Рост склаў 72%.
Мінімальная заработная плата за верасень індэксуецца на 72%, паведамілі БелТА ў Міністэрстве працы і сацыяльнай абароны.
Цяпер мінімальны заробак за верасень складзе 778 500 рублёў,пагадзінны мінімальны заробак будзке складаць 4 590 рублёў. Улічваючы курс рыначны курс даляра гэта 86 і 0,5 даляра адпаведна.
У жніўні мінімальны заробак быў 687 370 рублёў.
У суседняй Літве мінімальны заробак складае 800 літаў «бруднымі», ці 680 літаў на рукі (270 даляраў), з 1 студзеня 2012 г. мінімальны заробак будзе павышаны да 400 даляраў «бруднымі».
-
Беларускі рэцыдывіст, які нідзе не працаваў, акрамя калоній, пайшоў ваяваць за Расію. Цяпер у палоне
-
«Чаму мы павінны неяк ушчэмліваць сябе?». Дырэктарка РТБД патлумачыла, чаму паставіла спектакль паводле Пушкіна ў адным з апошніх тэатраў краіны, які працаваў па-беларуску
-
Дзе на гэтых выходных у Мінску працуюць сельскагаспадарчыя кірмашы
Цяпер чытаюць
«Чаму мы павінны неяк ушчэмліваць сябе?». Дырэктарка РТБД патлумачыла, чаму паставіла спектакль паводле Пушкіна ў адным з апошніх тэатраў краіны, які працаваў па-беларуску
Каментары