці чытала мне біблейскія ксёнжкі па-польску. А калі яны, сяляне, пераехалі ў Мінск пасля вайны, то размаўлялі на трасянцы. А я ўжо, калі нарадзіўся ў сталіцы і пайшоў у школу, дзе для майго пакалення не было такой навукі як беларуская мова, размаўляў у быцці на МИНСКОМ РУССКОМ, а не на русском языке. 

    "Пошли тудой", - говорю русскому коллеге по СКБ-3, который из Подмосковья, и старше меня на лет пятнадцать - "Надо говорить: ПОШЛИ ТУДА", - реагирует он - "Ты в своей Москве иди туда, а в Минске мы пойдем тудой", - ответил я в 70-х. 

    Дык якая з гэтых моў матчына? Польская, трасянка, мінская руская ці русский язык?

    "права спяваць свае гімны на сваёй мове"

    Ты які беларускі гімн маеш на ўвазе? Ці не русскую народную пестню "Магутны Божа"?



    https://nashani"
  • Anatol Starkou
    22.02.2023
    НН, дазволь рэдагаванне папярэдняга каментарыя. Трэба чытаць:

    А мая бабулька Леакадзія - іх маці, у дзяцістве чамусьці чытала мне біблейскія ксёнжкі па-польску.

    https://nashaniva.com/310823#startcomments
  • Вандроўнік
    22.02.2023
    Anatol Starkou, у цябе рыторыка раба, я пачынаў размаўляць на мове раскай, вучыўся ў русксй школе бацькі рускамоўныя але я вызначыў для сябе, хто я і што я і якая мая мова, гэтым я і адрозніваюся ад цябе, я не гляджу на зад, я ведаю, хто я і ведаю, што я хачу жыць у незалежнай краіне бо вольныя людзі самі пішуць свае лёсы і толькі рабы азіраюцца на пана! Ты раб з мноствам комплексаў які не можа ці ня хочаш вызначыцца з тым, хто ты і які твой шлях, табе прасцей калі табе нехта загадае, цяпер я цябе разумею але НЕ прымаю!
  • Anatol Starkou
    22.02.2023
    Вандроўнік

    Дык адказы на дзве мае заўвагі будуць, ці й без адказаў разыйдземся?
    Я ад цябе адрозніваюся тым, што магу ставіць пытанні праблеме і шукаць на іх адказы. Напрыклад: 
    Што такое матчына мова? Тарашкевіца? Дык мае бацькі нарадзіліся ў 1927-м, а тарашкевіца прыказала доўга жыць у 1933-м. 
    Беларускі гімн? Які? Той, што напісала руская паэтка?
  • Вандроўнік
    22.02.2023
    Anatol Starkou, на такія базісныя пытанні як мова радзіма, незалежнасць, на такія пытанні вольныя людзі самі даюць адказы, а як ты да сівых валос дажыў і ня вызначыўся то грош табе як асобе цана. Вечна вам ябацькам патрэбен важак каб вамі хтось увесь час кіраваў бо вы бязвольны натоўп.
  • Mqr
    21.02.2023
    Brawo oby Białoruś była sługusem Rosji ! Zasłużyła sobie Białorus na to ..
  • Прэм'ерміністарства
    21.02.2023
    Падаецца, што ў Карпэнтара хвароба(!), Расея галаўнога мозгу... Да зачэм ім в Рассеі эта Беларуссія, этат калхоз і правінцыя ? Каму ана нада, эта гіра на нагах цывілізацыі і прагрэса ?
  • 29 лет все страницы и пункты выполняются
    21.02.2023
    Господи, после появления лукашенко на вершине власти Беларуси, в 1994 году, с первого
    дня его президенства, начало реализовываться всё, что перечислено на 17 страницах
    этого документа.
     Всё есть и выполняется.
    Ведь отрицание белорусского в Беларуси, властью лукашенко, началось с первого дня его
    президенства. Белорусское попало в опалу. В 1996 году запретили Национальный Государ-
    ственный Флаг, Национальный Государственный Герб, заменив их советско-российским
    суррогатом (фамильным флагом лукашенко). Носителей белорусского языка и культуры,
    сначала маргинализировали, загнав в гетто, затем оболгали по гоств и в госпрессе,
    теперь ввели прямой запрет на всё белорусское, зачислив в "экстремистское" в интересах
    России и лукашенко.
     Внутри Беларуси создали условия, для представителей русского мира путина, намного
    болееуютные и блягоприятные, чем для простого белоруса, обеспечив им первенство и
    приоритет на госслужбе, в мвд, в кгб, в мо, в прокуратуре, в судах, в правительстве
    Беларуси в виде обогащения за счёт бюджетных ресурсов и акрьерного роста в ущерб
    Титульной Нации Беларуси и Независимого Государства Беларусь, но в интересах России.
     Теперь "гармонизируют" конституцию лукашенко и законодательство Беларуси переводя
    его на нормы и правила России. Осталось запретить белорусский паспорт, белорусское
    гражданство, белорусский рубль и полностью запретить и убрать названия и слова, где сеть
    корень Беларусь и белорус.
     Что на выходе ?
     На выходе этой работы - огроменные кормушки, для главного ябатьки в Беларуси и его
    высокопоставленных ябатек, там - шоколад и передача шоколада по наследству.
    Рядовым ябатькам и остаткам белорусов - участие в войнах России, окопы Украины,
    окопы России, российский беспредел, отсутствие современной инфраструктуры,
    отсутствие нормальной медецины и образования,деградация науки, культуры,
    развал промышленности, беззащитность перед дурной властью, отсутствие социальной
    защиты, тотальная безграмотность и поповское мракобесие в виде скреп.
  • І тут паўстае лагічнае пытаннечка
    21.02.2023
    29 лет все страницы и пункты выполняются, чаму такога не адбылося, скажам, у Літве? Чаму ва Украіне гэта адбылося толькі часткова?  
  • Оппозиция нулевых за круглым сталом
    21.02.2023
    Белоруссии нада абъединятся с Россией, что бы приидти к демократии. Только так можно избавитса от диктатуры Лукашенка.
  • Болей канкрэтыкі
    21.02.2023
    Оппозиция нулевых за круглым сталом, а хто тое казаў?
  • Авохці
    21.02.2023
    Оппозиция нулевых за круглым сталом, чаму толькі нулявых? Нават ў 20-м "кандыдаты" былі цалкам прарасейскія. 
  • Згодны
    21.02.2023
    Авохці , так, досыць узгадаць Бабарыко, Цапкало ды мудрую мацкву.
  • Авохці
    21.02.2023
    Авохці , ажно смешнае гэтае мінусаванне. 

    Адзін з "кандытатаў" адкрыта здзекваўся над Каліноўскім і Незалежнасцю (чаго нават Лукашэнка да выбараў сабе не дазваляў), а другі -- навогул крымнашавец. Чаму праўда вам гэтак вочы пячэ, панове? 
  • во-ва
    21.02.2023
    і Николай Александрович сможет стать президентом
  • Leo
    21.02.2023
    Беларусы будуць так ці йнакш анексаваныя пры тым узроўні прававой і нацыяналтнай культуры, які яны цяпер маюць. І не абавязкова гэта будзе Расея. Здарыцца якая небудзь рэваншысцкая дыктатура ў Польшчы ці ва Ўкраіне і Беларусь стане самай жаданай і лёгкай мэтай для любога паразіта. Няма суб’ектнасці ў насельніцтва, ня будзе і краіны. Суб’ектнасць выражаецца ў прававым рэчышчы праз волевыяўленні, а беларусы ў гэта ня вераць, гэтага не разумеюць ды і не асабліва хочуць.
  • Раз плануюць, значыць не могуць.
    21.02.2023
    Leo,

    Тое, што гэта прагаворваецца і агучваецца, якраз і сведчыць , што суб'ектнасць ёсць.
    Каб не было гэтай суб'ектнасці, то і размовы не было б, ніхто б'е не бедаваў ў прычыны яе недастатковасці.
    І канешне не ствараліся бы планы анэксіі на дзесяцігоддзі наперад: навошта столькі планаў і так доўга пацець, калі суб'ектеасці ў беларусаў няма ? ))
  • сёурьёзна?
    21.02.2023
    На ўтрыманне акупаваных тэрыторый патрэбны грошы і мазгі. Столькі "чэчэній" рашка не пацяне. Ды і РБ - не Абхазія ва ўсіх сэнсах. кдбшныя дэгенераты могуць фантазіраваць што заўгодна, але рэальнасць ёсць рэальнасць.
  • Мойша
    21.02.2023
    сёурьёзна?, утрымаць такі пасіўны, забіты і знясілены народ не ёсць праблема
  • Снимите розовые очки
    21.02.2023
    сёурьёзна?, Вы наверное далеки от цифр, путинская фашистская россия сейчас ведёт войну против Украины, тратя десятки миллиардов, плюс ее активы заморожены на сотни миллиардов. А вы наивно думаете, что она еще не потянет пару миллиардов? Весь ввп Беларуси составляет порядка 60 миллиардов, но рашисты хотят осуществить ползучую оккупации нашей страны - она уже идёт, и взамен получить все наши предприятия, заводы и 8-9 млн рабов - а это с лихвой перекроет все их расходы и даст ярым имперцам хоть какой-то повод после поражения в Украине. А путинские олигархи уже давно потирают руки и смотрят на наши предприятия-фабрики-заводы, а после оккупации они завладеют ими за бесценок. Почитайте как они действовали в Крыму.
  • не згодны
    21.02.2023
    Снимите розовые очки, Ну дык я паглядзеў. А вы, мабыць, слаба разумееце, што адбываецца. Рабоў на рашке і зараз хапае. Едзьце у Твярскі ці Разанскі рэгіён і паглядзіце вынікі працы гэтых рабоў. Пры гэтым, ні акупаваныя Абхазія, ні "кадыраўшчына" не працуюць у плюс, а толькі смокчуць бюджэт. Дык адкуль возьмуцца грошы ў гэтых страцегаў? Вы лічыце, што пенсійны фонд на рашке ад добрага жыцця замарозілі? Мне так не падаецца. Алігархі зараз увогуле нічога не вырашаюць, бо думаюць у асноўным аб тым, каб не стаць чарговай ахвярай сістэмы, якая сама не разумее, куды рухаецца.
    Што датычыцца Беларусі, то пры магчымасці выехаць за мяжу і наяўнасці інтэрнэта, ніякіх 8 млн рабоў тут не будзе. Вы, як і рашысты, трошкі згубіліся ў часе. Пазмагаемся яшчэ.
  • No
    21.02.2023
    не згодны,
    Пазмагаемся яшчэ.
    -----
    Смешны. Насельніцтва не хоча змагацца з лукашыстамі, а ты думаеш што будуць змагацца з пуціністамі. Не будзе гэтага. Насельніцтву абыякава пад якім сцякагам жыць і працаваць.
  • хтосьці
    21.02.2023
    Да 30-га года, Лукашэнка стане прэзідэнтам Расеі і Расея часткамі ўвойдзе ў састаў Беларусі трыма вобласцямі: Пскоўскай, Смаленскай і Бранскай.
  • не такі як ёсць
    21.02.2023
    Сядзім далей і чакаем, што Украіна нас вызваліць
  • Параска
    21.02.2023
    Бабарыка у сваей перадвыбврчай кампанii яшчэ не дайшоушы да клады ( !?) таксама казау пра рэформу Канстытуцыi ,пра тры дзяржауная мовы рускую беларускую i англiйскую , выпадкова?.
  • Юзік са станцыі Крулеўшчына
    21.02.2023
    Усё ідзе паводле старадаўняга прароцтва, якое зрабіў яшчэ "за польскім часам" Пётра Глаўніцкі. -- Беларусь некалі стане самастойнай краінай, але мы да таго часу не дажывём (яго пакаленне). І гэта будзе нядоўга! Бо выберуць беларусы сабе Цара, а ён прадасць Беларусь чужынцам... Расея разваліцца -- ад яе  застанецца толькі 7 губэрняў, а Масква зарасце крапівай!

    Дарэчы, цытую са свайго ж артыкула, які размечаны быў у папяровай НН яшчэ ў 1996-м.
  • Вперёд и с песней
    21.02.2023
    Тут - всё просто, тут, каждый белорус и ябатька, должны честно ответить на один вопрос, что им даёт вхождение в состав России?
    Современная Россия - образец воровства на всех уровнях, коррупции на всех уровнях, лжи и обмана на всех уровнях, образец того, как надо уничтожать науку, экономику, образец деградации культуры населения, скатывания населения в пьянство, леньтяйство, наркоманию и тотальное воровство с обманом.
    Посмотрите, что происходит на территориях созданных Россией и захваченных Россией - всюду экономический упадок, нищета и деградация с тотальной зависимостью от финансирования из Москвы, которая следит, чтобы эти территории не начали развиваться и процветать. В России разрешено процветать только Москве и Питеру. Меня поражают надежды ябатек и части белорусов на московские зарплаты и московские пенсии. За какие заслуги и шиши перед Россией вас выведут на них ???
    Если это устраивает белоруса и ябатьку, то вперед и с песней.
  • Kotya
    21.02.2023
    С учетом того, что некоторая часть людей хотят в совок или к «более сильной, развитой россии, богатой москве» то вполне себе годный сценарий. А силовики будут остальных держать  в ежовых рукавицах, тем более эмиграция не останавливается и к тому времени нелояльные уже уедут, остальные по каким-либо причинам будут во внутренней эмиграции. Военные будут рады, главное платить еще немного больше чем лукашенко и будет ради чего людей кошмарить и затыкать пока остальные будут выживать. 
  • Максим Дизайнер
    21.02.2023
    Хоть куда-нибудь. Только не жить в этом г дальше.
  • -
    21.02.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Не согласен
    21.02.2023
    Максим Дизайнер, ну нет, меньшее (как бы свое и более тёплое) г...о, менять на чужое (более вонючее, смертоносное, в прямом смысле, и холодное) г...о, то увольте.
    Тем более, что в чужом г..
    белорусы останутся им навечно, тем более, чужое русское г... будет всегда считать белорусское г... намного более гов.....нистым...
    А в свете того, что, при большом желании, из своего г... есть шанс вылезти, чего не будет, окажись мы в русском г..., то, пока, останусь со своим и при своем......
  • Дизайн на дизайне
    21.02.2023
    Максим Дизайнер, по одной фразе видно, насколько ваша судьба в ваших руках. И сколько г в дизайне вашего жилья и вашего окружения. Не меньше, чем в дизайне вашей жизни.
  • American
    21.02.2023
    Максим Дизайнер, московский бомж мечтает о свободе? сиди уж там и друзей за собой прихвати.
  • Максим Дизайнер
    22.02.2023
    Дизайн на дизайне

    От части вы правы. Я не смог найти в белорусском смысле жизни смысл.
  • мясцовы2
    21.02.2023
    Пасьля учорашняга візіта Байдэна ў Кіеў, планы можна перапісваць з 2030 года на 2930.
    Бу-га-гаааа)))))))))))))))
  • бабруйчанін
    21.02.2023
    Аптымісты? Крамлеускія летуценнікі варьяты??
    Пакуль " ні усіх дурных Вайна забіла"??
  • Досвед
    21.02.2023
    Вброс с целью запугивания белорусов. Нива, что это?
  • Mr. Himars
    21.02.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Lićvin
    21.02.2023
    Ну беларусы набатрачылі на 27 рэзідэнцый Jaкалабанта, засталося яшчэ столькі ж Пуйло пабудаваць у Падмаскоўі.
    Вы сур'ёзна думаеце што Масквабад вас карміць будзе?
    Усе крэдыты што браў Лука навад не вылазілі з Расеі, мала таго з гэтых крэдытаў "гарызанталь" праз аткаты і кармілася, а беларус як быў з голай дупай так і застаўся.
    Пакажыце хоць адну пенсіянерку якая атрымала пенсію з храмлеўскіх крэдытаў за 27 год панаваньня калабарантаў?
  • Антидурак
    21.02.2023
    Максим Дизайнер
    Які ж ты ...! Скуль столькі бздуры ў галаве.
  • Максим Дизайнер
    22.02.2023
    Антидурак

    Вы правы. Ни пожрать, ни выпить в центре города негде, только в хате с краю с холодильником в обнимку жить. 2023-й год. Одни несчастные и перекошенные лица на улице. Столько бздуры в голове у меня, а не у вас, каждый день думаю в деревню сбежать из этого загазованного бздурай пролетарского льготного гетто.
  • Суддзя у адстауцы
    21.02.2023
    Цаною нашых жыццяу - не будзе родная Беларусь под Расеяй. Фигу вам всем, кремлевские негодяи. Вы получите свое на этот раз. Это точно!
  • Скукотищааа
    21.02.2023
    Суддзя у адстауцы, Вам хочется, чтобы Беларусь была под какими-то другими негодяями? Или Вы настолько наивны (что крайне подозрительно для "суддзи у адстауцы"), что считаете геополитических оппонентов России исключительно белыми и пушистымим добродетелями? Тогда Вам ещё предстоит пережить очень глубокое разочарование.
  • American
    21.02.2023
    Скукотищааа, в любом случае все оппоненты росии гораздо выгоднее и предпочтительнее для Беларуси, чем московская орда. хотябы по тому что они цивилизованнее и более развиты чем спившееся, злобное необразованное, зомбированное население росийской империи. Прожил в росии 7 лет. Нет хуже страны и населения. 
  • Скукотищааа
    23.02.2023
    American, в 20 веке именно "цивилизованный" Запад устроил две ужасные мировые бойни. Полагаю, большинство беларусов это понимает.
  • Беня
    21.02.2023
    Так вроде же она распадётся?
  • Гог и Магог
    21.02.2023
    Максим Дизайнер
    Г— это то,куда ты со своими хозяевами хочешь присобачить Беларусь. Ты сам беларус вообще?
  • Максим Дизайнер
    22.02.2023
    Гог и Магог ,

    В Москве в миллион раз лучше, чем в Минске. Я не против Брюсселя. Но они же нам визы по 200 долларов продают 30-й год, если брать актуальные цены. И если мы сами не можем, то пускай хоть кто-то.
  • Олег
    22.02.2023
    Тихановский незаконно посещал Крым - Информнапал
  • Просто вопрос
    22.02.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Антидурак
    22.02.2023
    Максим Дизайнер
    Мо,праблема ў коле знаёмых і «районе прожыванія»? І зноў-такі: паспрабуй шчыра адказаць (сабе) на пытанне—чаму так сталася? Чаму любы народ,які выракаецца сваёй мовы,як носьбіта кодаў культуры,прырэчаны быць маргінальным саўком,які ані цэніць нават тое,што мае.І яшчэ пытанне—Каму гэта карысна? Максва зараз —гэта як Берлін 1 верасня 1939. Чаму ўсе народы святкуюць Дзень незалежнасці менавіта як свята?І ніхто—ніхто не святкуе дзень яго страты. Кінуць Беларусь у лапы масквы—знішчыць яе.
  • Гог и Магог
    22.02.2023
    Максим Дизайнер
    Нет,дорогой,независимость Родины бесценна. Без этого понимания не будет ни виз,ни независимости,ни Родины. Пример тому Финляндия и Эстония. Первая отстояла свою независимость,несмотря на потери,вторая была «асвабаждена» на 60 лет лагерей,сибири,русификации и пр.дерьма. Никто не будет за нас решать наши проблемы, а уж тем более метрополия никогда не позволит своей оккупированной колонии жить лучше ее. Опять пример Финляндии.
  • Valadzimir
    22.02.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Пытаннечка
    22.02.2023
    Дык а змест плана дзе? 
  • ой
    22.02.2023
    Лукашенко - бывший официальный платный агент КГБ СССР.

    Далее. После избрания президентом Беларуси он был завербован лично Примаковым в Минске. Под посулы и угрозы придать огласке «личное дело агента КГБ», Лукашенко стал ведомым Кремлем и до сих пор считается самым успешным геополитическим проектом СВР РФ.

    С августа 2020 «агент влияния» Лукашенко находится под личным кураторством Путина. К концу 2020-го года Путин на ряде встреч предложил концепцию «безопасности для Беларуси», читай - лично Лукашенко, которая предполагала поэтапную, но полную интеграцию Беларуси в будущее государственное объединение, «реинкарнацию СССР» - Союзное Государство.

  • Борітеся - поборете
    23.02.2023
    Україна вже виграла цю війну, виборола свою незалежність кров‘ю майдана, активістів які боролись з корупцією та героїв війни. Пам‘ятаю як українці підтримували білорусів під час протестів та переживали за вас, казали що мирний протест нічого не дасть, беріть палац силою поки є шанс, а що казали білоруси? Ми не ви, ваші поради нам не потрібні, подивіться що ви маєте - війну, нам таке не треба, ми не такі дурні.
    Читаю зараз ваші коментарі та бачу що до вас все ще не дійшо, що свободу вам просто так ніхто не дасть, за неї треба платити. Ви хочете загрібати жар руками українців і сподіваєтесь що проскочите і зможете зберегти незалежність і Лука зникне, так само як і сам Лукашенка сподівається пройти проміж крапель хитруючи з москвою.
    Українці не будуть битись за вас, Росія нікуди не счезне, вона деградує до умовного стану Сирії чи Авганістану і забере вас з собою.
    Мрії про демократію та свободу немають жодної ваги поки за це незаплачена велика ціна.
    Рабів не пускають до раю.
  • То мы і борамся
    23.02.2023
    Борітеся - поборете, Мы плацім аграмадную цану і нясём вялізныя ахвяры, якіх вы проста не бачыце, а часта і не хочаце бачыць са сваёй званіцы. У нас размах палітычных рэпрэсій у краіне найбольшы ў Еўропе з часоў смерці Сталіна, і гэтыя рэпрэсіі няспынна ідуць ужо 2 з паловай гады, не спыняючыся ні на адзін дзень. У нас у турмах тысячы палітвязняў, якія ўтрымліваюцца ў жахлівых умовах, прытым штодзень затрымліваюць і катуюць дзясяткі іншых. Праз катавальні за ўвесь час прайшлі дзясяткі тысяч, прытым як мінімум сотні, а мо і тысячы праходзяць менавіта за падтрымку Украіны. З чаго вы, думаеце, ён так лютуе, з чыста спартыўнага інтарэсу? Не, таму, што разумее - прыдушыць ён пратэсты прыдушыў, але ўсё адно большасць насельніцтва яму варожая.

    Але немагчыма проста так гэтаму даць рады, паколькі яны ўзброеныя да зубоў, а мы бяззбройныя. І зброі нам няма адкуль узяць.

    Захопы палацаў у 2020 годзе нічога не далі б. Гэта, можа, было не так відавочна тады, і мы самі верылі ў магчымасць перамогі, бо ніхто не можа прадказаць будучыню і спадзяецца на лепшае. Але сёння абсалютна відавочна, пасля таго, як Пуцін наважыўся на адкрытую вайну з Украінай, што шанцаў перамагчы тады ўвогуле не было. У той час былі меркаванні, што, магчыма, калі нам удасца тут скінуць Лукашэнку, то Пуцін гэта прыме і змірыцца. Але паколькі ён ужо тады яўна збіраўся ваяваць з Украінай, меў такія планы, то ясна, што не дапусціў бы прынцыповай змены сітуацыі ў Беларусі і прыйшоў бы, калі што, на дапамогу Лукашэнку і з вайсковай дапамогай. І што б мы гэтаму супрацьпаставілі? 

    Вось вы проста ўявіце сітуацыю - на вас напаў Пуцін, а ваша ЗСУ замест таго, каб абараняць вас, знаходзіцца на баку Пуціна. І паліцыя на ягоным баку, і СБУ, і ўсё астатняе. Шмат бы вы наваявалі ў такіх умовах, якімі б героямі ні былі? А ў нас сітуацыя менавіта такая - супраць нас былі ўзброеныя да зубоў ворагі, гатовыя абсалютна на ўсё, а мы перад імі з голымі рукамі. Былі б пратэсты тады радыкальнейшыя - была б толькі гара трупаў, сотні ці нават тысячы, паколькі абодва падлюгі ні перад чым не спыняюцца. А вынік той жа, паколькі агульная сітуацыя не спрыяла. Лукашэнка гатовы быў ісці абсалютна на ўсё, Пуцін яму дапамог бы абсалютна ўсім,  а на дапамогу нам ніхто не прыйшоў бы, проста закаталі б усіх у асфальт ды ўсё. Толькі крывішчы было б нямерана. Вы рэзонна скажаце, што ўкраінскай крыві цяпер ліецца нямерана, дзясяткі тысяч як мінімум ужо загінула, дык у чым бяда, калі б і нашай пралілося? У тым бяда, што вашая кроў цяпер ліецца прынамсі не дарэмна, за кожнага свайго вы нішчыце процьму маскалёў і ўвогуле адна сіла супрацьстаіць іншай сіле. А ў нашых умовах, паколькі сіла была толькі ў адных руках, была б толькі адна суцэльная бойня - ды і ўсё. І карысці ад гэтага нікому не было б, Украіне ў тым ліку.   

    Гэта ж усё ілюзія такая - што калі ўсё робіцца радыкальна, дык тады і паспяхова, а насамрэч гэта зусім не абавязкова. Вунь у Іране колькі людзей загінула нядаўна - і што, больш яны чаго дабіліся, чым мы? Ці мала яшчэ было дзе крывавых пратэстаў, якія скончыліся нічым? Ці шмат палякі дабіліся "Салідарнасцю" ў пачатку 1980-х. Разбілі і іх тады, і чакалі яны новага шанцу некалькі гадоў, пакуль камунізм увогуле не стаў завальвацца. І што мы цяпер, палякаў за тое асуджаем? Не, вядома. Разумеем, што рабілі, што маглі, і ахвяры неслі за гэта - толькі магчымасці былі абмежаваныя. Вось так і мы цяпер. Тыя ж палякі, дарэчы, цудоўна нашу сітуацыю разумеюць, і былыя дзеячы "Салідарнасці" ніколі каменя не кінуць. Бо самі былі ў нашай скуры і ведаюць, што гэта такое і як яно. А вы заўсёды параўноўваеце з Януковічам і Еўрамайданам, хоць гэта зусім не тое. Лукашэнкаўскі рэжым анітрохі не падобны на рэжым "данецкіх" у 2014-м.
  • Борітеся - поборете
    23.02.2023
    То мы і борамся, наскільки ми ментально різні. Самі лише виправдання власної бездіяльності. Сподіваюсь, колись ви знайдете сенс боротись не дивлячись ні на що, і це вибір індивідуальний, під час майдану по нам стріляли та катували і внас теж не було спочатку зброї, коли москалі почали захоплювати теритарію в нас теж силові структури зрадили народ, але ми створили добровільчі батальони. Коли вони наважились піти у відкритий наступ то мисливці взяли власну зброю і пішли до лісів, коли російськи бмп вже було видно з вікон дитячої реанімації лікарі ризикували власним життям і вивозили дітей у Київ, коли вже в Києві у підвалах лікарні стріляли, батьки стояли з автоматами біля палат своїх дітей, а на мостах стояли дівчата з коктейлями молотова. І повірте ніхто не думав скільки їх та які в нас шанси, просто кожен робив максимум що міг.
    І так, режим Лукашенка не режим Януковича, саме тому що ви йому дозволили таким стати. ЗСУ це і є народ, так само як і армія Білорусі.
    Просто в нас такий народ, а ввас інший.
    Поляки звісно нічого не кажуть, але зброю дають українцям, а з вами паркан на кордоні будують. Тому згоден з вами, вони все чудово розуміють
  • То мы і борамся
    24.02.2023
    Борітеся - поборете, Вы не стварылі б ніякіх добраахвотніцкіх батальёнаў, калі б у Кіеве не было ўлады, якая гэтаму спрыяла б. Несумненна, у 2014 годзе было і шмат здрады, і войска разваленае, і  ўвогуле ў дзяржаве было шмат усяго нядобрага - але ўсё ж такі ўкраінскія ўлады і сілавікі не змагаліся супраць вас. Можна падумаць, вы добраахвотніцкі батальён стваралі і адначасова адбіваліся ад сваіх жа карных структур, прысланых Турчынавам ці Парашэнкам. Якраз жа наадварот, вы ад іх дапамогу атрымлівалі. І гэта зусім іншая сітуацыя. 

    І паўтару яшчэ раз, рэжым Януковіча і рэжым Лукашэнкі - гэта вялікая розніца. Януковічаў быў у стадыі фармавання, а Лукашэнкаў даўно сфармаваўся. Ён чвэрць стагоддзя ўсё выпальваў, расстаўляў толькі сваіх людзей, усе шчыліны заканапачваў, каб ніхто чужы не пралез ні на якім узроўні, уся сістэма дзесяцігоддзямі рыхтавалася і адточвалася для таго, каб змагацца супраць уласнага народа. Як пры СССР. А пра СССР украінцы таксама не маглі асабліва пахваліцца вялікімі дасягненнямі, пакуль сістэма не распалася і не склаліся спрыяльныя абставіны, то нічога з ёй зрабіць не маглі, толькі ахвяры неслі. Ну то і мы нясём. У нас тысячы вязняў праз пакуты прайшлі і праходзяць - і толькі за тое, што мы змагаемся нават у такіх нялюдскіх умовах.
  • Ў
    25.02.2023
    Борітеся - поборете,
    Калі ты сапраўды ўкраінец, то адкажы: колькі было судоў за ўдзел у Майдане?
  • Ў
    25.02.2023
    На Беларусі больш за 50 тысяч.
    На Майдане гарбату ў мэріі пілі, каб сагрэцца. Прычым тут Майдан да беларускага пратэсту?
  • Ў
    26.02.2023
    Здалі Данбас, Луганск, Крым маскалям, а ўсю краіну ад верху да нізу здалі маскоўскім шпіёнам і алігарха, праз тое і вайна пачалася, самі разбегліся па Еўропе і той жа Расеі на заработкі....
    Гэта трэба яшчэ ўмець - з 2014 года ваяваць з Расеяй і камлектаваць расейскі ВПК сваімі металамі, хіміяй ды ўсім астатнім: бярыце, маскалі, ўсё што вам трэба для вайны: вашыя грошы ж ня пахнуць. Расейскаму ВПК усё, украінская армія была ж разваленая пад ноль.
    Каб не ЗША ды Брытанія, то што было б?
    І ад імя ўкраінцаў нас будуць вучыць як захаваць свой народ і дзяржаву?
    І чаго толькі цяпер спахапіліся "настаўнікі"? Цяпер прыпякло? А дзе гэтыя мондрыя былі ў 2020 годзе?
    Ай... Пустое балабольства, канечне, гэтыя іхныя парады ды прэтэнзіі.
  •